  • 11. Data: 2010-03-06 00:48:14
    Temat: Re: Nokia Mail
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 06.03.2010 .Zykfryd. <x...@w...pl> napisał/a:

    > Pewnie tak, ale mi takie "odswierzanie" w zupełności wystarcza, rzadko
    > ktoś kto wysyła maila oczekuje odpowiedzi w 5min. A w momencie gdy
    > spędzam parę dni w terenie i zdarza się że przez cały dzień nie mam
    > okazji włączyć laptopa i sprawdzić poczty, poczta która pojawia się na
    > telefonie po 30min czy nawet godzinie od pojawienia się na moim koncie
    > pocztowym i tak jest ekspresem. Nawet gdyby Nokia mail dawał czas 10s i
    > tak w moim przypadku nie widzą potrzeby płacenia za tą usługę dodatkowo
    > 19,99PLN/miesięcznie.

    Chodziło mi tylko o 'push'. A nokia to nie umie bez tego nokia mail normalnego
    pop3 czy imapa?

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 12. Data: 2010-03-06 18:38:01
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał
    > Chodziło mi tylko o 'push'. A nokia to nie umie bez tego nokia mail
    > normalnego
    > pop3 czy imapa?

    Umie. Tylko lepiej adresu konta pop3/imap nie dopisywać jako loginu w Nokia
    Messaging.
    Nokia Mail będzie później uparcie łączył się z NM. Wtedy pomoże dopiero mail
    do supportu, z prośbą o usunięcie adresu z ich serwera, bo rozmowa przez
    telefon jest nieskuteczna.

    M.