  • 31. Data: 2011-08-30 20:50:34
    Temat: Re: Nowa kamerka
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 30.08.2011 12:49, Jarek Wójtowicz pisze:
    > Sam zdecydowałem się na nową DOD GSE580, która spełnia wszystkie moje
    > wymagania. Kupuję ją za 2 tygodnie.

    Po co Ci ona?

  • 32. Data: 2011-08-30 22:14:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 30 Aug 2011 13:25:34 +0100, Waldek Godel

    > tu jest klon tego, to co Majk zachwalał (i reklamował)

    Stary, jak cię to tak strasznie boli, to se weź zabandażuj...

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 33. Data: 2011-08-30 22:17:07
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 30 Aug 2011 14:45:10 +0200, Papkin

    > Fajnie jakby to sie odpalalo automatycznie jak zobaczy +12 w instalacji
    > zasilajacej, tak by to na stale wpiac do wozu i nie pamietac o jakis gniazdach
    > zapalniczki, guziczkach bo traci wszystko to sens.

    Problem polega na tym, że trzeba sobie do tego domontować jakiś
    stabilizator z kondensatorem, bo kamery nie lubią skoków napięcia. Mogą się
    spalić, albo zawiesić -- i nie bez powodu jest tam przycisk reset. ;) Ja
    wyciągnąłem 12V z CarPC, ale już za 10-50 zł można kupić mały stabilizator.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 34. Data: 2011-08-31 11:40:06
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-08-30 12:59, Waldek Godel pisze:

    > Właśnie czekam na dostawę jednej z takich, na samplach zapowiada się bardzo
    > dobrze, obraz jest jak z 808#11, więc bardzo dobrej jakości, tak samo
    > doskonale wygląda wstawiana data/godzina. Ale całość jest w obudowie takiej
    > jak podałeś na linku, z ekranem, autoiginition i nagrywaniu w pętli.
    > Najmilsze w niej jest to, że kosztuje ledwie 20% więcej niż tanie kamerki
    > robiące 1024x768, połowę tego co klon DOD-a i 1/3 ceny GSE580
    > Nie ma GPS i akcelerometru, ale nie każdy tego potrzebuje, dobry obraz jest
    > ważniejszy.

    Waldek! Kacza twoja mać!
    GDZIE JEST LINK do tego czegoś?!?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 35. Data: 2011-08-31 12:19:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 31 Aug 2011 11:40:06 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > Waldek! Kacza twoja mać!
    > GDZIE JEST LINK do tego czegoś?!?

    http://www.ebay.pl/itm/150632091528?ssPageName=STRK:
    MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 36. Data: 2011-08-31 12:39:08
    Od: "Jarek Wójtowicz" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    MM <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Ja mam kamerkę wielkości pudełka od zapałek, mogę sobie ustawić ile ma
    > klatek nagrywać, i nagrywa mi 5 klatek na sekundę, niska rozdzielczość i
    > tyle w temacie.
    >
    > Nagrywa to na 2G karcie w pętli, widać samochody, ludzi, jaki kolor
    > światła jest na skrzyżowaniu i to wystarcza, nawet do podje... jakiegoś
    > chu... który wywinął zajebisty numer na drodze.
    >
    > A Wy się spuszczacie nad tymi 30 klatkami, na kij to Wam? Do telewizji?
    >
    > aaa no tak zapomniałem, do przedłużenia czegoś w gaciach, i jak ktoś tutaj
    > napisał zdobycie punktów na PMS, jakim się jest zajebistym.

    Ta... Mój dziadek też mnie pytał po co kupuję Volvo S80 i to nowe. Przecież
    lepiej kupić Skodę... Masz dużo wspólnego z moim dziadkiem, a może nawet masz
    dużo wspólnego z Dzidkiem... :-)

    Ja mam np. tak, że genetycznie mam już zaprogramowane, że kupowanie jakiegoś
    taniego badziewia wywołuje u mnie reakcję alergiczną. I taką też wywołuje u
    mnie Twój wybór. Ja bym na ten Twój wybrany sprzęt nawet nie spojrzał, a co
    dopiero wziął do ręki, czy kupił...
    Dla mnie liczy się jakość, odpowiednie dla mnie funkcje, a cena gra pomniejszą
    rolę. No ale może będziesz mieć kłopoty ze zrozumieniem, o co mi chodzi...

    --
    Jarek
    Volvo S80 2.9 B6294S2 196KM Geartronic

  • 37. Data: 2011-08-31 12:40:09
    Od: "Jarek Wójtowicz" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl> napisał(a):

    > Po co Ci ona?

    Mam taki mały kaprys...

  • 38. Data: 2011-08-31 12:41:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jarek Wójtowicz" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:

    > Ja mam np. tak, że genetycznie mam już zaprogramowane, że kupowanie
    > jakiegoś
    > taniego badziewia wywołuje u mnie reakcję alergiczną.

    Taki program nazywa się "snobizm".

  • 39. Data: 2011-08-31 12:48:43
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 31.08.2011 12:19, Waldek Godel pisze:

    > http://www.ebay.pl/itm/150632091528?ssPageName=STRK:
    MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

    Podrzuc jakies sample, bo nie moge znalezc ;)

  • 40. Data: 2011-08-31 12:52:45
    Od: "Jarek Wójtowicz" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Jarek Wójtowicz" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    > wiadomości news:

    > Taki program nazywa się "snobizm".

    Mylisz snobizm ze świadomym kupowaniem rzeczy dobrej jakości...