  • 221. Data: 2018-07-23 18:59:57
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Bez sensu. W końcu między innymi po to się człowiek stara być
    > bogatym, aby go było na więcej stać, i by więcej mógł.

    Ale kara nie jest opłata za usługe tylko srodkiem który ma zapobiegac
    załamania prawa w przyszłosci. Wiec oczekiwanie jest jak najbardziej
    sensowne zeby bogaty płacił wiecej - skoro ma go ta kara tak samo
    zabolec.

    Tyle ze to jest uwaga Zenka zupełnie nie w temacie. Tutaj juz mamy kare
    zasądzoną - rozmawiamy tylko o sposobach jej egzekwowania.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 222. Data: 2018-07-23 18:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Samochod w leasingu jest warty tyle ile rat za niego wplacono.

    OMG...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 223. Data: 2018-07-23 18:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > W takim że chyba zmiana pokoleniowa musi zajść żeby osłabła wiara w
    > papier i pieczatki Technicznie pewnie w miarę prosto tak zrobić jak
    > piszemy ale opór maszyny biurokratycznej jest duży. Zobacz dokumenty
    > do auta i PJ Ile czasu już sire przymierzają zęby zrobić ze nie
    > musisz tego przy sobie wozić bo w bazach te dane mają. I termin po
    > raz kolejny odłożony

    Pracowałem troche w budzetówce - krótko bo nie wytrzymałem.
    To nie jest kwestia pokoleniowa... tylko jakosciowa.
    I boje sie ze na wyzszych stanowiskach jest tak samo.

    Kwestia rejestracji samochodów to oczywiście zgroza i od lat absurd na
    absurdzie...

    > Ano tak jest
    > Powoli się to zmienia
    > Dużo spraw już przez epuap załatwić można
    > Dowód córce zamówiłem(i nawet fotka pstryknięta smartfonem
    > starczyła) do rejestru usług medycznych się zalogowałem epuapem a
    > jeszcze niedawno wymagali potwierdzenia w oddziale nfz ZUS dużo
    > danych udostępnia po zalogowaniu- aczkolwiek wniosku o wyliczenie
    > kapitału początkowego nie udało mi się online złożyć. Sprawę zdjęcia
    > z fotoradaru z ITD tez przez jakiś portal wyjaśniałem.

    Pytanie czy to duzo, biorac pod uwage fakt ze to:
    - nowe systemy
    - drogie systemy.
    Wydawałoby sie ze skoro buduje sie je od nowa to trzeba robić to od razu
    dobrze, zwłaszcza ze my tu nie mówimy o jakis super innowacjach...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 225. Data: 2018-07-23 19:44:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > przyszedl czas na to ze masz nadcisnienie to taki czas przyjdzie. W
    > aptece magister sie pomyli i da lek na podwyzszenie cisnienia. Da
    > sie odkrecic tylko trzeba znac adres pacjenta. Nie dotra do Ciebie w
    > jakim czasie, dostaniesz wylewu i bedziesz do smierci warzywem jak
    > bedziesz mial pecha. Jest jeszcze sporo powodow dla ktorych w Twoim
    > interesie jest zeby urzedy rozne znaly Twoj adres pod ktorym
    > przebywasz. Dlatego pomimo ze jest obowiazek meldunkowy wprowadzili
    > pojecie adresu zamieszkania mogacego nie pokrywac sie z adresem

    Zenek, trace nadzieje, ze ty umiesz czytac ze zrozumieniem...
    My tu mowimy o łatwosci kontaktu, o łatwosci aktualizacji, o podejsciu do
    niestandardowych sytuacji a ty strzelasz nagle, ze adres powinien byc
    znany.
    Jakbys nie czytał tego co w 50 poprzednich postach było...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 224. Data: 2018-07-23 19:44:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Tylko po co?
    > A jak w pracy bym chciał swoją korespondencje urzędową odbierać?

    Uma ma być bo UMAWA MA BYC!!!
    My tu mamy tyle roboty ze nad sensownoscią zastanawiac sie nie ma czasu!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 226. Data: 2018-07-23 20:12:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jaki widzisz problem w przemeldowaniu albo zameldowaniu czasowym? Jak ktos zmienia
    miasto bo lepsza prace znalazl. I w nowym wynajmuje mieszkanie to zameldowanie
    czasowe nalezy mu sie jak psu zupa. W wariancie pesymistycznym trzeba ruszyc dupe,
    isc do urzedu i wypelnic jedna kartke. Pokazac dowod i od tego momentu, jak by to
    mlodzi powiedzieli, miec wyjebane czy list z sadu dojdzie.

  • 227. Data: 2018-07-23 20:20:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 lipca 2018 20:12:14 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
> [...]
    isc do urzedu i wypelnic jedna kartke. Pokazac dowod i od tego momentu, jak by to
    mlodzi powiedzieli, miec wyjebane czy list z sadu dojdzie.

    Dużo osób w czasie gdy doręczyciele doręczają listy bywa w pracy i tam
    chciałaby/najwygodniejim odbierać pisma urzedowe
    Meldować się w pracy powinni wg Twojego pomysłu

  • 228. Data: 2018-07-23 20:36:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Do przecietnego czlowieka list polecony przychodzi kilka, kilkanascie razy w zyciu.
    Raz na trzy lata mozna sie kopnac na poczte. To co napisales uwazam za wydumany
    problem majacy nie wiadomo co udowodnic.

  • 229. Data: 2018-07-23 21:19:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 lipca 2018 20:36:56 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Do przecietnego czlowieka list polecony przychodzi kilka, kilkanascie razy w zyciu.

    Samych decyzji podatkowych dostaje 6szt rocznie
    Z jednego urzędu miasta 4szt i ten to urząd przysyła mi 4 listy.
    Nie wpadli jeszcze na pomysl zeby to w jedną koperte włożyć
    W trakcie dość skomplikowanej sprawy spadkwoej jestem i tez wydział ksiąg wieczystych
    troche listow śle

    > Raz na trzy lata mozna sie kopnac na poczte.

    I dlatego warto mieć dogodny dla siebie adres do korespondencji żeby listonosz avizo
    dostarczył tam gdzie przeciętny człowiek sobie życzy

    >To co napisales uwazam za wydumany problem majacy nie wiadomo co udowodnic.

    Jedyne co warte udowadniania to to ze adres zameldowania niekoniecznie musi być
    tożsamy z adresem do korespondencji

  • 230. Data: 2018-07-23 21:34:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Prosciej zameldowac sie czasowo bo nie trzeba powiadamiac zadnych urzedow o zmianie.
    W przypadku adresu do korespondencji trzeba powiadomic wszystkich co mogli by cos
    przyslac. Taka procedura i nie masz co krytykowac bo jej nie zmienisz.