  • 1. Data: 2012-04-17 10:50:09
    Temat: Nokia 6300 - Archiwizacja MMS na kompie - czym?
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    Witam,

    Nokia Suite nie widzi MMSów, tylko SMSy,

    Mam na swojej 6300 sporo MMSow otrzymanych.
    Chciałbym te fotki z MMSow wyciągnąć na kompa ale Nokia Suite widzi w
    wiadomościach tylko SMSy, MMSy pomija jakby ich nie bylo.
    Jechanie po kolei każdego MMSa z poziomu telefonu i "zapisz obiekt"
    będzie trochę meczące.
    Jakis inny soft potrafi wyciagnac MMSy? Najlepiej free/share/demo - do
    jednokrotnego uzycia.

    Pozdr, Tatanka

  • 2. Data: 2012-04-17 12:46:44
    Temat: Re: Nokia 6300 - Archiwizacja MMS na kompie - czym?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tatanka" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >wiadomościach tylko SMSy, MMSy pomija jakby ich nie bylo.
    >Jechanie po kolei każdego MMSa z poziomu telefonu i "zapisz obiekt"

    Moze przenies najpierw kilka ... jakosc fotek w MMS bywa tak kiepska,
    ze bez zalu mozna je skasowac :-)

    J.

  • 3. Data: 2012-04-17 15:14:01
    Od: t...@w...pl

    W dniu wtorek, 17 kwietnia 2012 12:46:44 UTC+2 użytkownik J.F napisał:

    > Moze przenies najpierw kilka ... jakosc fotek w MMS bywa tak kiepska,
    > ze bez zalu mozna je skasowac :-)

    Przenioslem i wiem ze chce te fotki, zreszta sa unikatowe - moje dzieci. Z jakoscia
    nie ma tragedii. MMSow mam ok 80 sztuk.

  • 4. Data: 2012-04-17 19:40:40
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-17 10:50, Tatanka pisze:
    > Witam,
    >
    > Nokia Suite nie widzi MMSów, tylko SMSy,

    A najnowszy pakiet Nokia Suite też nie widzi tych MMS-ów? Jeśli nie to
    może spróbuj darmowym programem NbuExplorer -
    <http://sourceforge.net/projects/nbuexplorer/> tylko musisz najpierw
    zrobić zrzut pamięci telefonu do pliku kopii zapasowej.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2012-04-17 23:26:27
    Od: t...@w...pl

    W dniu wtorek, 17 kwietnia 2012 19:40:40 UTC+2 użytkownik Krystek napisał:

> [...]
    > <http://sourceforge.net/projects/nbuexplorer/> tylko musisz najpierw
    > zrobić zrzut pamięci telefonu do pliku kopii zapasowej.

    Hej,

    Najnowszy Nokia Suite tez nie widzi.
    Dzieki Ci bardzo za ten NBU explorer - wszystko gladko poszlo, ponad 80 MMSow, fotki
    wyciagniete na pulpit w kikanascie minut.
    Tak jak mowiles - Nokia Suite / Ovi Suite sie robi kopie zapasowa i tym programem ja
    otwiera i wszystko hula.
    Dziekuje.

    Pzdr, Tatanka