    From: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Re: No i kto miał rację? :-)
    Date: Tue, 4 Jun 2002 09:20:43 +0000 (UTC)

    On Mon, 3 Jun 2002 14:13:46 +0000 (UTC),
    f...@W...sitefinder.pl (futszaK) wrote:

    >ERROR
    >
    >Taryfi Meritum w Idei nie mozna wziac na osobe prywatna, musi byc
    >regon bodajze, zas w przypadku DSL-a nic na ten temat nie jest
    >napisane, nawet we wniosku jest miejsce na PESEL (w przypadku kiedy by
    >to miala byc osoba prywatna)

    Ale taryfa to nie usluga a taryfa wlasnie. I tak telepies moze sobie
    ustalac inne taryfu za DSL dla ludzi z np. stosownymi papierami
    zaswiadczajacymi o znajomosci zagadnien sieciowych a inne dla lamerow
    - bo ci pierwsi daja jakby wieksza rekojmie ze wiochy w sieci nie
    narobia...
    Odmowic nie moga i pewnie nawet nie probuja - po prostu postrasza
    Jasia Kowalskiego klopotami z konfiguracja, brakiem konta pocztowego i
    co za tym idzie koniecznoscia utrzymywania komputera pod prade, na
    okraglo - i jas Kowalski wybierze Neostrade. I slusznie, jak wybierze
    znaczy ze stale IP mu zbedne (gole baby rownie dobrze z dynamicznie
    przydzielanego sie oglada).
    Tylko czemu za stale IP (mnie akurat by sie przydalo - bez tego nawet
    moge nie probowac rozmowy o wpuszczania z domu do firmy...) tyle ma
    kosztowac???

    --
    darek