  • 11. Data: 2011-08-30 13:21:03
    Temat: Re: Nowa kamerka
    Od: amos <g...@g...com>

    On 30 Sie, 12:50, "Jarek Wójtowicz" <j...@g...SKASUJ-
    TO.pl> wrote:
    > Zapomniałem wkleić sznurek.... :-(
    >
    > http://www.mediatech.eu/centrum-prasowe/co-nowego/?i
    d=4954

    Strasznie ciemny ten obiektyw, moze sofware'owo mozna podciagnac jego
    parametry.
    Do tego bardzo szeroki. Wyglada jak "rybie oko".

    http://www.youtube.com/watch?v=W3cjLjbr3nA

    --
    amos

  • 12. Data: 2011-08-30 13:24:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jarek Wójtowicz" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:j3igj3$cvn$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale jak cię przy okazji sfilmuję na Krzesinach, to mi odpuścisz, co...
    > :-)))))))))))

    Ni ma sprawy, w ogóle to napisz jak będziesz miał, bo chętnie bym obejrzał
    takie urządzenie w praktyce.

  • 13. Data: 2011-08-30 13:24:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello kamil/Endurorider.pl,

    Tuesday, August 30, 2011, 12:57:57 PM, you wrote:

    > Bo daje za mało punktów "szacunu" na PMS? :) Poza tym jest za duża?

    Nie ma modułu GPS i wymaga za dużo czynności obsługi przy
    uruchamianiu.

    W samochodowych rejestratorach chodzi i minimum wymaganych ingerencji
    do normalnej pracy. Urządzenie ma się uruchamiać samo przy włączeniu
    silnika i/lub wykryciu ruchu, na filmie ma być pamiętana pozycja i
    prędkość samochodu z GPSa, urządzenie musi być focus-free i być
    odporne na wstrząsy itd.
    Uprzedzając: niemam takiego urządzenia ale na pewno przydłoby mi się w
    czasach, gdy dużo jeździłem w trasach.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2011-08-30 13:27:34
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

> [...]
    > Właśnie czekam na dostawę jednej z takich, na samplach zapowiada się
    > bardzo
    > dobrze, obraz jest jak z 808#11, więc bardzo dobrej jakości, tak samo
    > doskonale wygląda wstawiana data/godzina. Ale całość jest w obudowie
    > takiej
    > jak podałeś na linku, z ekranem, autoiginition i nagrywaniu w pętli.
    > Najmilsze w niej jest to, że kosztuje ledwie 20% więcej niż tanie kamerki
    > robiące 1024x768, połowę tego co klon DOD-a i 1/3 ceny GSE580
    > Nie ma GPS i akcelerometru, ale nie każdy tego potrzebuje, dobry obraz

    Co myślicie o takiej?

    http://www.mobilecamera.pl/sklep?page=shop.product_d
    etails&flypage=flypage.tpl&product_id=2&category_id=
    1

    Pozdrawiam - Darek.

  • 15. Data: 2011-08-30 13:28:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 04:21:03 -0700 (PDT), amos napisał(a):

    > Strasznie ciemny ten obiektyw, moze sofware'owo mozna podciagnac jego
    > parametry.

    to nie obiektyw, to soft trochę za słabo parametry obrazu ustawia

    > Do tego bardzo szeroki. Wyglada jak "rybie oko".
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=W3cjLjbr3nA

    bardzo dobrze wygląda, nawet trochę za mało. Kamerka do auta powinna mieć
    kąt widzenia w okolicach 120 stopni

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 16. Data: 2011-08-30 13:32:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 13:27:34 +0200, news-gazeta napisał(a):

    > Co myślicie o takiej?
    >
    > http://www.mobilecamera.pl/sklep?page=shop.product_d
    etails&flypage=flypage.tpl&product_id=2&category_id=
    1

    że w tej cenie można mieć 4 albo i więcej kamerek które nagrywają tylko VGA
    Za trochę mniej kupisz kamerę z GPS, czujnikiem przeciążeń i nagrywaniem
    1080p x264 w kraju.
    Od chińczyka za 60% ceny z linku.

  • 17. Data: 2011-08-30 13:37:40
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek Wójtowicz" <j...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:j3if6t$8va$1@inews.gazeta.pl...
    > Pojawiła się nowa kamerka. Podawana rozdzielczość to 1280x720@30fps. Nie
    > piszą
    > nic żeby była interpolowana. Ale dla pewności lepiej sprawdzić czy nie
    > robią
    > nas w bambuko ;-)...
    >
    > Dla mnie mało przydatna bo nie ma GPS i kodeka H.264, ale może kogoś
    > zainteresuje.
    > Sam zdecydowałem się na nową DOD GSE580, która spełnia wszystkie moje
    > wymagania. Kupuję ją za 2 tygodnie. Jak znajdę trochę czasu, to zapodam na
> [...]

    Według mnie ma bardzo mały kąt widzenia (70-80 stopni). Jakoś obrazu -
    dostateczna.
    Tomek

  • 18. Data: 2011-08-30 14:03:53
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

> [...]
    > VGA
    > Za trochę mniej kupisz kamerę z GPS, czujnikiem przeciążeń i nagrywaniem

    Rzuć jakimś linkiem, szukam już chwilę i nie mogę się zdecydowac na nic
    konkretnego.

    p.s. pamietam czasy jak fotele szczepiłeś do safranki i zdjęcia wtyczek Ci
    wysylalem :D

    Pozdrawiam - Darek.

  • 19. Data: 2011-08-30 14:25:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 14:03:53 +0200, news-gazeta napisał(a):

    > Rzuć jakimś linkiem, szukam już chwilę i nie mogę się zdecydowac na nic
    > konkretnego.

    897 zł to na dzień dzisiejszy $412

    http://cgi.ebay.pl/NEW-DOD-GS600-Car-DVR-WITH-GPS-19
    20X1080-FULL-HD-/280722342122?pt=UK_CCTV&hash=item41
    5c5b00ea
    tu jest klon tego, to co Majk zachwalał (i reklamował), tyle, że bez GPS:
    http://www.ebay.pl/itm/HD-1080P-Blackbox-CAR-DVR-Aut
    omatic-Accident-Recording-/270782287368?pt=LH_Defaul
    tDomain_0&hash=item3f0be1ce08
    a tu z GPS:
    http://www.ebay.pl/itm/H-264-1080P-Car-DVR-Vehicle-D
    ash-Camera-GPS-Logger-/320744375451?pt=UK_In_Car_Tec
    hnology&hash=item4aaddac49b
    jest szansa, że to:
    http://www.ebay.pl/itm/HD-1080p-Car-Dashboard-Dash-C
    amera-Cam-Accident-DVR-/270806819917?pt=UK_CarsParts
    _Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f0d58244d
    będzie bardzo ładnie nagrywało, może wkrótce zrobię test, jak dotrze.
    W każdym razie sample wyglądają obiecująco.

    > p.s. pamietam czasy jak fotele szczepiłeś do safranki i zdjęcia wtyczek Ci
    > wysylalem :D

    nic takiego nie robiłem.
    Kojarzę komu mogłeś wysyłać, temu co kupił safrankę bez foteli.

  • 20. Data: 2011-08-30 14:45:10
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

> [...]
    > będzie bardzo ładnie nagrywało, może wkrótce zrobię test, jak dotrze.
    > W każdym razie sample wyglądają obiecująco.

    prosze zrob test i wrzuc gdzies na grupe. A ile licza za wysylke? Moze ta
    kamerka jest tez w jakis sklepach ala dealextreme z darmwoa wysylka (wliczona w
    cene;) ).

    Fajnie jakby to sie odpalalo automatycznie jak zobaczy +12 w instalacji
    zasilajacej, tak by to na stale wpiac do wozu i nie pamietac o jakis gniazdach
    zapalniczki, guziczkach bo traci wszystko to sens. Juz kilku idiotow bym
    nagral... oraz dwie kraksy (rowerzysta, rolkarz) i to przed moja maska,
    najedziesz na takiego i moze gosc twierdzic ze przeze mnie sie wywalil :/ a to
    nie prawda.