  • 1. Data: 2011-06-20 17:40:32
    Temat: Nie kupujcie telefonów Apple
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Nie zrobisz już telefonem zdjęć z koncertu
    Nadchodzą ciężkie czasy, dla wszystkich, którzy korzystali z aparatów
    wbudowanych w komórki, aby uwieczniać koncerty lub wydarzenia sportowe.
    Apple zgłosiło do opatentowania technologię, która nie pozwoli korzystać
    z aparatu w telefonie podczas wydarzeń "na żywo".
    Jak to działa?
    Już 1,5 roku temu nowa technologia Apple została zgłoszona do
    opatentowania, ale dopiero niedawno The Times dokopał się do związanej z
    nią dokumentacji. Rozwiązanie opierać się będzie na umieszczanych przez
    organizatora koncertu lub meczu nadajnikach, działających w
    podczerwieni. Po nakierowaniu iPhone'a na scenę, telefon wykryje sygnał
    z nadajnika i zablokowana zostanie aplikacja aparatu, skutecznie
    uniemożliwiając uwiecznienie występu Iron Maiden, Dody czy meczu naszej
    reprezentacji.
    http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Nie-zrobisz-juz-
    telefonem-zdjec-z-koncertu,wid,13518705,wiadomosc.ht
    ml

    --
    animka

  • 2. Data: 2011-06-20 18:14:31
    Temat: Re: Nie kupujcie telefonów Apple
    Od: "..::Wiskoler::.." <j...@v...cy>

    Dnia Mon, 20 Jun 2011 19:40:32 +0200, Animka napisał(a):

> [...]
    > z nadajnika i zablokowana zostanie aplikacja aparatu, skutecznie
    > uniemożliwiając uwiecznienie występu Iron Maiden, Dody czy meczu naszej

    No szczególnie nieszczęśliwy będę nie mogąc zrobić zdjęcia naszym
    patałachom, o dodzie nie wspominając.
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Muller zastawił na Stirlitza pułapkę w swoim pokoju. Stirlizt nie wpadł.
    Muller nie wiedział, ze prawdziwi komuniści nie tkną żółtego sera.

  • 3. Data: 2011-06-20 18:25:56
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-06-20 19:40, Animka wrote:
> [...]
    > reprezentacji.
    > http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Nie-zrobisz-juz-
    telefonem-zdjec-z-koncertu,wid,13518705,wiadomosc.ht

    ok, ale co na to tradycyjne aparaty cyfrowe? Raczej nic i co to zmieni.
    Nie każdego interesuje technologia i*

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 4. Data: 2011-06-20 18:34:47
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pn 20 06 2011 19:40, Animka pisze:
> [...]
    > reprezentacji.
    > http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Nie-zrobisz-juz-
    telefonem-zdjec-z-koncertu,wid,13518705,wiadomosc.ht

    A tak pięknie się zapowiadało:
    http://applefobia.blox.pl/2011/05/Focic-kazdy-moze-c
    zasem-lepiej-a-czasem-gorzej.html
    ;-)

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 5. Data: 2011-06-20 21:44:18
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-06-20 20:25, Rafał Łukawski pisze:

    > ok, ale co na to tradycyjne aparaty cyfrowe? Raczej nic i co to zmieni.
    > Nie każdego interesuje technologia i*

    Nie wszystkim by się chciało targać jakiś aparat cyfrowy.

    --
    animka

  • 6. Data: 2011-06-20 21:50:38
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-06-20 20:34, ALEX pisze:
    telefonem-zdjec-z-koncertu,wid,13518705,wiadomosc.ht
> [...]

    To już lepsze zdjęcia robi mój telefon LG.
    https://picasaweb.google.com/100917731673404686737/B
    lachosmrodyPrzyjezdzajaceDoSzkoY?authkey=Gv1sRgCNHO0
    cXMz6Sqdw

    --
    animka

  • 7. Data: 2011-06-20 21:57:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 20 Jun 2011 20:25:56 +0200, Rafał Łukawski wrote:
    telefonem-zdjec-z-koncertu,wid,13518705,wiadomosc.ht
    ml

    >ok, ale co na to tradycyjne aparaty cyfrowe? Raczej nic i co to zmieni.
    >Nie każdego interesuje technologia i*

    Ja bym tam sprawdzil Sony - oni pierwsi moga to wbudowac w
    fotoaparaty.

    A fotografowanie koncertu z komorki - raczej nie ma sensu.
    Choc w takim zestawie:
    http://iphone-ipad.pl/index.php/2011/02/telephoto-le
    ns-dla-iphone-3-iphone3gs-iphone4/

    J.

  • 8. Data: 2011-06-20 22:12:42
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-06-20 23:57, J.F. pisze:
> [...]
    > fotoaparaty.
    >
    > A fotografowanie koncertu z komorki - raczej nie ma sensu.

    No fajne. Przydałaby się jeszcze do tego zestawu kieszonkowa ładowarka :-)

    --
    animka

  • 9. Data: 2011-06-20 23:04:06
    Temat: [OT] Re: Nie kupujcie telefonów Apple
    Od: "prg" <b...@b...pl>

    > Nie zrobisz już telefonem zdjęć z koncertu
    > Nadchodzą ciężkie czasy, dla wszystkich, którzy korzystali z aparatów
    > wbudowanych w komórki, aby uwieczniać koncerty lub wydarzenia sportowe.

    I bardzo fajnie, bo ostatnimi czasy stojąc daleko od sceny widzi się tylko
    las rąk z aparatami tak jakby nagranie fatalnej jakości filmiku i wrzucenie
    na youtube było celem koncertu.

  • 10. Data: 2011-06-20 23:54:33
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > A fotografowanie koncertu z komorki - raczej nie ma sensu.
    > Choc w takim zestawie:
    > http://iphone-ipad.pl/index.php/2011/02/telephoto-le
    ns-dla-iphone-3-iphone3gs-iphone4/

    Eee tam - lipa.
    Nie ma to jak digital* zoom.
    *digital, czyli taki nowoczesny, lepszy od dotychczasowych :)

    PS
    Ciekawe czy ktos to kupi?...