  • 41. Data: 2020-01-01 21:59:59
    Temat: Re: Norwegia - kraj, w którym w tym roku nie zginęło żadne dziecko na drodze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Podałem źródło do którego dane podaja instytucje państwowe a nie
    > wielbiciele gowniary co leczyła się psychiatrycznie i w wieku 15 lat
    > zrezygnowała z nauki w szkole. Dane z rządowej instytucji wykluczają
    > manipulacje. Może nie ilość a jakość pomiarow ma w przypadku
    > zanieczyszczeń znaczenie. Nie masz racji i nie potrafisz się do tego
    > przyznać a niekompetencje ukrywasz za klamstwem. Jakie to Budzikowe.

    Ciesze sie ze wykluczasz manipulacje na poziomie rządowym.
    Tu masz opinie ministra Kurtyki.
    https://businessinsider.com.pl/polityka/zanieczyszcz
    enie-powietrza-w-
    polsce-ilu-polakow-umiera-z-powodu-smogu/8qr37r4

    - Nie możemy bagatelizować tego, że około 45 tys. Polaków każdego roku
    umiera przedwcześnie z powodu złej jakości powietrza, że na 50 miast
    najbardziej zanieczyszczonych w UE aż 36 to miasta polskie - dodaje
    minister Kurtyka.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 42. Data: 2020-01-01 22:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Co do Twojej opowieści ze znajomi całymi rodzinami

    Pociesze cie ze to nie była moja odpowiedz ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

  • 43. Data: 2020-01-01 22:47:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak by zanizali to TVN by o tym informował bez przerwy a opozycja domagała się nowych
    wyborów.

  • 44. Data: 2020-01-01 22:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Znajomi za mlodu dorastali w Krakowie ?
    > I jakos nie chorowali, mimo tych dymiacych Starow, Jelczy i Kamazow ?

    To taki argument jak to ze palenie nie ma zwiazku z rakiem płuc bo Grubba
    nigdy nie palił...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 45. Data: 2020-01-01 23:19:42
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Podałem źródło do którego dane podaja instytucje państwowe a nie wielbiciele
    gowniary co leczyła się psychiatrycznie i w wieku 15 lat zrezygnowała z nauki w
    szkole.

    Mieszasz tematy. Greta nie mówi o zanieczyszczeniu, tylko o ociepleniu.
    To zupełnie nie to samo.

    --
    MN

  • 46. Data: 2020-01-01 23:23:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To był wywiad a nie sprawozdanie w sejmie. Ale niech Ci będzie. Te 45 tysiecy to
    palacze papierosów czy niepalący? Jaka jest smiertelnosc w zaleznosci od wieku? Zeby
    sie nie okazalo ze najwiecej jest 82 latkow. Wśród palaczy przedwcześnie od
    papierosow umiera 60 000 ludzi a wszystkich 70 000. Jak widzisz dajesz się
    zmanipulowac jakiemuś ministrowi co dla kasy powie wszystko co będzie pasowało
    rządowi. Jak od papierosów tyle umiera to chyba powinni ich zakazac. Na pasach
    zginęło z przyczyn różnych niecale 400 osób i chcą ujebac kilka milionow kierowców.
    Od alkoholu rocznie w Polsce umiera kilkanascie tysiecy ludzi, od marihuany zadna.
    Wielu alkoholików paliło papierosy. Jakos rozdzielili zgony od fajek, brudnego
    powietrza i gorzaly? Czy mają jakąś uniwersalna pulę trupów i z niej pobieraja w
    zależności od potrzeb. Poczytaj tutaj
    https://portal.abczdrowie.pl/najczestsze-przyczyny-z
    gonow-wsrod-polakow
    Wychodzi ze w Polsce nikt nie umiera ze starości.

  • 47. Data: 2020-01-01 23:25:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ale ta sama religia tylko inna frakcja.

  • 48. Data: 2020-01-01 23:28:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A chciałeś zebym Tobie odpowiedział jak nie pytales?

  • 49. Data: 2020-01-01 23:29:43
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Ale ta sama religia tylko inna frakcja.

    Ani jeden temat, ani drugi - nie ma nic wspólnego z wiarą.

    Za to twierdzenie, że człowiek nie jest sprawcą globalnego ocieplenia
    jest niewyobrażalną zbrodnią.

    Polecam posłuchać, a nawet zrozumieć (po angielsku):

    https://youtu.be/oa13KrOvE2s

    --
    MN

  • 50. Data: 2020-01-01 23:35:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 Jan 2020 23:29:43 +0100, Marcin N napisał(a):

    > Ani jeden temat, ani drugi - nie ma nic wspólnego z wiarą.
    > Za to twierdzenie, że człowiek nie jest sprawcą globalnego ocieplenia
    > jest niewyobrażalną zbrodnią.

    No coz, powiedzmy tak: 15 tys lat temu tu byl lodowiec.
    I jakos stopnial bez udzialu czlowieka. Czemu ?
    Jaki jest udzial czlowieka w tym naturalnym ociepleniu klimatu ?

    > Polecam posłuchać, a nawet zrozumieć (po angielsku):
    > https://youtu.be/oa13KrOvE2s

    Trudniejsze pytanie: to nie byl jedyny lodowiec, tylko ktorys z kolei.
    Ile musimy wegla i ropy spalic, zeby kolejny lodowiec u nas nie
    powstal ?

    J.