  • 111. Data: 2011-07-29 14:05:44
    Temat: Re: Nocne promocje w Euro AGD
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 29/07/2011 14:54, mt wrote:

    > No to Katar, Singapur, Norwegia, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Kuwejt,
    > może być? ;)

    Norwegia? Jedne z najwyższych kosztów życia i podatków na świecie, plus
    VAT do 25%, hostel tam kosztuje za dobę tyle, co dobry hotel w UK.
    Mówimy o sile nabywczej przeciętnego kowalskiego, Norweg jeździ do pracy
    autobusem, bo na duży samochód go nie stać po zapłaceniu

    Singapur? OK, tu się zgadzam.

    Kuwejt? Katar? To są arabskie monarchie siedzące na ropie, gdzie kilka
    rodzin ma biliony dolców, a reszta na nich zapieprza.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 112. Data: 2011-07-30 22:04:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kamil wrote:

    > Przy czym przeciętny dochód na rodzinę jest w US wciąż drugi najwyższy
    > na świecie po Szwajcarii i wynosi prawie 4 razy tyle, co w Polsce.
    > Ponadto w US nie ma VATu, a jedynie kilkuprocentowy podatek od
    > finalnej ceny sprzedaży detalicznej. Samochody są tańsze, domy
    > tańsze, paliwo tańsze, elektronika dużo tańsza.
    >
    > Gdzie więc przecientnemu Kowalskiemu żyje się lepiej niż w Stanach,
    > gdzie zarabia więcej niż europejczyk, a wydaje od niego mniej?
    >

    > Tup, prychaj, faktów nie zmienisz.

    Pod warunkiem, że ma sie pracę. Można też korzystać z najlepszej opieki
    zdrowotnej to czasu aż sie nie skończy nasza polisa o ile ją posiadamy.

    USA jest bogatym krajem i długo potrwa zanim się to zmieni ale większość
    osób które znam (a mam troszkę rodzin tam) twierdzi, że jest wyraźnie
    gorzej. Trudno jest też znaleźć pracę, sporo trudniej niż jakiś czas temu
    (przed kryzysem).

  • 113. Data: 2011-07-30 23:52:12
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-31 00:04, Marek Dyjor pisze:

> [...]
    > osób które znam (a mam troszkę rodzin tam) twierdzi, że jest wyraźnie
    > gorzej. Trudno jest też znaleźć pracę, sporo trudniej niż jakiś czas temu

    Tak jest....emeryci mogą nie dostać emerytur. USA chyli się ku upadkowi.
    Nie czytałeś nic na ten temat?
    http://biznes.onet.pl/konflikt-o-limit-zadluzenia-re
    publikanie-swoje-dem,18491,4808394,1,news-detal

    --
    animka

  • 114. Data: 2011-08-01 09:55:51
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 31/07/2011 00:52, Animka wrote:

    > Tak jest....emeryci mogą nie dostać emerytur. USA chyli się ku upadkowi.
    > Nie czytałeś nic na ten temat?
    > http://biznes.onet.pl/konflikt-o-limit-zadluzenia-re
    publikanie-swoje-dem,18491,4808394,1,news-detal

    Boże, ten pokemon już na prfc też dotarł?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 115. Data: 2011-08-01 20:00:44
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-01 11:55, kamil pisze:

    publikanie-swoje-dem,18491,4808394,1,news-detal

    > Boże, ten pokemon już na prfc też dotarł?

    Niby ja ten pokemon? A dlaczego o sobie tak nie napiszesz. Dla mnie to
    jesteś nie tylko pokemon, ale jeszcze czub do kwadratu.
    Poza tym naucz się nieuku cytować i wycinać. Jak już manipulatorze
    wyciąłeś to co powinno zostać to lepiej było wyciąć wszystko.

    --
    animka

  • 116. Data: 2011-08-04 15:17:23
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 31 Lip, 01:52, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

> [...]
    ...akiedy twierdzili inaczej?

    > Tak jest....emeryci mogą nie dostać emerytur. USA chyli się ku upadkowi.
> [...]

    ...ufff ja dostalem jednak i to wczesniej niz zwykle:)
    StaM

  • 117. Data: 2011-08-06 04:26:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> wrote in message
    l.googlegroups.com...
    > w ameryce jest jakas czesc rzeczy sprzedawana po 99 centow lub 1
    > dolar przy normalnej cenie dochodzacej nawet do jednego tysiaca.

    Gdzie takie rzeczy widziałeś? Rzucisz proszę garścią konkretów?

  • 118. Data: 2011-08-06 04:35:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote in message

    > Ale niecałe 2x więcej, to nie kilkanaście razy więcej jak pisałeś. Poza
    > tym z 6 wymienionych przez Ciebie krajów aż 4 mają mniejszy niż USA
    > stosunek długu do PKB.

    Zostawmy te 4 co mają mniejszy - sądzisz że Francja, Belgia czy USA
    pierwsze zbankrutują?

  • 119. Data: 2011-08-06 04:44:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message
    > Mogę wkleić linki do 150-kilowych bydląt biegnących po przecenione najebki
    > w Walmart, więc przestań grać , bo polacy dzisiaj na własne oczy świat
    > oglądają i bajanie dobrego wujka z hameryki przy wigilijnym stole na nikim
    > już wrażenia nie zrobi.

    150 kilo to mają Ci chudsi chyba...

    p.s. :-)) Co to są najebki?

  • 120. Data: 2011-08-06 20:16:51
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-08-06 06:35, Pszemol pisze:
    > "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote in message

    > Zostawmy te 4 co mają mniejszy - sądzisz że Francja, Belgia czy USA
    > pierwsze zbankrutują?

    Przyszłość pokaże. Wprawdzie na razie groźba bankructwa USA została
    odsunięta, ale dług wciąż narasta.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)