  • 11. Data: 2012-02-03 12:41:24
    Temat: Re: No i kura nie odpaliła!
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F

    > Aaa, widze ze juz sie nie dziwisz .
    > No tak, nie dba sie o auto, tankuje na jakim Auchanie, a potem sa
    > efekty :-)

    Ale to ewidentnie wina ropy, bo już przy -15 pierwsze 2 km jechała, jakby
    maiła 50 KM. :>

  • 12. Data: 2012-02-03 12:42:23
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Agent

    > To nie Ty się wymądrzałeś że jak się dba tak się ma. Jak widać można
    > dbać i mimo to stać :)

    Ale to nie wina auta tylko ropy. :>

  • 13. Data: 2012-02-03 13:15:19
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin Agent

    > Ale to nie wina auta tylko ropy. :>

    Możliwe. Tyle że mój poprzedni diesel był kapryśny nawet jak miał nowy
    filtr, świece i akumulator + depresator + PB w zbiorniku. Miałem tak samo
    jak u Ciebie. Zapalił, zgasł i po 30 minutach zabawy z pompowaniem paliwa
    itp zamilkł z powodu akumulatora i braku kaleson kierownika. Obecny pali od
    strzała mimo że kręci tak wolno że obroty wału można liczyć. Tak więc można
    dbać a i tak auto zostanie na parkingu.

  • 14. Data: 2012-02-03 14:11:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.02.2012 01:21, to pisze:
    > Przy -20. Ale nie z powodu aku (bo kręci rozrusznikiem aż miło), tylko
    > ropa z Auchana chyba zamarzła. :D

    U mnie to samo, aczkolwiek nie z Oszołoma tylko z Statoil przy Realu i
    miałem rano nie -20C a -28C.

    Aktualnie próbuję grzać filtr paliwa elektrycznym kocem plus dolałem
    trochę benzyny (ćwierć litra na 40 litrów). Są szanse, że odpali - kilka
    prychnięć już było, ale akumulator zaczął padać.

  • 15. Data: 2012-02-03 14:44:16
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...eu> napisał w wiadomości
    Obecny pali od
    > strzała mimo że kręci tak wolno że obroty wału można liczyć. Tak więc
    > można dbać a i tak auto zostanie na parkingu.

    Śmigam jak muszę jakąś cytryną dostawczą z silnikiem XUD9 1.9D.
    Ma tylko 30 tys i powiem tak, jak rozrusznik ma siłę przekręcić silnik to
    nie ma wafla odpali.
    Wczoraj (-25) nie miał siły (w samochodzie aku 42 Ah, bo padł na trasie i
    nie było nic innego w zieleniaku) zniosłem dodatkowo 17 Ah z UPSa i po 2
    obrotach wału odpalił.
    Za to ojciec pod starym Oplem 1,7D musi rozpalić ogień ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 16. Data: 2012-02-03 14:53:45
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 03-02-2012 o 01:21:33 to <t...@i...pl> napisał(a):

    > Przy -20. Ale nie z powodu aku (bo kręci rozrusznikiem aż miło), tylko
    > ropa z Auchana chyba zamarzła. :D
    >
    > Jutro ciąg dalszy eksperymentów. ;-)

    Przy -25 ropa z Auchana (W-wa , górczewska) w Hdi - zero problemów, dCi na
    ropie z Orlenu - też bez problemu.

    Selekcja natruralna na drogach jednak działa - dzisiaj byłem w robocie 20
    min. przed czasem :-)

    Pzdr
    TG

  • 17. Data: 2012-02-03 15:00:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości
    begin Agent

    >Ale to nie wina auta tylko ropy. :>

    Kierowcy wina !

    A auta tez - czemu nie ma podgrzewacza paliwa ?
    Mondeo ma. (a i tak stoi :-))

    J.

  • 18. Data: 2012-02-03 15:09:15
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-02-03 14:53, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Selekcja natruralna na drogach jednak działa - dzisiaj byłem w robocie
    > 20 min. przed czasem :-)
    >
    > Pzdr
    > TG

    Hehe, to jest właśnie fajne. Też byłem 20 minut przed czasem, do tego
    full miejsca na parkingu. Zero korków, do tego zielona fala. Przy takich
    mrozach od razu luźniej na drogach :)

  • 19. Data: 2012-02-03 15:17:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil 'Model'" napisał w
    >Hehe, to jest właśnie fajne. Też byłem 20 minut przed czasem, do tego
    >full miejsca na parkingu. Zero korków, do tego zielona fala. Przy
    >takich mrozach od razu luźniej na drogach :)

    No nie wiem - we wrocku na parkingu luzniej od tygodnia, a mrozow
    duzych na poczatku nie bylo. Ferie sie skonczyly ... sesja studentow
    ?

    J.

  • 20. Data: 2012-02-03 17:09:42
    Temat: Re: No i kura nie odpali?a!
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 03.02.2012 Ukaniu <l...@g...pl> napisał/a:

    > ?migam jak musze jak?? cytryn? dostawcz? z silnikiem XUD9 1.9D.
    > Ma tylko 30 tys i powiem tak, jak rozrusznik ma si?e przekreciae silnik to
    > nie ma wafla odpali.
    > Wczoraj (-25) nie mia? si?y (w samochodzie aku 42 Ah, bo pad? na trasie i
    > nie by?o nic innego w zieleniaku) znios?em dodatkowo 17 Ah z UPSa i po 2
    > obrotach wa?u odpali?.
    > Za to ojciec pod starym Oplem 1,7D musi rozpaliae ogien ;-)

    Kiedyś był prosty motyw na odpalenie wszystkiego w banalny sposób, eter
    lub coś podobnie palnego, w dolot za filtrem i pali. Patrząc na -28
    pomyślałem że może jakąś puszkę samostartu na wszelki wypadek warto zakupić.
    W sklepie samostart na półce jest, ale już na puszcze pod nierówno
    przyklejoną polską instrukcją znalazłem: nie używać do diesli ze świecami
    żarowymi. No niby jak zassie ten samostart z powietrzem, do cylindra z taką
    świecą, to może odpalić zanim zamkną się zawory ssące. Walnie w dolocie i?
    Ma ktoś jakieś praktyczne doświadczenia? Tak z ciekawości pytam.

    --
    kakmaratgmaildotcom