  • 21. Data: 2012-02-03 17:14:59
    Temat: Re: No i kura nie odpaliła!
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Tomasz Gorbaczuk

    > Selekcja natruralna na drogach jednak działa - dzisiaj byłem w robocie
    > 20 min. przed czasem :-)

    Ale V6 odpaliło bez problemu (aku ok. 50 Ah, mniejszy niż zaleca
    producent). :>

  • 22. Data: 2012-02-03 17:16:57
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F

    > A auta tez - czemu nie ma podgrzewacza paliwa ?

    Bo ja wiem? W sumie próbowałem zakręcić tylko dwa razy i pojechałem
    innym, bałem się rozładować do końca aku. :D Postoi sobie do wtorku, ma
    być cieplej. :>

    > Mondeo ma. (a i tak stoi
    > :-))

    Jaki silnik?

  • 23. Data: 2012-02-03 17:18:02
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Agent

    > Tyle że mój poprzedni diesel był kapryśny nawet jak miał nowy
    > filtr, świece i akumulator + depresator + PB w zbiorniku. Miałem tak
    > samo jak u Ciebie. Zapalił, zgasł i po 30 minutach zabawy z pompowaniem
    > paliwa itp zamilkł z powodu akumulatora i braku kaleson kierownika.
    > Obecny pali od strzała mimo że kręci tak wolno że obroty wału można
    > liczyć. Tak więc można dbać a i tak auto zostanie na parkingu.

    Ten pali bez problemu o ile ma normalną ropę. :>

  • 24. Data: 2012-02-03 17:47:11
    Od: "PavveL" <l...@i...pl>

    Jakoś nikt z Was nie zainteresował się świecami żarowymi.

    I trzeba pamiętać że im zimniej tym mniejsze luzy zaworowe. Gdy zrobią się
    ujemne (luzy) to jest kłopot.

  • 25. Data: 2012-02-03 19:14:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.02.2012 17:47, PavveL pisze:
    > Jakoś nikt z Was nie zainteresował się świecami żarowymi.

    Z tym nie miałem problemu - u mnie zwyczajnie paliwo nie docierało do
    silnika.

    A, muszę pamiętać, żeby dziś na wszelki wypadek położyć na filtrze
    poduszkę elektryczną i cały silnik przykryć kołdrą ;)

    W zeszłym roku to mi sporo pomagało, nawet przy marnym akumulatorze.

  • 26. Data: 2012-02-03 19:37:17
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > U mnie to samo, aczkolwiek nie z Oszołoma tylko z Statoil przy Realu i
    > miałem rano nie -20C a -28C.
    >
    > Aktualnie próbuję grzać filtr paliwa elektrycznym kocem plus dolałem
    > trochę benzyny (ćwierć litra na 40 litrów). Są szanse, że odpali - kilka
    > prychnięć już było, ale akumulator zaczął padać.

    I optymistycznie myślisz że te ćwierć litra coś da? Pięć litrów jak być nalał
    na 40 to pewno by coś z tego było.

  • 27. Data: 2012-02-03 19:45:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.02.2012 19:37, kogutek pisze:

    > I optymistycznie myślisz że te ćwierć litra coś da?

    Lepszy rydz niż nic ;)

    > Pięć litrów jak być nalał
    > na 40 to pewno by coś z tego było.

    Cóż, 5 litrów by się nie zmieściło - wczoraj tankowałem (moja wina, że
    zapomniałem dolać nieco benzyny).

    Poza tym tylko tyle udało mi się odciągnąć ze zbiornika mojego agregatu
    prądotwórczego ;) Dalej strzykawka nie sięgała ;)

  • 28. Data: 2012-02-03 20:16:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/03/2012 05:47 PM, PavveL wrote:
    > Jakoś nikt z Was nie zainteresował się świecami żarowymi.
    >
    > I trzeba pamiętać że im zimniej tym mniejsze luzy zaworowe. Gdy zrobią
    > się ujemne (luzy) to jest kłopot.

    Chyba popłynąłeś. Czym zimniej tym luzy większe.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2012-02-03 20:26:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości news:

    >Selekcja natruralna na drogach jednak działa - dzisiaj byłem w robocie 20
    >min. przed czasem :-)

    Dokładnie.
    U mnie pod robotą o 8 nie było miejsca na parkingu, a teraz połowa pusta.
    Od razu przypominają mi się opowieści z pms, jaki to wspaniały stan
    techniczny jest kursujących po naszych drogach pojazdów.
    Ciekawe gdzie ten stan się teraz podział, a szczególnie jego doskonałość?

  • 30. Data: 2012-02-03 20:33:40
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > Chyba popłynąłeś. Czym zimniej tym luzy większe.

    No i dlatego spada kompresja i bywa problem z odpaleniem (w skrajnym
    przypadku).