  • Data: 2010-06-16 14:48:02
    Temat: Nikkor 18-200 vr II - pytanie
    Od: virc <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam w/w obiektyw razem z N D90. Podczas pracy autofokusa słychać
    dyskretne "cykanie". Wcześniej miałem 18-105 vr i czegoś takiego nie
    było. Idealna cisza. Dodam, że pozostałe rzeczy związane z
    funkcjonowaniem obiektywu, jakość zdjęć są idealne (oczywiście na miarę
    możliwości tego obiektywu). Czy ktoś się spotkał z takim zjawiskiem?
    Martwić się czy nie?