  • 1. Data: 2012-04-17 11:54:35
    Temat: Polećcie Nokię
    Od: "n...@t...pl" <n...@t...pl>

    Witam

    Szukam jakiejś prostej Nokii. Na chwilę obecną mam 5800 XM i bardzo
    sobie cenię gps i możliwość łatwego archiwizowania kontaktów / zdjęć /
    smsów za pomocą OVI.

    Szukam prostego telefonu, najlepiej właśnie Nokii, do zadań mniej
    specjalnych, koniecznie z normalną (niedotykową) klawiaturą, która
    umożliwiałaby łatwe archiwizowanie smsów i kontaktów (bajery w postaci
    aparatu czy dyktafonu byłyby mile widziane, ale przeżyję bez nich),
    idealnie gdyby była możliwość wsadzenia dodatkowej karty pamięci, a
    przy tym bateria trzymalaby te minimum 4-5 dni.

    Będę wdzięczny za poradę

  • 2. Data: 2012-04-17 17:30:52
    Temat: Re: Polećcie Nokię
    Od: "zho" <o...@p...com>

    E 6, ino ze bateria to mi 3 dni trzyma.
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl

  • 3. Data: 2012-04-17 19:55:17
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-17 11:54, nejs2 pisze:
    > Szukam prostego telefonu, najlepiej właśnie Nokii, do zadań mniej
    > specjalnych, koniecznie z normalną (niedotykową) klawiaturą, która
    > umożliwiałaby łatwe archiwizowanie smsów i kontaktów

    Nokia E52 / E55. Bateria długo trzyma. Ma WiFi, GPS i obsługę kart
    pamięci. Jedyna porażka tego telefonu to aparat fotograficzny, ale i nim
    od biedy da się zrobić zdjęcia.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2012-04-17 21:58:42
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał
    > Nokia E52 / E55. Bateria długo trzyma. Ma WiFi, GPS i obsługę kart
    > pamięci. Jedyna porażka tego telefonu to aparat fotograficzny, ale i nim
    > od biedy da się zrobić zdjęcia.

    A głośnik już nie pierdzi?

    --
    Maciek.

  • 5. Data: 2012-04-17 22:10:41
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-17 21:58, Maciek pisze:
    > Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał
    >
    > A głośnik już nie pierdzi?

    W moim nie. Może to przypadłość E52. Ja mam E55 ;) Nawet mam wgrane MP3
    jako dzwonki do niektórych kontaktów i efekt "pierdzenia" nie występuje.
    W trakcie rozmów także wszystko jest OK.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 6. Data: 2012-04-18 09:07:35
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    n...@t...pl nabazgrał(a):

    > Szukam prostego telefonu, najlepiej właśnie Nokii, do zadań mniej
    > specjalnych, koniecznie z normalną (niedotykową) klawiaturą, która

    Nokia 6310i :)

  • 7. Data: 2012-04-18 09:38:50
    Od: "n...@t...pl" <n...@t...pl>

    On 17 Kwi, 18:55, Krystek <s...@k...art.pl> wrote:

    > Nokia E52 / E55. Bateria długo trzyma. Ma WiFi, GPS i obsługę kart
    > pamięci. Jedyna porażka tego telefonu to aparat fotograficzny, ale i nim
> [...]

    Swietnie, dzieki. Rozumiem że nie ma problemów z archiwizowaniem smsów
    i kontaktów na PC przez OVI?

    Czy są jakieś zasadncze różnice między 52 a 5 oprócz układu
    klawiatury?

    E 6 też ładna, ale cenowo lepiej prezentuje się 52/55

    PS. O co chodzi z pierdzącym głośnikiem? Występuje też przy rozmowach?
    Bardzo uciążliwe?

  • 8. Data: 2012-04-19 22:00:32
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-18 09:38, n...@t...pl pisze:

    > Swietnie, dzieki. Rozumiem że nie ma problemów z archiwizowaniem smsów
    > i kontaktów na PC przez OVI?

    Nie ma. Zapisujesz do pliku archiwum.

    > Czy są jakieś zasadncze różnice między 52 a 5 oprócz układu
    > klawiatury?

    Nie. Przynajmniej ja się nie spotkałem.

    > E 6 też ładna, ale cenowo lepiej prezentuje się 52/55

    Idź do Media Markta czy innego Saturna i tam sobie je wszystkie pomacaj
    na żywo.

    > PS. O co chodzi z pierdzącym głośnikiem? Występuje też przy rozmowach?
    > Bardzo uciążliwe?

    Mnie nie pytaj. U mnie nic w głośniku nie pierdzi.

    K.

    PS: Wycinaj sygnaturki z postów, na które odpowiadasz
    <http://evil.pl/pip/su.html#sygnaturka>

    --
    http://www.krystek.art.pl/