    From: kakmar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [NTG] Re: Nowa Toyota Celica
    Date: Tue, 29 Nov 2011 23:04:18 +0000 (UTC)

    Dnia 29.11.2011 AZ <a...@g...com> napisał/a:
    > Tyno bo nie jedzie :P Jak pozyczylem 600, to balem sie jezdzic nia
    > dluzej niz tydzien ze strachu, ze wkoncu popsuje ;-) Ale lekkosc jest
    > ogromna zaleta.

    Się nie będę pytał skąd było to 600.

    > No i nie mow, fajnie czasem pogonic z jakims mercem ze swiatel, choc
    > najlepsze sa Omegi i Paski w dizlu, fajnie czasem takiego podpuscic jak
    > ruszy ze swiatel jakby mu ktos rozgrzany do czerwonosci pret w dupe
    > wlozyl.>

    Żeby się ganiać z mercami to raczej pincet i tak musiałbym jeszcze sporo
    przytyć. Ale wierze z tramwaju może to inaczej wyglądać ;-). Jak dla mnie
    to 600 zaczyna trochę niedomagać na "4", czyli powyżej 180 i oczywiście
    z pasażerem. Ale ja jeżdżę z pasażerem raz na rok, a że 200 litr osiągnie
    sekundę wcześniej, to jakoś to zniosę.

    --
    kakmaratgmaildocom