  • 21. Data: 2011-08-30 14:48:11
    Temat: Re: Nowa kamerka
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 14:45:10 +0200, Papkin napisał(a):

    > Fajnie jakby to sie odpalalo automatycznie jak zobaczy +12 w instalacji
    > zasilajacej, tak by to na stale wpiac do wozu i nie pamietac o jakis gniazdach

    wszystkie samochodowe DVR tak robią.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 22. Data: 2011-08-30 15:16:40
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > wszystkie samochodowe DVR tak robią.

    Ok to czekamy na recenzje. Diody IR posiada ale na ch...? Przeciez to sie
    chamsko odbije od szyby wprost w obiektyw :| No i co dadza takie dwie marne
    diody na dystansie np 15m? Nic... chyba ze sa diodami mocy (to gdzie odblysnik
    i radiatorek jakis...). Oby bylo czule w nocy wystarczajaco same z siebie.

  • 23. Data: 2011-08-30 15:31:31
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 30.08.2011 12:59, Waldek Godel pisze:
    > DOD są bardzo drogie

    W sumie to az tak zle nie jest, $288:

    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/DOD-GSE580-Car-Black-
    Box-DVR-GPS-Logger-1920x1080-/360388427021?pt=Person
    al_Watercraft_Parts&hash=item53e8d2fd0d

  • 24. Data: 2011-08-30 15:33:36
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 30.08.2011 14:25, Waldek Godel pisze:

    > 897 zł to na dzień dzisiejszy $412

    Cooo? ;) Raczej $310. Chyba, ze znasz miejsce gdzie tak tanio dolary
    daja, to sie pochwal :)

  • 25. Data: 2011-08-30 15:36:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 15:33:36 +0200, neoniusz napisał(a):

    > Cooo? ;) Raczej $310. Chyba, ze znasz miejsce gdzie tak tanio dolary
    > daja, to sie pochwal :)

    w klawisz nie trafiłem, $311 miało być

  • 26. Data: 2011-08-30 15:38:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 15:31:31 +0200, neoniusz napisał(a):

    > W sumie to az tak zle nie jest, $288:
    >
    > http://cgi.ebay.com/ebaymotors/DOD-GSE580-Car-Black-
    Box-DVR-GPS-Logger-1920x1080-/360388427021?pt=Person
    al_Watercraft_Parts&hash=item53e8d2fd0d

    nawet $283
    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/DOD-GSE580-Car-DVR-GP
    S-Tracking-1920X1080P-FULL-HD-_W0QQcmdZViewItemQQhas
    hZitem45fc701c0bQQitemZ300587949067QQptZCarQ5fAudioQ
    5fVideo
    ale to i tak wciąż drogo. Bardzo drogo.

  • 27. Data: 2011-08-30 15:59:05
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-08-30 13:21, amos pisze:
> [...]
    d=4954

    > Strasznie ciemny ten obiektyw, moze sofware'owo mozna podciagnac jego
    > parametry.
    > Do tego bardzo szeroki. Wyglada jak "rybie oko".
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=W3cjLjbr3nA
    >
    > --
    > amos

    bardzo dobrze, ze szeroki, ja bym raczej powiedział "szkoda, że nagrywa
    tylko w mjpeg" :)

  • 28. Data: 2011-08-30 19:03:41
    Od: amos <g...@g...com>

    On 30 Sie, 13:28, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
    > to nie obiektyw, to soft trochę za słabo parametry obrazu ustawia
    Tylko pytanie, czy da sie to skorygowac. Pewnie nie.
    > bardzo dobrze wygląda, nawet trochę za mało. Kamerka do auta powinna mieć
    > kąt widzenia w okolicach 120 stopni

    Oczywiscie kwestia indywidualna. Jak dla mnie za szeroko. W tym aucie
    prawie nie ma maski (jakis bus?), w moim 1/3 ekranu zajmowala by maska
    lub polowe ekranu zajmowloby niebo. Fakt, ze bardziej widac co sie
    dzieje na boki. Optymalnie byloby miec wplyw na szerokosc kata.

    --
    amos

  • 29. Data: 2011-08-30 19:36:23
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-08-30 19:03, amos pisze:
> [...]
    > lub polowe ekranu zajmowloby niebo. Fakt, ze bardziej widac co sie
    > dzieje na boki. Optymalnie byloby miec wplyw na szerokosc kata.

    Ale za to masz szerszy kąt na boki - dzięki temu po prostu więcej widać.
    Jako rejestrator im szerszy kąt tym się lepiej sprawdzi.

    Jeszcze taki skutek uboczny - im szerszy kąt kamery tym większe wrażenie
    prędkości ;)

  • 30. Data: 2011-08-30 20:25:29
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 30-08-2011 o 12:49:01 Jarek Wójtowicz
    <j...@g...pl> napisał(a):

    > Pojawiła się nowa kamerka. Podawana rozdzielczość to 1280x720@30fps.

    Po co Wam 30fps i taka rozdzielczość??

    Ja mam kamerkę wielkości pudełka od zapałek, mogę sobie ustawić ile ma
    klatek nagrywać, i nagrywa mi 5 klatek na sekundę, niska rozdzielczość i
    tyle w temacie.

    Nagrywa to na 2G karcie w pętli, widać samochody, ludzi, jaki kolor
    światła jest na skrzyżowaniu i to wystarcza, nawet do podje... jakiegoś
    chu... który wywinął zajebisty numer na drodze.

    A Wy się spuszczacie nad tymi 30 klatkami, na kij to Wam? Do telewizji?

    aaa no tak zapomniałem, do przedłużenia czegoś w gaciach, i jak ktoś tutaj
    napisał zdobycie punktów na PMS, jakim się jest zajebistym.