  • 61. Data: 2013-07-01 22:33:29
    Temat: Re: Niezły wał z OC w Allianz Direct
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Komosa" napisał w wiadomości grup
    W dniu 01.07.2013 08:37, Andrzej Lawa pisze:

    >NIE, statystycznie w USA jest najwięcej zabójstw tam gdzie jest zakaz
    >(przez lewactewo) posiadania broni palnej.

    Prawictwo cie zaslepia - sprawdz statystyki.

    J.

  • 62. Data: 2013-07-01 22:50:30
    Od: Jan Komosa <j...@b...pl>

    W dniu 01.07.2013 00:16, Andrzej Lawa pisze:

    > Są 3 powody:
    > 1. dostosowanie do inflacji

    A gdy będzie DEFLACJA to wysokść mandatów będzie się zmniejszać?
    Czyli błyskotliwą tą myślą potwierdzasz (raczej obalasz argument
    lewactwa), że jednak nie ma znaczenia nieuchronność ale WYSOKŚĆ kary...

    > 2. za niski działał za słabo
    j.w.
    Czyli zaprzeczasz temu, co napisaleś wcześniej bredząc że nie wysokość a
    nieuchronność...

    > 3. społecznie akceptowalne łatanie budżetu

    No to ja chyba jestem poza nawiasem. Frajerzy niech płacą min.fin
    Rostowskiemu.

    > Kłamiesz.

    Nie, nie kłamię, niestety tak jest. Oczy się otworzyły? Zabrakło
    argumentów?

    > Kara śmierci stanowi problem etyczny (np. ciężko wskrzesić w razie
    > pomyłki sądowej)

    No tak - typowy efekt odmóżdżenia na skutek oglądania filmów made in USA
    o pokrzywdzonych w wyniku pomyłek sądowych...

    i generalnie słabo odstrasza, bo ludzie porywający się
    > na czyny jakie są np. w USA zagrożone taką karą albo działają w afekcie

    Nooooo,, a w Iranie nadal stracisz np. swoje lewe łapsko jak nim
    sięgniesz po cudzą własność. W Arabi Saudyjskiej takowoż.

    Pozdrawiam,
    Jan

  • 63. Data: 2013-07-01 22:54:22
    Od: Jan Komosa <j...@b...pl>

    W dniu 01.07.2013 22:33, J.F pisze:

    > Prawictwo cie zaslepia - sprawdz statystyki.
    >
    > J.

    Jeśli nawet tak jest, to chyba należy się z tego cieszyć....
    W przeciwieństwie do lewactwa.

    Rozumiem, że natknąłem się na typowego lewaka? Solą to w oku?

    Pozdrawiam,
    Jan

  • 64. Data: 2013-07-01 22:55:54
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > z kim podpisałeś umowę na sfinasowanie twojego wykształcenia?

    A kto zmuszał do tego wykształcenia ?

  • 65. Data: 2013-07-01 23:01:22
    Od: Jan Komosa <j...@b...pl>

    W dniu 01.07.2013 22:09, masti pisze:
    > Dnia pięknego Mon, 01 Jul 2013 22:12:40 +0200 osobnik zwany Jan Komosa
    > napisał:

    > z kim podpisałeś umowę na sfinasowanie twojego wykształcenia?

    Możesz mi wierzyć, nie korzystałem z tzw. państwowego "darmowego"
    szkolnictwa. Płacili za nie (do pewnego czasu) moi rodzice, stąd takie
    szerokie horyzony :)

    Pozdrawiam,
    Jan

  • 66. Data: 2013-07-01 23:02:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    no właśnie widać, że Cię berecik uciska

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 67. Data: 2013-07-01 23:03:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 01 Jul 2013 22:55:54 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > A kto zmuszał do tego wykształcenia ?

    ten sam co zmusza do posiadania OC

  • 68. Data: 2013-07-01 23:14:25
    Od: Jan Komosa <j...@b...pl>

    W dniu 01.07.2013 08:56, Iksiński pisze:

    > Analogicznie nie ma również tak, że "nie stać mnie, to jeżdżę
    > bezpiecznie". Jak widzisz, sam obaliłeś swoją tezę. Gratuluję.

    No nie zgodzę się. Bo jeśli powiem, że wszystkie ptaki znoszą jajka. To
    odwrotną stronę nie będzie to prawdziwe. Bo jeśli będziesz widział jako,
    to nie możesz powiedzieć, że zniósł je ptak; mógł to być np. krokodyl,
    albo dinozaur... :)

    > Gdyby nie było obowiązkowego OC ci sami ludzie by kradli, zabijali i
    > robili inne złe rzeczy.

    A gdyby był kapitalizm, ci ludzi pracowaliby w pocie czoła, lub myśleli
    jak tu zrobić w sposób uczciwy pieniądze, bo oczywiście w prawdziwie
    kapitalistycznym ustroju złodziejstwo i oszustwo nie popłaca.

    > Równie dobrze możesz twierdzić, że kradzieże samochodów to wina ich
    > właścicieli, bo gdyby ich nie kupowali, to złodzieje nie mieliby czego
    > kraść.

    To ty powiedziałeś; równie dobrze możesz powiedzieć, że to wina
    zgwałconych dziewczyn bo były w krótkich/długich (do wyboru)
    spódniczkach - ale to Twój argument, nie mój, więc mi go nie przypisuj.

    Pozdrawiam,
    Jan

  • 69. Data: 2013-07-02 07:13:01
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > ten sam co zmusza do posiadania OC

    No i właśnie, zwykły przymus a nie umowa

  • 70. Data: 2013-07-02 08:39:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.07.2013 22:50, Jan Komosa pisze:

    > A gdy będzie DEFLACJA to wysokść mandatów będzie się zmniejszać?

    Spytaj mnie, jak będzie deflacja ;)

    > Czyli błyskotliwą tą myślą potwierdzasz (raczej obalasz argument
    > lewactwa), że jednak nie ma znaczenia nieuchronność ale WYSOKŚĆ kary...

    Nie. Naucz się czytać.

    > j.w.
    > Czyli zaprzeczasz temu, co napisaleś wcześniej bredząc że nie wysokość a
    > nieuchronność...

    Nie, głąbie. Pisałem nieuchronność _i_ adekwatna dotkliwość. Swoją drogą
    jest to pewien argument za uzależnieniem mandatów od dochodów.

    > No to ja chyba jestem poza nawiasem. Frajerzy niech płacą min.fin
    > Rostowskiemu.

    Dokładnie o to chodzi - frajerzy (tj. "gamonie nie potrafiący poprawnie
    i uważnie jeździć") płacą.

    > Nie, nie kłamię, niestety tak jest. Oczy się otworzyły? Zabrakło
    > argumentów?

    Nadal kłamiesz.

    > No tak - typowy efekt odmóżdżenia na skutek oglądania filmów made in USA
    > o pokrzywdzonych w wyniku pomyłek sądowych...

    Dla faszysty wszyscy, co mają inną opinię, są "odmóżdżeni" i "lewacy"...

    > Nooooo,, a w Iranie nadal stracisz np. swoje lewe łapsko jak nim
    > sięgniesz po cudzą własność. W Arabi Saudyjskiej takowoż.

    No to wynocha do Arabii Saudyjskiej, faszysto.