  • 1. Data: 2012-04-17 01:50:51
    Temat: pierwsza prawdziwa komorka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Czyli taka ktora da sie w rece trzymac

    http://technologie.gazeta.pl/internet/1,113841,11549
    086,Pierwszy_naprawde_mobilny_telefon_komorkowy_ma_j
    uz.html

    To naprawde ma 25 lat, czy dziennikarze nie potrafia juz dwoch prostych
    liczb odjac ?

    J.

  • 2. Data: 2012-04-17 07:01:28
    Temat: Re: pierwsza prawdziwa komorka
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:
> [...]
    uz.html

    > To naprawde ma 25 lat, czy dziennikarze nie potrafia juz dwoch

    pamietam jakies targi poznanskie i ludzie z przenosmymi radiostacjami
    motorola :) szczególnei zabawnei bylo w hotelu przy sniadaniu czy obiedzie
    jak kazdy stawial telefon polowy na stole :)

  • 3. Data: 2012-04-17 11:11:20
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    uz.html

    > To naprawde ma 25 lat, czy dziennikarze nie potrafia juz dwoch prostych

    Mobira Cityman 150 ma 25 lat, więc odejmować umieją. Natomiast
    oczywiście nie był to telefon GSM, tylko NMT.

    GSM jako taki 25 lat jeszcze nie ma.

    MJ

  • 4. Data: 2012-04-17 12:24:35
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    uz.html

    > To naprawde ma 25 lat, czy dziennikarze nie potrafia juz dwoch prostych

    Tak, tak, czas zap.....

    http://conversations.nokia.com/2012/04/16/back-to-th
    e-1980s-the-legendary-nokia-mobira-cityman-25-yrs-on
    /

  • 5. Data: 2012-04-17 12:32:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał w wiadomości
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    >Tak, tak, czas zap.....
    >http://conversations.nokia.com/2012/04/16/back-to-t
    he-1980s-the-legendary-nokia-mobira-cityman-25-yrs-o

    Hm, a u nas Centertel pare lat pozniej oferowal motorolki "kaloryfer"
    ... Mobira byla za droga, czy lepiej ciezkie rzeczy miec na pasku, a w
    reku tylko lekki mikrotelefon ?

    A moze zasieg i czas pracy byly mocno ograniczone ?

    J.

  • 6. Data: 2012-04-17 12:37:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w
    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:
> [...]
    > liczb odjac ?

    >Mobira Cityman 150 ma 25 lat, więc odejmować umieją. Natomiast
    >oczywiście nie był to telefon GSM, tylko NMT.

    Ale co - jesli ja centertel reklamowal w 1996 ... to przez 9 lat
    zadnego postepu nie bylo ?

    J.

  • 7. Data: 2012-04-17 12:37:57
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 17 Apr 2012 12:32:42 +0200, J.F napisał(a):

> [...]
    >
    > Hm, a u nas Centertel pare lat pozniej oferowal motorolki "kaloryfer"
    > ... Mobira byla za droga, czy lepiej ciezkie rzeczy miec na pasku, a w

    Kaloryfer miał większą moc, dzięki temu miał zasięg nie tylko w ogródku
    knajpy "Golonko", niedaleko nadajnika. W czasach, gdy na cały kraj było
    kilkanaście stacji bazowych było to nie do pogardzenia.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

  • 8. Data: 2012-04-17 13:45:40
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    http://technologie.gazeta.pl/internet/1,113841,11549
    086,Pierwszy_naprawde_mobilny_telefon_komorkowy_ma_j
    uz.html>> To naprawde ma 25 lat, czy dziennikarze nie potrafia juz dwoch prostych>
    liczb odjac ?Cos przesadzaja z ta reklama z 1996r, w 97 mialem z ery alcatela
    calkiemzgrabnegoz taryfa o ile pamietam biala za ok 50zl

  • 9. Data: 2012-04-17 13:58:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Amir" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >prostych> liczb odjac ?Cos przesadzaja z ta reklama z 1996r, w 97
    >mialem z ery alcatela calkiemzgrabnegoz taryfa o >ile pamietam biala

    Pod tym wzgledem nie przesadzaja - Era to GSM, Centertel to jeszcze
    NMT.

    Telefoniki GSM mogly byc male, zgrabne, a centertele zahaczaly o
    cegly.

    No i chyba jeszcze przez pewien czas zasieg GSM byl mniejszy.

    J.

  • 10. Data: 2012-04-17 14:12:13
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-04-17, o godz. 13:58:28
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > NMT.
    >
    > Telefoniki GSM mogly byc male, zgrabne, a centertele zahaczaly o

    Nokia 450 którą miałem nie była cegłowata - Nokia 1610 którą miałem
    potem była ciut większa.

    Zdrówko