  • 1. Data: 2011-06-21 17:58:10
    Temat: Hotmail na Samsungu C5212
    Od: "Counter" <n...@w...pl>

    Dziala komus wysylanie maili na jakimkolwiek Samsungu? Jesli tak to poprosze
    o pomoc w skonfigurowaniu klienta ktory jest w telefonie. Dziala mi tylko
    odbieranie a wysylanie juz nie.

  • 2. Data: 2011-06-21 18:13:57
    Temat: Re: Hotmail na Samsungu C5212
    Od: "Counter" <n...@w...pl>

    Dodam jeszcze ze operator to mbankmobile. W punkcie dostepu mam wpisane
    tylko www.mobile.pl. Pozostale pola puste. Na takich ustawieniach dziala mi
    poczta interii, przegladarka www tez.

  • 3. Data: 2011-06-22 03:22:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Counter" <n...@w...pl> wrote in message
    > Dziala komus wysylanie maili na jakimkolwiek Samsungu?
    > Jesli tak to poprosze o pomoc w skonfigurowaniu klienta ktory
    > jest w telefonie. Dziala mi tylko odbieranie a wysylanie juz nie.

    Jak masz ustawiony serwer poczty wychodzącej?
    Ma być smpt.live.com, port 587 i włączone SSL.

  • 4. Data: 2011-06-22 05:30:17
    Od: "Counter" <n...@w...pl>

    > Jak masz ustawiony serwer poczty wychodzącej?
    > Ma być smpt.live.com, port 587 i włączone SSL.

    Wlasnie tak mam ustawione i nie dziala - dostaje odp: Unable to access
    server

    Na porcie 25 tez probowalem i to samo.

  • 5. Data: 2011-06-22 06:39:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Wlasnie tak mam ustawione i nie dziala - dostaje odp:
    > Unable to access server

    No to przykre...
    Na pocieszenie Ci powiem że w iPhone 4 działa dobrze ;-)

    > Na porcie 25 tez probowalem i to samo.

    Na porcie 25 nie ma prawa działać. Szkoda próbować.

  • 6. Data: 2011-06-22 14:54:57
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Counter" napisał:

    > Wlasnie tak mam ustawione

    To źle masz ustawione. Popraw na smtp.live.com

    JoteR

  • 7. Data: 2011-06-22 19:30:42
    Od: "Counter" <n...@w...pl>

    > To źle masz ustawione. Popraw na smtp.live.com

    Wiem ze przedmowcy poprzestawialy sie dwie litery, w kazdym razie ani tak
    ani tak nie trybi :(

  • 8. Data: 2011-06-22 22:04:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Wiem ze przedmowcy poprzestawialy sie dwie litery,
    > w kazdym razie ani tak ani tak nie trybi :(

    Najwyraźniej Twój Samsung nie obsługuje w tym programie
    pocztowym transmisji SSL... Masz tam w ogóle taką opcję?

  • 9. Data: 2011-06-23 05:55:29
    Od: "Counter" <n...@w...pl>

    > Najwyraźniej Twój Samsung nie obsługuje w tym programie
    > pocztowym transmisji SSL... Masz tam w ogóle taką opcję?

    W ustawieniach SMTP jest opcja Secure Connection to chyba bedzie to.

    Wczoraj sprawdzilem i okazuje sie ze poprawnie obsuguje poczte interii przez
    POP3 oraz ggmail przez IMAP. A jak macie ustawiony punkt dostepu do poczty?
    Ja mam wpisany adres www.mobile.pl a moze to powinno byc przez WAP ?

  • 10. Data: 2011-06-23 11:23:43
    Od: "Counter" <n...@w...pl>

    Sprawa sie wyjasnila, testowalem na Samsungu 6112 Duoz ktory, obsluguje
    szyfrowanie TLS i po zmianie da sie wysylac. Takze na moim na razie nie
    zadziala chyba ze w nowszej wersji softu jest to szyfrowanie.