  • 11. Data: 2009-03-11 09:23:34
    Temat: Re: Notebook z matrycą do obróbki zdjęć
    Od: "Waldo" <w...@c...com>

    >Chyba tylko ten spelni Twoje wymagania...
    >http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=46
    38

    Bardzo ciekawa propozycja - dzeki za informację.
    Jednak ThinkPad W700 przekracza rozsądny (jak dla mnie) pułap cenowy, jaki
    sobie wyznaczyłem..

    Pozostanę więc przy zakupie notebooka ze standardową matrycą, a gdy mnie
    bardzo przyciśnie obróbka zdjęć na wyjeździe, pomyślę o zabraniu monitora
    zewnętrznego.

    --
    Pozdrawiam, Waldemar