  • Data: 2010-11-24 08:19:32
    Temat: Nieudane flashowanie BIOS-u
    Od: OMSON <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Właśnie wysypało mi BIOS podczas flashowania pod OS :(
    Netbook DELL INSPIRON mini 1018-1505. Próbowałem wgrać wersję A02 na
    istniejącą A00... W sumie nieistotne.

    Pytanie - gdzie w Lublinie tanio zaprogramują/wymienią mi BIOS w
    netbooku (o ile sie da)? Ewentualnie jakieś porady bo teraz mogę
    pooglądać czarny ekran jedynie?

    Pzdr, OMSON

    P.S. Porady dotyczące leczenia zbędne - sam wiem, że spieprzyłem sprawę
    jak kretyn flashując pod Windows. Nie wiem co mnie podkusiło... :/