  • 1. Data: 2011-06-14 17:48:31
    Temat: Nokia C5 - korzystanie z Navi na bateri
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

    Witam!

    Pytanie głównie do użytkowników Nokii C5-00.
    Ile wytrzymuje ten telefonik przy korzystaniu na baterii przy włączonej
    nawigacji?
    Interesuje mnie ile mozna przejechać w samochodzie z włączoną nawigacją
    nie posiadając do niego ładowarki.
    Czy jest to rzad 1-2h czy może dłużej (ile)?
    Z góry dziekuje za informacje.

    pzdr
    LW

  • 2. Data: 2011-06-14 20:59:12
    Temat: Re: Nokia C5 - korzystanie z Navi na bateri
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Lukasz W." <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie posiadając do niego ładowarki.
    > Czy jest to rzad 1-2h czy może dłużej (ile)?

    w N95 działającej 3 dni, nawigacja pochodzi 2-3 godziny.
    C5 ma chyba lepszy aku, podobno do 5-7 dni.
    Moim zdaniem kilka godzin wytrzyma, możesz jej delikatnie pomóc zmniejszając
    jasność ekranu

    Jacek

  • 3. Data: 2011-06-14 22:00:39
    Od: dziobu <x...@x...xx>

    Dnia 6/14/2011 7:48 PM, Użytkownik Lukasz W. napisał:

> [...]
    > nie posiadając do niego ładowarki.
    > Czy jest to rzad 1-2h czy może dłużej (ile)?

    ~4-5h; GPS z GPRSem przy dobrym zasięgu.
    Podobnie długo działa gdy używam jej jako modemu po BT.

    dziobu
    xyzyk.pl

  • 4. Data: 2011-06-15 07:34:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lukasz W." <w...@i...pl> napisał w
    > Pytanie głównie do użytkowników Nokii C5-00.
    > Ile wytrzymuje ten telefonik przy korzystaniu na baterii przy
    > włączonej nawigacji?

    Nie wiem niestety, ale z wlaczonym podswietleniem ekranu raczej
    niedlugo.

    > Interesuje mnie ile mozna przejechać w samochodzie z włączoną
    > nawigacją nie posiadając do niego ładowarki.
    > Czy jest to rzad 1-2h czy może dłużej (ile)?

    A nawet jesli bedzie 5h, to w dluzsze trasy nie jezdzisz ?
    Trzeba dokupic ladowarke i _zawsze_ podlaczac.

    J.

  • 5. Data: 2011-06-15 19:51:01
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

    > A nawet jesli bedzie 5h, to w dluzsze trasy nie jezdzisz ?
    > Trzeba dokupic ladowarke i _zawsze_ podlaczac.

    wlasnie nie wiem jaki jest to rzad wielkosci dla C5
    od znajomego słyszałem że jego E52 wytrzyma kilkanaście godzin dlatego
    zaczałem sie zastanawiac (może dlatego że inna klasa telefonu)
    w mojej Xperia X8 navi potrafi wykonczyć baterie w 2h

    L.W.

  • 6. Data: 2011-06-19 19:19:27
    Od: uzytkownik <b...@u...go2.pl>

    jako użytkownik nokii C5 powiem iż max 2 godziny