  • 1. Data: 2012-01-04 08:49:23
    Temat: karty SIM 64kB
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    czy ktorys z polskich lub niemieckich operatorow wykorzystuje
    (sprzedaje) karty SIM o pamieci wiekszej niz kiedys? Kiedys SIM mial
    mniej pamieci, a teraz rozni operatorzy juz wykorzystuja karty
    64/128kB.....Sa tez podobno karty o pojemnosciach kilku MB czy nawet
    GB.

    Wiecie cos na ten temat? Potrzebuje przenosic czasami kontakty miedzy
    telefonamia via SIM.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-01-04 09:24:58
    Temat: Re: karty SIM 64kB
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości
    >Wiecie cos na ten temat? Potrzebuje przenosic czasami kontakty miedzy
    >telefonamia via SIM.

    Ksiazki telefoniczne w telefonach rozbudowane, a SIM nie ma nawet
    sladu takich mozliwosci.

    Nie lepiej dopracowac inne sposoby ?

    J.

  • 3. Data: 2012-01-04 09:57:36
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 04 Jan 2012 09:49:23 +0100, a...@p...pl wrote:

> [...]
    >mniej pamieci, a teraz rozni operatorzy juz wykorzystuja karty
    >64/128kB.....Sa tez podobno karty o pojemnosciach kilku MB czy nawet

    z tego co się orientuje w playu są większe karty niż kiedyś (nie
    wszystkie) do niedawna na takiej karcie było max 250 kontaktów i 25sms
    można zapisać. Ostatnio aktywowałem kartę redbulla i na niej można
    zapisać 500 kontaktów i 70sms, co do innych sieci to nie sprawdzałem
    ale chyba nie bardzo coś z tym robią bo taka moda że każdy w telu
    zapisuje

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-01-04 11:15:24
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Wed, 04 Jan 2012 10:57:36 +0100, dizel wrote:

    > Ostatnio aktywowałem kartę redbulla i na niej można zapisać 500
    > kontaktów

    Ja mam dość starą kartę Orange (wymienianą wówczas, gdy do korzystania z
    3G trzeba było mieć USIM), obsługuje do 500 kontaktów, a każdy z nich
    może mieć 2 numery i 1 adres email.

    Co ciekawe nie każdy telefon później te kontakty zobaczy ;-) i np. SE
    C902 mógł, ale już HTC Wildfire -- nie może.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 5. Data: 2012-01-04 22:46:15
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2012-01-04 10:57, dizel pisze:
> [...]
    > zapisać 500 kontaktów i 70sms, co do innych sieci to nie sprawdzałem
    > ale chyba nie bardzo coś z tym robią bo taka moda że każdy w telu

    A jaką ilość znaków może posiadać nazwa kontaktu?

  • 6. Data: 2012-01-04 23:46:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 4 Jan 2012 11:15:24 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):
> [...]
    >
    > Co ciekawe nie każdy telefon później te kontakty zobaczy ;-) i np. SE
    > C902 mógł, ale już HTC Wildfire -- nie może.

    A to w ogole od karty zalezy, czy wlasnie od telefonu ?

    J.

  • 7. Data: 2012-01-05 10:00:59
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Thu, 05 Jan 2012 00:46:28 +0100, J.F. wrote:

    > A to w ogole od karty zalezy, czy wlasnie od telefonu ?

    IMHO karta musi mieć to coś, co może dostrzec jakiś telefon.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 8. Data: 2012-01-05 11:23:03
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 04 Jan 2012 23:46:15 +0100, Kamikazee <n...@n...pl.invalid>
    wrote:

    >A jaką ilość znaków może posiadać nazwa kontaktu?

    udało mi się zapisać 29 znaków, nie wiem dlaczego tyle