  • 281. Data: 2018-07-27 01:24:31
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-25 o 23:42, Uzytkownik pisze:
    > W dniu 2018-07-25 o 18:59, kk pisze:
    >
    > Dupę trujesz i tyle.
    > EOT

    Wuju, nie wiesz co piszesz

  • 282. Data: 2018-07-27 02:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ty nie zrozumiales ze list polecone do pracy to zly pomysl bo nie
    > satysfakcjonuje wszystkich. Daj te przyklady o ktore grzecznie
    > poprosilem.

    Ty nie zrozumiałes, ze nie chodzi o to zeby wszyscy dostawali do pracy
    tylko zeby KAZDY DOSTAWAL TAM GDZIE CHCE I TAM GDZIE MU WYGODNIE!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 283. Data: 2018-07-27 02:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie zauwazyles ze o mozliwosci podania adresu pisalem wczesniej.
    > Uratuj honor grupy i daj te dwa przyklady. W obecnej sytuacji moga
    > byc z czapy, byle byly dwa. Na kolegow nie licz bo im sie mozgi
    > przegrzaly i nie dadza zadnego. Bo w zasadzie nie ma zadnego
    > argumentu zeby byl adres do doreczen zamiast adresu zameldowania.
    > Jedynym powodem zeby byl adres do korespondencji jest mozliwosc
    > oszustwa polegajaca na wynajmowaniu komus na lewo mieszkania
    > komunalnego albo spoldzielczego jesli sie w nim nie mieszka.

    W szkole się na takich mowiło, ze spokojnie mozna przy nich okno
    otworzyc...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 284. Data: 2018-07-27 03:35:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kontak panstwa z obywatelem na byc a, skuteczny b, bezpeczny. C,d,e itd nie istnieja.
    Skuteczny i bezpieczny jest jak przesylki dostarczane sa pod adres zameldowania przez
    pracownika instytucji panstwowej. Stworzenie potworka ze moga byc dostarczane do
    pracy nie bedzie skuteczne ani bezpieczne na dodatek niemozliwe organizacyjnie do
    zrealizowania. W przypadku dzialalnosci gospodarczej jest mozliwosc otrzymywania
    przesylek poleconych zwiazanych z dzialanoscia na adres siedziby firmy. Co bys
    jeszcze Budzik chcial? Mozesz dostawac na adres zameldowania, na adres zameldowania
    czasowego, na odres firmy. Mozesz upowaznic do odbierania przesylek poleconych,
    mozesz wykupic usluge powiadamiania smsem, mozesz wyrazic zgode na wkladanie
    przesylek poleconych do skrzynki. Mozliwosci jakie wymienilem zalatwiaja na
    99,99999999999% sprawy zwiazane z dostarczaniem przesylek za potwierdzeniem odbioru.
    Daj w koncu te dwie sprawy o ktore prosilem bo chwilowo slizgasz sie i ciagle starasz
    sie zmienic temat na wygodny dla Ciebie.

  • 285. Data: 2018-07-27 11:15:35
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 26 Jul 2018 08:04:54 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > I jak w US w Łodzi podam że miaszkam w Łodzi to mój Urz
    > ąd Miasta zacznie decyzje podatkowe przysyłać do Łodzi?

    Dla US jest ważna właściwość miejscowa podatnika. Jeśli przyznasz
    się, że mieszkasz gdzieś indziej niż jesteś zameldowany (rozliczasz
    się z urzędem właściwym wg zameldowania) to zostaniesz przeniesiony
    do US, który jest właściwy dla miejsca zamieszkania.

    --
    Marek

  • 286. Data: 2018-07-27 11:34:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 lipca 2018 11:15:36 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

> [...]
    > się z urzędem właściwym wg zameldowania) to zostaniesz przeniesiony
    > do US, który jest właściwy dla miejsca zamieszkania.
    No i automagicznie Urząd Miasta gdzie mam nieruchomość zacznie decyzje podatkowe do
    Łodzi na mój nowy adres przesyłać?

  • 287. Data: 2018-07-27 11:48:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 lipca 2018 03:35:40 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Kontak panstwa z obywatelem na byc a, skuteczny b, bezpeczny.
    Powiedzmy ze się zgadzam aczkolwiek mógłbyś rozwinąć ""b"

    >Skuteczny i bezpieczny jest jak przesylki dostarczane sa pod adres zameldowania

    Skuteczniejszy byłby jakby przesyłali tam gdzie obywatel chce aby korespondencja
    urzędowa docierała. To chyba raczej oczywiste

    >przez pracownika instytucji panstwowej.

    A czemuż to Pństwowej az musi byc? Ale ok niech jest jak prawisz.

    >Stworzenie potworka ze moga byc dostarczane do pracy nie bedzie skuteczne ani
    bezpieczne

    Uzasadnisz?

    >na dodatek niemozliwe organizacyjnie do zrealizowania.

    Znaczy że "pracownik instytucji państwowej" potrafi dostarczyć pod adres "Długa
    21"(adres zameldowania) a nie bedzie potrafił dostarczyć pod adres "Krótka 12"(adres
    który obywatel poda do doręczeń)?
    >W przypadku dzialalnosci gospodarczej jest mozliwosc otrzymywania przesylek
    poleconych zwiazanych z dzialanoscia na adres siedziby firmy.

    No i przesyłki do takiego kuriera np który ma jednoosobową działalność zarejestrowaną
    najczęściej pod adresem zamieszkania będą się odbijać bo w czasie gdy donosiciele
    przesyłki roznoszą on biega po sąsiednich osiedlach ze swoimi przesyłkami. A podałby
    adres swojej mamy jako adres do doręczeń to nie musiałby wieczorami z avizami na
    pocztę biegać

    Co widzisz złego w tym żeby obywatelk miał mozłiwosć łatwego pdoania adresu do
    doręczeń korespondencji od instytucji państwowych?
    Podaj może ze dwa przykłady jaką to katastrofę może wywołać to że jako swój adres do
    doręczeń podam zamiast adresu zameldowania adres zakładu pracy lub adres mojej
    teściowej

  • 289. Data: 2018-07-27 12:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Kontak panstwa z obywatelem na byc a, skuteczny b, bezpeczny. C,d,e
    > itd nie istnieja.

    Mwoisz ze teraz nie istnieja (wtedy sie zgadzam) czy ze nie powinny
    istniec?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 288. Data: 2018-07-27 12:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek f...@f...com ...

> [...]
    > się z urzędem właściwym wg zameldowania) to zostaniesz przeniesiony
    > do US, który jest właściwy dla miejsca zamieszkania.

    Nie rozumiesz...
    Kolega słusznie podnosił ze w razie zmiany miejsca zamieszka zameldowania
    adresu do korespondencji trzeba odwiedzic x urzedów bo kazdy prowadzi
    swoja baze adresowa.
    Po co?

    Pomyslmy jak byłoby miło i przyjemnie: logujesz sie na puap, wybierasz
    zakładke: korespondencja i tam wybierasz sobie adres... Marzenie... Nie
    rozumiem jak niektorzy moga wolec do 5 urzedów leciec...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 290. Data: 2018-07-27 13:42:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik Marek f...@f...com ...

> [...]
    >Nie
    >rozumiem jak niektorzy moga wolec do 5 urzedów leciec...

    Bo znaja zycie.
    Zaraz sie okaze "zawiadomienie czekalo w puap, ale obywatel nie
    zechcial go przeczytac, wiec po dwoch tygodniach zawiadomienie jest
    uznane za doreczone".

    Albo np zyczysz sobie, zeby niektore urzedy listy wysylaly pod inne
    adresy.
    Co oczywiscie w epuap moglo by byc.

    Gdzies tam jeszcze kwestia taka, ze lezysz w szpitalu przez miesiac,
    albo wyjechales do Amazonii, a tu urzad ma wielce pilna sprawe, bo ci
    chce zabrac pol ogrodka pod droge ... choc akurat i to mozna by w
    epuap zalatwic - obywatel ustawia czas niedostepnosci i sprawy
    urzedowe musza zaczekac :-)

    J.