  • 31. Data: 2019-12-31 07:41:14
    Temat: Re: Norwegia - kraj, w którym w tym roku nie zginęło żadne dziecko na drodze
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie pokazujesz tylko napisales. Tam gdzie podobno widziales są dane z całego roku.
    Były chwilowe przekroczenia ale 200 a tym bardziej 250 nie zauważyłem żeby było. Może
    nie pisz a pokaż.

  • 32. Data: 2020-01-01 16:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie pokazujesz tylko napisales. Tam gdzie podobno widziales są dane
    > z całego roku. Były chwilowe przekroczenia ale 200 a tym bardziej
    > 250 nie zauważyłem żeby było. Może nie pisz a pokaż.

    Zenku, naprawde nie bede cie przekonywał na siłe.
    Airly z tego co widze pokazuje dane z ostatnich 24h.
    I musisz mi uwierzyc na słowo ze jak poklikałem po Łodzi to wtedy tyle
    pokazywało. Oczywiście miejscami, nie mowie ze wszedzie.
    Teraz kliknałem np jakiejs miejsce w Łodzi o nazwie Rzgów i pokazuje
    wczoraj wieczorem około 200 pm10 ale to moze być zwiazane z
    fajerwerkami(?).
    Mozesz tez uwierzyc wszelkim raportom które pokazują ze jest w tym
    temacie słabo.
    Albo mowic sobie głosno: jest dobrze i sie tematem nie przejmowac :)
    Podobno to całkiem niezła metoda leczenia - zbic termometr i od razu
    temperatura znika!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 33. Data: 2020-01-01 17:22:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Airly możesz sobie w dupe wsadzic. To sieć amatorska. Uznana dysponująca atestowanymi
    urządzeniami jest aqicn. W Lodzi są czynne dwie dwie profesjonalne stacje badające
    stan powietrza. Nie możesz mnie przekonac ani po dobroci ani na siłę bo do tego
    potrzebne by były argumenty których nie masz. Ale jako znany ale marny manipulator
    możesz kombinowac dalej jak zrobić żeby wyszło na Twoje nawet jak klamiesz jak stara
    cyganka. W Lodzi teraz jest 49 jednostek. To bardzo malo. Nowy Jork 59, Lyon 110,
    Londyn 109, Paryż 90, Tel Awiw 120, Moskwa 57. W Polsce Kraków 63, Wrocław 62,
    Katowice 101. W najbardziej zamieszczonym kilka lat temu mieście w Europie
    Wodzislawiu teraz jest 59.

  • 34. Data: 2020-01-01 17:50:21
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    W najbardziej zamieszczonym kilka lat temu mieście w Europie Wodzislawiu teraz jest

    Czy to znaczy, że Polsce media fałszują wyniki, żeby pokazać, że jest źle?

    Mam znajomych z Krakowa, którzy przenieśli się z całymi rodzinami do
    Trójmiasta ze względu na powietrze. Dzieciaki przestały chorować. To jak
    to jest? Efekt placebo?

    --
    MN

  • 35. Data: 2020-01-01 18:43:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie wiem czy fałszują. Każdy ma dzisiaj dostęp do informacji o zanieczyszczeniu
    powietrza. Wcześniej podałem jakie było zanieczyszczenie w momencie kiedy pisalem
    odpowiedz. I to były oficjalne dane międzynarodowej profesjonalnej organizacji do
    której dane podał Wojewódzki Inspektorat Ochrony Srodowiska. Z zanieczyszczeniem
    powietrza nie jest tak jak ze skażeniem radioaktywnym ze nawet jak już nie ma to i
    tak trzydziesci tysiecy lat bedzie sie utrzymywało. Jak pisałem w Krakowie było 63.
    Bardzo dobry wynik jak na bardzo duze miasto. Co do Twojej opowieści ze znajomi
    całymi rodzinami itp to odpowiem ze podchodzę do niej z dużą rezerwą. Wydaje mi się
    że powstała na potrzeby odpowiedzi i z realem ma tyle wspolnego co informacja Radia
    Erewań o rozdawaniu emerytom samochodów marki Wołga na Placu Czerwonym.

  • 36. Data: 2020-01-01 18:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

> [...]
    >
    > Mam znajomych z Krakowa, którzy przenieśli się z całymi rodzinami do
    > Trójmiasta ze względu na powietrze. Dzieciaki przestały chorować. To

    Cały Zenek.
    Airly mu sie nie podoba no to powie ze amatorska (co to znaczy własciwie
    w tym kontekscie?)
    Jako profesjnalna poda siec ktora ma mniej czujników ale za to
    profesjonalnych... Na czym ten profesjonalizm polega?
    Raporty mu sie nie podobaja to powie ze kolo jego domu jest ok.
    Pewnie te raporty tez amatorskie.
    Potem sprawdzi wyniki w dzien w ktorym rzeczywiście powietrze jest czyste
    i zadowolony idzie spac.
    Aha, zapomniałem jeszcze ze w miedzyczasie trzeba drugą strone wyzwać od
    manipulatora. Jakie to zenkowe... :-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 37. Data: 2020-01-01 19:23:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Podałem źródło do którego dane podaja instytucje państwowe a nie wielbiciele gowniary
    co leczyła się psychiatrycznie i w wieku 15 lat zrezygnowała z nauki w szkole. Dane z
    rządowej instytucji wykluczają manipulacje. Może nie ilość a jakość pomiarow ma w
    przypadku zanieczyszczeń znaczenie. Nie masz racji i nie potrafisz się do tego
    przyznać a niekompetencje ukrywasz za klamstwem. Jakie to Budzikowe.

  • 38. Data: 2020-01-01 19:53:07
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jest generalne zjawisko poprawy zdrowia z uwagi na zmianę otoczenia, znane przy wielu
    dolegliwościach, np. alergicznych czy
    skórnych.
    Zapewne Gdańscy staruszkowie błogosławiliby przeprowadzkę do Krakowa, bo im łupanie w
    kościach przeszło.

    -----

  • 39. Data: 2020-01-01 21:26:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 Jan 2020 09:43:39 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
> [...]
    > oficjalne dane międzynarodowej profesjonalnej organizacji do której
    > dane podał Wojewódzki Inspektorat Ochrony Srodowiska.

    Biorac pod uwage, ze Polsce groza kary ... to moze WIOS obniza,
    oczywiscie pro publico bono :-)

    J.

  • 40. Data: 2020-01-01 21:29:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 Jan 2020 17:50:21 +0100, Marcin N napisał(a):
> [...]
    >
    > Mam znajomych z Krakowa, którzy przenieśli się z całymi rodzinami do
    > Trójmiasta ze względu na powietrze. Dzieciaki przestały chorować. To jak

    Kto wie. Dzieci w jakim wieku ?
    Do ok 6 lat rosnie naturalna odpornosc.

    Znajomi za mlodu dorastali w Krakowie ?
    I jakos nie chorowali, mimo tych dymiacych Starow, Jelczy i Kamazow ?

    Wiec cos mi tu smierdzi.

    J.