    From: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: No i mamy kolejne zmiany w TP (iDSL)
    Date: Thu, 22 Feb 2007 22:00:29 +0100

    http://itbiznes.pl/art25006.html

    Abstrachując już od tego czy tak powinno już być dawno czy nie to od
    pewnego czasu mam wrażenie, że UKE powinno się przenieść do rady
    nadzorczej tpesy. Swoją drogą to chyba współczuję trochę tepsie chodzić
    do pracy każdego dnia z myślą "ciekawe co dzisiaj będziemy musieli
    zmienić" ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski