  • 1. Data: 2009-07-15 08:41:34
    Temat: Nokia 63000 i mini-USB
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Witam,

    Z tego co wyczytalem w opisach, Nokia 6300 posiada zlacze mini-USB. Teraz
    moje pytania. Czy ladowarka jest tez zakonczona tym wtykiem? Czy moge uzyc
    do podlaczenia tel. do kompa zwyklego kabla komputerowego, ktory z jednej
    strony ma wtyczke mini-USB, a z drugiej klasyczny wtyk USB i czy bedzie to
    dzialalo? Mam pare takich kabelkow i moglbym to wykorzystac.

    Thomas

  • 2. Data: 2009-07-15 09:08:08
    Temat: Re: Nokia 63000 i mini-USB
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Z tego co wyczytalem w opisach, Nokia 6300 posiada zlacze mini-USB. Teraz
    > moje pytania. Czy ladowarka jest tez zakonczona tym wtykiem?

    nie,

    >Czy moge uzyc do podlaczenia tel. do kompa zwyklego kabla komputerowego,
    >ktory z jednej strony ma wtyczke mini-USB, a z drugiej klasyczny wtyk USB i
    >czy bedzie to dzialalo?

    tak o ile masz sterowniki,
    brat

  • 3. Data: 2009-07-15 09:51:05
    Od: "tomaa33" <t...@w...pl>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w

    > tak o ile masz sterowniki,
    > brat

    Chyba za bardzo nie wiesz o czym piszesz, od kiedy _do_kabli_USB do Nokii
    potrzeba sterowników? Pomijając sterowniki instalowane z pakietem PC Suite.

  • 4. Data: 2009-07-15 13:24:31
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Chyba za bardzo nie wiesz o czym piszesz, od kiedy _do_kabli_USB do Nokii
    > potrzeba sterowników? Pomijając sterowniki instalowane z pakietem PC
    > Suite.

    oj tam, sterowniki w rozumieniu programu typu pc suite,
    brat

  • 5. Data: 2009-07-15 17:03:49
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    A zeby wrzucic na karte jakies mp3 tez ten program trzeba uruchamiac? Nie
    widzi w PC tej Nokii jako dysku?

    Thomas

  • 6. Data: 2009-07-17 20:04:38
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Piona" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

    >Widzi jako dysk bez potrzeby instalacji dodatkowych programów.
    >piona

    Dzieki wielkie za info. Taka funkcjonalnosc mi wystarczy, super!

    Thomas