  • 71. Data: 2017-01-16 16:43:42
    Temat: Re: Norwegia włączyła UKF FM
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    W dniu poniedziałek, 16 stycznia 2017 15:44:47 UTC+1 użytkownik
    Jarosław Sokołowski napisał:

    >Mi sie kiedyś zdarzyło włączyć Am bo coś mi tam nie działało albo
    >awaria była nadajnika.

    >Ale biorąc te 4mln za prąd i dzieląc na 40mln ludzi w polsce kazdego
    >kosztuje to 25groszy na rok. Złotówka na rodzine :)

    tam jest 1MW emitowany. Pradu z sieci bierze pewnie wiecej -
    zakladajac, ze 3MW, to mi wychodzi 26 mln kWh rocznie.
    A kWh juz po ok 50 gr

    >Ale można by zapytać na grupie samochodowej czy tirowcy słuchają
    >jedynki czy wolą lokalne stacje zagranicą...

    Ciekawe.
    W takich Niemczech dobrze jest sluchac lokalnego radia, bo jakies
    ostrzezenia nadaja - ale to moze tez nawigacja zalatwic.

    >Może jednak komus to potrzebne, mi nie ale tej złotówki to mi jakoś
    >szczególnie nie żal :)

    Mnie zasadniczo tez nie, ale wiesz - zlotowka na radio, 200zl za
    telewizje, 2 zl na partie, 10 zl na swiatynie, 2 zl na glodujacych w
    Afryce - i sie uzbiera :-)

    J.

  • 72. Data: 2017-01-16 16:49:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    s...@g...com pisze:

> [...]
    >
    > Ale można by zapytać na grupie samochodowej czy tirowcy słuchają
    > jedynki czy wolą lokalne stacje zagranicą...

    JPG
    > Spory zasięg jest. Może jednak komus to potrzebne, mi nie ale
    > tej złotówki to mi jakoś szczególnie nie żal :)

    Ile na rodzinę, to ja wiem, bo łatwo policzyć. Mnie ciekawi ile
    na słuchacza -- a to już bardziej tajemnicza sprawa. Złotówki
    też mi nie żal, a jak się okaże, że babunia pod lasem ma tytułem
    słuchania radia tysiąc złotych dotacji (bo to jakoś tak wychodzi),
    to nie nazwę jej pasożytem.

    --
    Jarek

  • 73. Data: 2017-01-16 16:50:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Bezdomni?

    Nie, wystarczy, ze z parkingu/garazu nie ma zasiegu do mieszkania.

    >Dla mnie w ogóle taki mobilny internet niekoniecznie. Jak kiedyś
    >próbowałem używać, to wyszło, że częściej podłączam diwajsa do
    >ładowarki, niż korzystam z sieci.

    Owszem, ale czy to w czym przeszkadza ?
    Chyba, ze o kontrast chodzi - mobilny ale na kabelku :-)

    Poza tym ... przeciez wlasnie o takiej zalecie hotspota w samochodzie
    pisze :-)

    >Na ogół jak jadę samochodem, to w ogóle nie chcę z nikim gadać przez
    >telefon. Niech nie będzie taki narwany -- dojadę, zadzwonię,
    >pogadamy.

    ale juz radio by sie przydalo :-)

    >Nie mam skłonności do płacenia podwójnie.

    Obniza ceny - zmienisz zdanie :-)

    J.

  • 74. Data: 2017-01-16 16:57:28
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Ciekawe.

    Jak jeszcze płyta CD (a wcześniej kaseta) nie była reliktem
    przeszłości, to zaglądając na stację benzynową łatwo było
    się przekonać, czego słuchają tirowcy. Ta także co oglądają
    -- jeśli się popatrzyło na stojak z płytami DVD.

    --
    Jarek

  • 75. Data: 2017-01-16 17:03:12
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Nie, wystarczy, ze z parkingu/garazu nie ma zasiegu do mieszkania.

    Wystarczy, że z parkingu/garażu zabiorą nawigację do mieszkania.

    > Owszem, ale czy to w czym przeszkadza ?
    > Chyba, ze o kontrast chodzi - mobilny ale na kabelku :-)
    >
    > Poza tym ... przeciez wlasnie o takiej zalecie hotspota
    > w samochodzie pisze :-)

    Skoro (ja) jestem mało łasy na internet w telefonie, to tym bardziej
    na internet w samochodzie.

    > ale juz radio by sie przydalo :-)

    Mam. Ale teraz przeważnie słucham z USB.

    To będę płacił połowę, a nie podwójnie.

    --
    Jarek

  • 76. Data: 2017-01-16 17:21:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    l...
    Pan J.F. napisał:

> [...]
    >się przekonać, czego słuchają tirowcy. Ta także co oglądają
    >-- jeśli się popatrzyło na stojak z płytami DVD.

    Ale widziales, jak kupowali ?

    Poza tym ... oni od wzglednie niedawna maja komputery czy odtwarzacze
    DVD w swoich kabinach ...

    J.

  • 77. Data: 2017-01-16 17:23:16
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 16.01.2017 um 14:50 schrieb J.F.:

    > Karte Sim podejrzewam ze ma.
    > Taki standard sie zrobil, a jakby sie kto uparl zrobic bez karty i
    > wpisac wprost w telefon, to podejrzewam, ze mialby spory klopot ..

    http://blog.caranddriver.com/can-you-unlock-gms-4g-l
    te-and-use-mobile-carriers-besides-att/

    To samo w USA, tylko zbundlowane z AT&T.
    W każdym razie nie ma tam karty dostępnej dla użytkownika bez narzędzi,
    tylko jakiś tam embedded sim.

    Waldek

  • 78. Data: 2017-01-16 17:31:20
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 16 Jan 2017 13:34:19 +0100, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > Brak cywilizacji w jakimś kraju nie powinien wpływać na działanie
    > własnego WiFi-HotSpota. Czy ja znowu czegoś nie rozumiem?

    Po co wifi hotspot w samochodzie bez internetu? Drukarke wifi chcesz
    udostepniac?

    --
    Marek

  • 79. Data: 2017-01-16 17:35:57
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 16 Jan 2017 13:57:07 +0100, Michał
    Jankowski<m...@f...edu.pl> wrote:
    > Zasięg też Chińczycy zapewniają?

    Słyszałeś o takim wynakazku jak karta sim?

    --
    Marek

  • 80. Data: 2017-01-16 17:38:10
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 16 Jan 2017 13:47:58 +0100, "Grzegorz Niemirowski"
    <g...@p...onet.pl> wrote:
    > I będziesz płacił za dostęp do Internetu z samochodu?

    W czym problem? I tak już utrzymuje.ze 3 internety, kolejny nie robi
    różnicy.

    > Jaki będzie koszt

    za kilkanaście pln jest kilka GB, starczy.

    --
    Marek