  • 1. Data: 2011-07-13 14:33:03
    Temat: Jak zarejestrować numer w GaduAIR?
    Od: JaneQ <j...@l...pl>

    Witam wszystkich tych, co jeszcze używają Usenetu :)!

    Mam taki problem, chcę przenieść numer z GaduAIR do Play-a, a nigdzie
    nie mogę znaleźć strony rejestracją...
    Albo jestem ślepy... Albo jej po prostu nie ma...

    Pomocy!

    Pozdrawiam ;)

  • 2. Data: 2011-07-13 14:35:08
    Temat: Re: Jak zarejestrować numer w GaduAIR?
    Od: "spider.pl" <s...@n...pl>

    W dniu 13-07-2011 16:33, JaneQ pisze:
> [...]
    > nie mogę znaleźć strony rejestracją...
    > Albo jestem ślepy... Albo jej po prostu nie ma...

    Wystarczy po zalogowaniu w ostatniej zakładce wpisać dane, ważne, żeby
    był pesel, imię, nazwisko, adres. Nipu podawać nie musisz

    tom

  • 3. Data: 2011-07-13 15:01:32
    Od: JaneQ <j...@l...pl>

    W dniu 13.07.2011 16:35, spider.pl pisze:

    > Wystarczy po zalogowaniu w ostatniej zakładce wpisać dane, ważne, żeby
    > był pesel, imię, nazwisko, adres. Nipu podawać nie musisz
    >
    > tom

    Czy chodzi o MOJE KONTO > MOJE DANE > Dane Osobowe/Dane firmy?

  • 4. Data: 2011-07-14 09:41:26
    Od: JaneQ <j...@l...pl>

    W dniu 13.07.2011 17:01, JaneQ pisze:

    > Czy chodzi o MOJE KONTO > MOJE DANE > Dane Osobowe/Dane firmy?

    Jestem już w trakcie przenoszenia numeru, według smsa od Play operator
    wyraził zgodę na przeniesienie numeru w dniu 15.07.2011r.

  • 5. Data: 2011-07-14 10:14:18
    Od: JaneQ <j...@l...pl>

    W dniu 14.07.2011 11:41, JaneQ pisze:

    > Jestem już w trakcie przenoszenia numeru, według smsa od Play operator
    > wyraził zgodę na przeniesienie numeru w dniu 15.07.2011r.
    Tak na marginesie:

    Od pani w salonie dowiedziałem się że "Gadu-Gadu jest na Erze" o_0 (po
    pierwsze w Plusie, a jak już w Erze to w T-Mobile :D ), jak
    powiedziałem, że na plusie to "pewnie jakiś błąd w systemie, mi tu
    wyskoczyło że w Erze":p . Na wniosku o przeniesienie numeru jest na
    szczęście napisane "Gadu-Gadu S.A.". Smsy od Play-a zaczeły już
    przychodzić w salonie.