-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: No i stracilem PJ
Date: Mon, 17 Aug 2015 09:47:51 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 63
Message-ID: <mqs3j6$i7$1@node2.news.atman.pl>
References: <mqp9vh$bp$1@srv.chmurka.net>
<55d03736$0$4779$65785112@news.neostrada.pl>
<mqplk8$b00$1@srv.chmurka.net>
<55d07d31$0$8387$65785112@news.neostrada.pl>
<mqqlnq$3c5$1@node1.news.atman.pl> <mqrmt7$apb$1@dont-email.me>
<mqrnbg$4no$1@node1.news.atman.pl>
<55d16eb7$0$27513$65785112@news.neostrada.pl>
<mqrtht$b8i$1@node1.news.atman.pl> <14ss4i2jqn4zr$.dlg@myjk.org>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1439797670 583 83.142.198.226 (17 Aug 2015 07:47:50 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 17 Aug 2015 07:47:50 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.5.0
In-Reply-To: <14ss4i2jqn4zr$.dlg@myjk.org>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2567293
[ ukryj nagłówki ]On 2015-08-17 09:11, Myjk wrote:
> No dobrze, uważasz że to za mało. Ja też. Zgłosiłeś żeby uzasadnili i ew.
> zmienili? Czy Pajak zgłosił, żeby zmienili ograniczenie na zwężce na której
> go dziabnęli? Jestem na 99% pewien, że nie (bo przecież to głupi galas SAM
> powinien to zrobić).
No nie zgłosiłem, nie mam czasu na naprawianie całego świata poprzez
bieganie na pocztę, żeby dostawać odpowiedzi w stylu "po przyjrzeniu się
projektowi organizacji ruchu, stwierdzamy, że znak stoi prawidłowo"
Udzielam się społecznie w innych tematach i po prostu mam ograniczony
czas na podejmowanie innych działań (zresztą z góry skazanych na
niepowodzenie). A teraz jak ty wiesz i uważasz, że mało, to zgłosisz?
Albo 50 w tunelu na Wisłostradzie - wszyscy wiedzą, że bez sensu I co -
fotoradar... Ciekawe co postawią jak już autostradę w tunel wepchną;)
>> A to widziałeś?
>> https://www.google.pl/maps/@52.2676505,20.8778069 [...]
>
> BTW Da się zaptaszyć żeby robił krótkie linki i to samo wychodzi tak:
> https://goo.gl/maps/NTiL0 ;)
>
> A tutaj, cóż, Warszawa, obszar w całości "zabudowany", to i stosowny znak
> musi stać.
Nie - Warszawa, to jedno, teren zabudowany to drugie. Po to są białe i
zielone tablice. Przykład jak je stosować jest na POW.
> Stoi też znak "zwierzęta", a za trochę przejście dla pieszych,
> ścieżka rowerowa -- dlatego pewnie prędkość nie jest podniesiona (gdyby
> była podniesiona na te 50m, to pewnie by ktoś zaczął jęczeć, że za dużo
> znaków stawiają).
Zwierzęta w rezerwacie przyrody to jedno, teren zabudowany to drugie.
Dlatego są do tego odpowiednie znaki. Podobnie jak do przejść dla
pieszych i przejazdów rowerowych. I _może_ nie byłoby problemów, gdyby
nie to, że ten "teren zabudowany leśny" nie kończy się za 100 metrów, a
za 2,5 km. Przewiduję, że ktoś tam straci niedługo prawko - normalnie
powinno być 90 więc do stówki niedaleko, a tu zonk...
>> Miał chłopak pecha i tyle.
>
> Ja tam widzę, że koleś jest niereformowalny. Szuka wymówek wszędzie, tylko
> nie w sobie (no, poza tym że nie użył narzędzia, które pozwoliłoby mu
> uniknąć SAMEJ kontroli).
Ale akurat czemu się dziwisz? Miał pecha (bo tak miał pecha - tak to
będzie traktowane dopóki skuteczność karania będzie na poziomie 1/1000,
a policja będzie rozliczana ze statystyki - wtedy taki przypadek to po
prostu pech - jechał jak wszyscy, ale miał pecha, bo znalazł się w złym
miejscu i złym czasie), to kombinuje jak tu efekt pecha zmniejszyć. I
tyle. Po prostu sam system jest z gruntu zły (karanie za prędkość, gdy
znacznie poważniejsze wykroczenia, nawet jeśli zostaną ujawnione są
karane znacznie niżej i to dość losowo). To sprawia, że w zasadzie taki
przypadek traktuje się na równi z pechem polegającym na ty, że cię zbóje
przydrożne napadły. Zauważ, że jakby zamiast dać się ustrzelić
przypieprzył w kogoś, to w najgorszym wypadku dostałby pewni 500PLN i
kilka punktów. Jest tu zakłócona proporcjonalność winy do kary, w
związku z tym z zasady o sprawiedliwości mowy z zasady być nie może. A
skoro nie sprawiedliwość... to po prostu pech.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.08.15 09:53 Shrek
- 17.08.15 10:13 J.F.
- 17.08.15 10:36 RoMan Mandziejewicz
- 17.08.15 10:39 Pawel \"O'Pajak\
- 17.08.15 10:41 Pawel \"O'Pajak\
- 17.08.15 10:55 Shrek
- 17.08.15 10:57 Iguan_007
- 17.08.15 11:47 Endriu
- 17.08.15 12:29 Pawel \"O'Pajak\
- 17.08.15 13:12 J.F.
- 17.08.15 16:13 Myjk
- 17.08.15 16:23 Shrek
- 17.08.15 16:55 Myjk
- 17.08.15 17:13 Cavallino
- 17.08.15 17:28 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=