  • 31. Data: 2013-06-09 21:47:36
    Temat: Re: No sory, ale nie mogłem się powstrzymać :P :P :P
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 09 Jun 2013 19:31:02 GMT, Jarosław Sokołowski napisał(a):
    > Bardzo dobry przykład. Skoro rzecz traktować przedrostkowo i uznać, że
    > "n", to "niskie", a "N" -- "najwyższe", to czemu do jasnej cholery
    > "napięcie" raz jest "n" a innym razem "N"?

    bo 100kV to jest Napiecie, a 230V to jest nic :-)

    >Na szczęście większość ludzi
    > (w tym niżej podpisany) traktuje takie "usystematyzowania" tak jak inne
    > nieszkodliwe dziwactwa.

    Bo ja wiem czy takie nieszkodliwe ...

    J.

  • 32. Data: 2013-06-09 22:16:52
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > bo 100kV to jest Napiecie, a 230V to jest nic :-)

    O, przepraszam bardzo, nic to jest dopiero poniżej 50V.

    > Bo ja wiem czy takie nieszkodliwe ...

    Szkodliwe to jest dopiero branie podobnych rzeczy na poważnie. Wypisywać
    takie śmuły, to sobie każdy może bez szkody dla innych.

    --
    Jarek

  • 33. Data: 2013-06-09 22:20:17
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Ciemny" <a...@w...lhs.pl-na.tej.stron.ie> napisał w wiadomości

    > Tylko czekać, aż pojawią się specjalizowane srebrzone czy wykonane z
    > miedzi OFC
    > lub innego audiovoodooshitu kable do instalacji domowych, które mają za
    > zadanie
    > doprowadzić prąd o odpowiedniej gęstości i niezaburzonym przepływie
    > elektronów
    > do gniazdka zasilającego.

    Spoko, pojawią się, skoro pojawiają się wydziełki typu Burmester 931.
    Próbowałem to rozkminić, ale za cholerę nie znalazłem niczego, co by
    uzasadniało choćby część ceny (jest 5-cyfrowa i nie zaczyna się od jedynki).
    Tja... pewnie superhiperextranadliniowy detektor FM, o niesamowitej czułości
    i odstępie od szumów (u mnie na podwórku mawiało się jednak "Wyżej chuja nie
    podskoczysz"), już sobie wyobrażam, jaką ANT trzeba tam zastosować, kabel
    pewnie po 5kPLN za metr :P :))) Coby i te elektrony nie uciekły :) :P Hehe,
    w ramach wyobraźni pogdybam, na temat zawartej głowicy UKF i toru p.cz. :))
    A jak coś "wygdybam", to sobie tu napiszę. :) Może w środku jest instalacja
    ciekłego azotu, chłodząca tranzystory GaAs-FET, coby szumów ująć? Jeszcze by
    tak eter radiowy schłodzić i tor nadawczy także? :)

  • 34. Data: 2013-06-09 22:20:39
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-06-09 22:16, Jarosław Sokołowski wrote:

    > O, przepraszam bardzo, nic to jest dopiero poniżej 50V.

    Oj, "Nic" to 1/2 litra na dwóch.

    Włodek

  • 35. Data: 2013-06-09 22:24:00
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > bo 100kV to jest Napiecie, a 230V to jest nic :-)

    P..nąć zdrowo potrafi...

    > Bo ja wiem czy takie nieszkodliwe ...

    No kurde, to ja jestem zboczony, bo znów mi się z przejęzyczeniem skojarzyło
    :))
    (choć wiem, że to poważne - błąd może być tragiczny w skutkach)

  • 36. Data: 2013-06-09 22:48:26
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 09.06.2013 22:20, Anerys pisze:
    > Spoko, pojawią się, skoro pojawiają się wydziełki typu Burmester 931.

    Aż z ciekawości sprawdziłem co to za wynalazek. I znalazłem, że cena
    jest 5-cyfrowa w wersji "podstawowej", w "ulepszonej" jest już 6 cyfr:
    http://www.q21.pl/burmester-931-classic-line.html
    Ciekawi mnie jedna rzecz, skoro daje 100 kafli za radyjko to czemu ma
    ono tylko 2 lata gwarancji jak najtańszy shit z marektu made in prc?
    Gdybym miał tyle siana (w kieszeniach i w głowie) to w przypadku takiego
    "specjalnego" urządzenia żądałbym dożywotniej gwarancji i serwisu.

    Jakub Rakus

  • 37. Data: 2013-06-09 23:03:01
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 08.06.2013 22:16, Leming Show pisze:

    > Bialy czlowiek kupuje sprzet aby postawic go na polke badz stolik.
    > Wlaczy go od wielkiego dzwona i tyle:) Glowna funkcja jest stanie i
    > komponowanie sie z otoczeniem. Dopiero na dalszym planie jest jakosc
    > dzwieku. Rozwiazania ukladowe sa ciekawe, ale dla technika. Kowalski
    > ma gdzies, klasy AB, D, T. To jest odlot:
    http://blueaudio.pl/antelope-audio-isochrone-p-2183.
    html
    > zegar rubidowy dla zmniejszenia jitteru, masz taki? Nie? To nie znasz
    > sie na muzyce:)

    To co powiecie na kabel USB for audio?
    http://www.acoustic-revive.com/english/pcaudio/usb_c
    able_01.html

    Albo jeszcze lepiej - kabel ethernetowy "audio grade":
    http://www.acoustic-revive.com/english/pcaudio/lan_c
    able.html

    Jakub Rakus

  • 38. Data: 2013-06-09 23:27:40
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-06-09 22:48, Jakub Rakus pisze:

> [...]
    > Gdybym miał tyle siana (w kieszeniach i w głowie) to w przypadku takiego
    > "specjalnego" urządzenia żądałbym dożywotniej gwarancji i serwisu.

    I to jest "aż" tuner FM z RDS.

    Za takie pieniądze spodziewałbym się odbiornika o paśmie 10 kHz - 1 GHz.
    Dlaczego bogaty człowiek nie miałby sobie usiąść w swoim eleganckim
    salonie i posłuchać co gadają np. radioamatorzy?

  • 39. Data: 2013-06-09 23:32:09
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 09.06.2013 23:27, Tomasz Wójtowicz pisze:

    > Dlaczego bogaty człowiek nie miałby sobie usiąść w swoim eleganckim
    > salonie i posłuchać co gadają np. radioamatorzy?

    Może producent wychodzi z założenia że te dwie rzeczy do siebie "nie
    pasują"? Bo radioAMATORZY nie są pro i nie nadają z użyciem anten
    pokrytych selekcjonowanymi molekułami związku xyz...

    Jakub Rakus

  • 40. Data: 2013-06-09 23:40:53
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > bo 100kV to jest Napiecie, a 230V to jest nic :-)

    hehe, to "nic" wytopiło ładną dziurę w żeliwie przy pomocy klucza
    oczkowego gdy się okazało że odłączyłem nie tego BM'a co planowałem we
    wcześniejszej rozdzielni.

    :)

    --
    AlexY