  • 41. Data: 2011-06-23 11:51:51
    Temat: Re: Nokia N9 z systemem MeeGo
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Jun 2011 03:17:25 +0100, G Nowak wrote:

    >Mam takie same odczucia. Nokia przegrala sprawe przerabiajac Symbiana na
    >dotykowce (z oszczednosci?) i wkladajac go w nowe telefony. Obecnie malo kto
    >rzuci sie na nietypowa platforme porownujac dostepnosc aplikacji dla iPoo i
    >Google.

    Albo popracowac nad narzedziami dla programistow.
    W zasadzie to mogliby tez popracowac nad kompatybilnoscia z Androidem
    .. i jakby zrobili natywny kompilator to by sie okazalo ze lepiej
    chodza na nokiach :-)

    J.

  • 42. Data: 2011-06-24 09:29:28
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-06-22 15:36, Amir wrote:

    Kolega WYRAAŹNIE napisał:
    > (nazwy wzięte z czapy na potrzeby przykładu)
    >

    > Po prostu 'uchodzisz' za wszechwiedz?cego, dlatego lepiej wyja?niae Tobie
    > zanim zbesztasz mnie :)

    I ktoś na dodatek wyszedł na funkcjonalnego analfabetę.

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 43. Data: 2011-06-24 09:30:21
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-06-22 16:03, Amir wrote:

    > ze nie masz racji, ze tani router to z?y ruter i sie wiesza.

    Widzę, że ktoś ma tani router i penis mu się skurczył...

  • 44. Data: 2011-06-26 18:26:15
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 06/22/2011 07:56 PM, Diabełson wrote:

    > kodowanie od niego wygląda OK misiu :]

    Niezadeklarowane nie jest ok (tak, używał znaków spoza US ASCII)

    M.