  • 1. Data: 2002-06-02 01:05:42
    Temat: No i kto miał rację? :-)
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    http://www.tpsa.pl/biznes/msp/dsl/

    *************************

    W zależności od przepustowości łącza (512 kbit/s i 1Mbit/s):

    jednorazowa oplata instalacyjna - 799 zł netto (512 kbit/s)

    i 849 zł netto (1 Mbit/s)

    miesięczny abonament - 299 zł netto (512 kbit/s) i 649 zł netto (1
    Mbit/s)

    **************************

    Czyje cenniki Neostrady się sprawdziły?
    A nie chcieli mi wierzyć.... :-)

    Rico.
    w...@p...pl

  • 2. Data: 2002-06-02 17:33:00
    Temat: Re: No i kto miał rację? :-)
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Czyje cenniki Neostrady się sprawdziły?
    >A nie chcieli mi wierzyć.... :-)

    Rysiu... To jest usluga co sie nazywa DSL. Obok niej bedzie tez usluga
    co sie nazywa Neostrada. Znowu je mylisz ze soba ;p

    januszek

  • 3. Data: 2002-06-02 17:33:09
    Od: "Jackobi" <j...@a...waw.pl>

    "Ryszard Rączkowski" <w...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > i 849 zł netto (1 Mbit/s)
    > miesięczny abonament - 299 zł netto (512 kbit/s) i 649 zł netto (1

    Ale co to ma do Neostrady?? To zupelnie inna usluga !
    Za to ja pytalem sie o Neo w Tespie i o to co dostalem (info oficjalne, z
    i...@n...pl) :

    -----
    Wiemy tylko przypuszczalna cene za opcje 512 ma ona wynosic 180 zl.
    Staly adres ma byc dostepny wlasnie w opcji 512.
    Dla uzytkownikow sdi ma byc mozliwosc przejscia na neostrade po obnizonych
    kosztach prawdopodobnie 100 zl.
    -----

    Dodatkowo w infolinii dowiedzialem sie, ze na razie nie maja zadnych
    oficjalnych danych i ze beda je mieli po 10.06 (mam nadzieje, ze 2002 ;)

    Tak wiec Ryszardzie, ma byc ponoc jeszcze lepiej, niz Ci sie wydaje :)))

    --

    pzdr.

    Jacek R. j...@a...waw.pl
    ## admin AWP.net http://awp.waw.pl

  • 4. Data: 2002-06-02 17:33:35
    Od: "Metto" <m...@a...net>

    Ryszard Rączkowski <w...@p...pl> napisał(a) :

    > Czyje cenniki Neostrady się sprawdziły?
    > A nie chcieli mi wierzyć.... :-)

    ale czy to powod by zalaczniki na grupe wysylac? :)
    a co do neostrady to jaki jest cennik w koncu nowy? Moja dziewczyna
    rozmawiala przedwczoraj z jakas Pania dyrektor z Tepsy i tamta mowila, ze
    nic nie wiadomo jeszcze.

    Michal
    m...@a...net
    www.yelonki.com

  • 5. Data: 2002-06-02 17:33:41
    Od: Michał Kwiatkowski <a...@j...w.reply.to>

    Użytkownik "Ryszard Rączkowski" <w...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > i 849 zł netto (1 Mbit/s)
    >
    > miesięczny abonament - 299 zł netto (512 kbit/s) i 649 zł netto (1

    wszystko ładnie pięknie, tylko że tam jest napisane że to jest łącze dla
    firm, więc nie wiadomo czy użytkownik prywatny będzie mógł z tego
    skorzystać:

    " Dostęp do Internetu DSL to oferta dla firm poszukujących wydajnych i
    nieskomplikowanych rozwiązań w zakresie dostępu i usług internetowych,
    których potrzeb nie zaspokajają inne sposoby dostępu, np. komutowany.
    a.. firmy z segmentu Małych i Średnich Przedsiębiorstw - w celu
    udostępnienia Internetu dla pojedynczych komputerów lub sieci lokalnych
    b.. duże firmy - uzupełnienie wykorzystywanych łączy do Internetu jak
    również umożliwienie telepracy własnym pracownikom "

    Michał Kwiatkowski

  • 6. Data: 2002-06-02 17:33:44
    Od: Slavio <s...@s...pl>

    On Sun, 2 Jun 2002 01:05:42 +0000 (UTC), Ryszard Rączkowski
    <w...@p...pl> wrote:

> [...]
    >i 849 zł netto (1 Mbit/s)
    >miesięczny abonament - 299 zł netto (512 kbit/s) i 649 zł netto (1

    O ile mnie oczy nie mylą, to jest cennik nowej uslugi pod nazwą DSL,
    nie ma jeszcze nigdzie oficjalnego nowego cennika dla Neostrady.

  • 7. Data: 2002-06-02 17:34:28
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net>

    > Czyje cenniki Neostrady się sprawdziły?
    > A nie chcieli mi wierzyć.... :-)

    tyle ze to nie jest neostrada, z punktu widzenia marketingoli to jest
    zupelnie inna usluga
    a jak bardzo neostrada stanie to sie okaze

    Marcin

  • 8. Data: 2002-06-02 17:35:06
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    w...@p...pl (Ryszard Rączkowski) wrote in <adbr07$1ml$1@news.tpi.pl>:

    /ciach.../

    >Czyje cenniki Neostrady si? sprawdzi?y?
    >A nie chcieli mi wierzy?.... :-)

    Rico - ale co ma cennik DSL wspolnego z Neostrada (biznesowo) ?
    Bo nie bardzo rozumiem...

    Wojtek

  • 9. Data: 2002-06-02 17:35:16
    Od: Marcin Król <h...@n...spam.pac.pl>

    >http://www.tpsa.pl/biznes/msp/dsl/
    <ciach>

    >Czyje cenniki Neostrady się sprawdziły?
    Fajnie. Tylko ze to nie cennik neostrady, a nowej uslugi DSL.
    Neostrada nadal ma te same ceny wg strony www.tpsa.pl

    M.

  • 10. Data: 2002-06-02 17:35:23
    Od: Michal Juda <m...@N...neostrada.pl>

    Ryszard Rączkowski wrote:

> [...]
    >

    >i 849 zł netto (1 Mbit/s)
    >

    >miesięczny abonament - 299 zł netto (512 kbit/s) i 649 zł netto (1

    kolego, uwaznie przeczytaj te strone:
    "rozwiazania dla biznesu/małe i średnie przedsiębiorstwa"
    z tego co wiem nie kazdy user neostrady ma male/srednie
    przedsiebiorstwo, wiec nas to pooki co nie dotyczy...
    ja osobiscie w polepszenie neo uwierze po :
    a)oficjalnym info na www.neostrada.pl
    b)jak bede mial transfer 50 a nie 25

    pzdr

    To jak dlugo trwa minuta zalezy od tego,
    po ktorej stronie drzwi od toalety sie znajdujesz.

    mailto: michal(malpa)poczta(kropka)neostrada(kropka)pl
    icq : 72886465
    gg : 3674205