  • 11. Data: 2011-01-28 21:53:07
    Temat: Re: Nikon - kpl. do zdjęć krajobrazowych - zagadka
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze de Fresz:

    > Do architektury ogniskowa od czapki. PC-E 24/3.5 jak już. A i tak do
    > poważnej roboty w tej działce Canon wychodzi sensowniej.

    Niech Samyang wreszcie wpadnie na pomysł wsadzenia 14mm na t-s...

  • 12. Data: 2011-01-29 00:23:34
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    No i chyba mam pierwsza odpowiedz ;)
    Tutaj dyskusja ze zdjeciami
    http://forum.getdpi.com/forum/showthread.php?t=7537

    http://www.badgergraphic.com/store/cart.php?m=produc
    t_detail&p=2859
    przejsciowka kamera-body.

    Jutro dzwonie do kumpla czy ma jeszcze tego Sinara ;)

    BTW - mozna prosic o informacje o ograniczeniach takiego zestawu? Hmm,
    poklony i mala matryca nie ida w parze, da sie wogole uzyc tego do
    architektury? Z fizyka fotograficzna jestem teraz na bakier ;(

    pozdr
    Piotr

  • 13. Data: 2011-01-29 00:41:49
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Piotr Molski:

    > Tak swoja droga czy komus udalo sie juz polaczyc aparat
    > wielkoformatowy (poklony) z body cyfrowym? Jest to wogole mozliwe?

    Hmm, ale po co? Przecież t-s przy ogniskowej 100 mm rzucanej na małą matrycę
    nie dadzą kompletnie nic...

    Zamiast tego trzeba wymyślić sposób na podłączenie Samyanga 14mm przez coś,
    co pozwoli go przesuwać. Obiektyw kosztuje grosze, a kryje pełną klatkę,
    więc ma spory zapas na shift.

  • 14. Data: 2011-01-29 05:44:06
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 29 Jan 2011 01:41:49 +0100, Mateusz Ludwin wrote:
> [...]
    ^^^^^^^
    > Hmm, ale po co? Przecież t-s przy ogniskowej 100 mm rzucanej na małą matrycę
    > nie dadzą kompletnie nic...

    Po podkreslone. Zapominasz najwyrazniej, ze tilt/shift ma tez tilta ;)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 15. Data: 2011-01-29 07:41:44
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Piotr Molski napisał:
> [...]
    t_detail&p=2859
    > przejsciowka kamera-body.
    >
    > Jutro dzwonie do kumpla czy ma jeszcze tego Sinara ;)

    A propos Sinara to masz jeszcze coś takiego:

    http://www.dpreview.com/news/1007/10072901sinarpslrs
    ystem.asp

    m.

  • 16. Data: 2011-01-29 09:55:16
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 28/01/2011 19:53, . wrote:

    > Użytkownik "Franc" <k...@w...wp.pl> napisał w wiadomości grup
    .net...

    > Ta D7000 ma mniejszą dynamikę tonalną niż D90 a nowsza puszka :)

    hahaha, ale dowcip. http://tinyurl.com/d90vsd7000

    B.

  • 17. Data: 2011-01-29 10:36:19
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Użytkownik "Bronek Kozicki" <b...@s...net> napisał w wiadomości grup
    traweb.com...

    .net...

    > hahaha, ale dowcip. http://tinyurl.com/d90vsd7000

    Pomylilo mi się z D700 ;)

  • 18. Data: 2011-01-29 10:37:04
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    W dniu 2011-01-29 10:55, Bronek Kozicki pisze:

    > hahaha, ale dowcip. http://tinyurl.com/d90vsd7000

    Bardzo sobie cenię tę stronę, ale tu
    chyba przegięli: http://www.tinyurl.pl?W7Vb23gA

  • 19. Data: 2011-01-29 11:31:50
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 29 Sty, 11:37, jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> wrote:

    > Bardzo sobie cenię tę stronę, ale tu
    > chyba przegięli:http://www.tinyurl.pl?W7Vb23gA

    W czym przegieli? D300 to o rowny, caly jeden rok
    starsza elektronika.
    StaM

  • 20. Data: 2011-01-29 12:18:35
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-28 12:50, de Fresz pisze:

    > Do architektury ogniskowa od czapki. PC-E 24/3.5 jak już. A i tak do
    > poważnej roboty w tej działce Canon wychodzi sensowniej.

    To po co takie robią? 85 T-S też jest.

    > Zazdrość ściska w dołku?

    Nie zazdrość, tylko też tak mam, że próbuję racjonalizować zakupy
    kolejnych zabawek. ;)