  • 1. Data: 2012-04-16 13:07:26
    Temat: Logowanie na orange online
    Od: Animka <t...@w...pl>

    Fajne mnie powitanie przywitało i wita cały czas dzisiaj jak chcę się
    zalogować:

    Przepraszamy, ale Orange On-line jest dostępne tylko dla Klientów Orange.

    Zostań naszym Klientem aby mieć możliwość zarządzania swoim kontem On-line!

    --
    animka

  • 2. Data: 2012-04-16 13:51:23
    Temat: Re: Logowanie na orange online
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-16 13:07, Animka pisze:

    > Przepraszamy, ale Orange On-line jest dostępne tylko dla Klientów Orange.

    U mnie "aktualizacja konta" "wpisz numer usługi"

    Jakiś czas temu żądali "numeru abonenckiego" (czy cuś) który mogłem
    wydobyć z umowy z przed 6 lat :-)
    Co następne? Numer buta, VIN pierwszego posiadanego auta... :-)

    Załamka

  • 3. Data: 2012-04-16 20:30:25
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-16 13:51, z pisze:

    > U mnie "aktualizacja konta" "wpisz numer usługi"
    >
    > Jakiś czas temu żądali "numeru abonenckiego" (czy cuś) który mogłem
    > wydobyć z umowy z przed 6 lat :-)
    > Co następne? Numer buta, VIN pierwszego posiadanego auta... :-)

    Na login zarejestrowany na koncie abonenckim Orange, przypisany do
    konkretnego numeru, przy próbie logowania przez WWW wyskakuje komunikat:
    "Przepraszamy. Logowanie jest aktualnie niedostępne. Zapraszamy ponownie
    za chwilę." I tak od nocy. Migrują systemy z TP do jednej bazy chyba.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2012-04-16 21:33:59
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-16 20:30, Krystek pisze:

> [...]
    > "Przepraszamy. Logowanie jest aktualnie niedostępne. Zapraszamy ponownie
    > za chwilę." I tak od nocy. Migrują systemy z TP do jednej bazy chyba.

    Hmm... Tak mam na komputerze z linuxem :-)

  • 5. Data: 2012-04-16 22:45:36
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-16 21:33, z pisze:

    > Hmm... Tak mam na komputerze z linuxem :-)

    Ja mam tak -
    <http://imageshack.us/photo/my-images/689/orangelogi
    necareunavial.png/>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 6. Data: 2012-04-16 23:50:00
    Od: Animka <t...@w...pl>

> [...]
    > "Przepraszamy. Logowanie jest aktualnie niedostępne. Zapraszamy ponownie
    > za chwilę." I tak od nocy. Migrują systemy z TP do jednej bazy chyba.

    No i jesteśmy już w tepsie. Tfu! Orange nowej.

    --
    animka

  • 7. Data: 2012-04-17 00:05:25
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-16 23:50, Animka pisze:
    > No i jesteśmy już w tepsie. Tfu! Orange nowej.

    Raczej w (ale) France('a) Telecom. Nazwa spółki TP i tak zostaje.
    Rebrandują tylko markę.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 8. Data: 2012-04-17 01:59:41
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-17 00:05, Krystek pisze:

    > Raczej w (ale) France('a) Telecom. Nazwa spółki TP i tak zostaje.
    > Rebrandują tylko markę.

    Chcą się bardziej uwiarygodnić i złapać więcej klientów. Kar już
    zapłacili, oj zaplacili....
    Pod płaszczykiem Orange będzie im łatwiej.

    --
    animka

  • 9. Data: 2012-04-17 06:53:50
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-17 01:59, Animka pisze:
    > Pod płaszczykiem Orange będzie im łatwiej.

    Jak mawia pewien redaktor "kto za to zapłaci?" :-)

  • 10. Data: 2012-04-17 19:28:03
    Od: z <z...@g...pl>

    No i jest "postęp"
    W usłudze Web Tv zamiast flasha używają silverlight. Co to za nowa
    moda-epidemia?
    Ech te jedynie słuszne systemy :-(