  • 61. Data: 2014-01-30 08:28:13
    Temat: Re: Nieomylne fotoraday - dla niedowiarków
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 29.01.2014 22:33, RadoslawF pisze:
    (...)
    > Kiedyś wspominał że dojazdy to nie tylko na rozprawy,

    Lista jego bajek jest długa...

    > no ale widać wiesz lepiej od niego ile, gdzie i w jakim celu
    > jeździł.

    Jak zwykle nie doczytałeś:

    "Taaaak, na paliwo wydałem ponad 4000 zł na dojazdy na sprawę, na
    prawnika o wiele większą kwotę. "

    Była to odpowiedź na moje stwierdzenie, że normalny człowiek
    będzie mógł wyjaśnić błąd (systemu) bez problemu.

    Ba, napisał tam również, że:
    " Z pewnością, dla przeciętnego
    Kowalskiego zamrożenie kilkunastu/kilkudziesięciu tysięcy z ryzykiem, że
    nie oddadzą to uczciwy system"

    Nie bredź więc dobry człowieku, a wróć do tego co było napisane
    dość jasno.

  • 62. Data: 2014-01-30 09:05:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 29 Jan 2014 22:56:59 +0100, anacron napisał(a):

    > Z włocławka to ja chyba raz jechałem do Gniezna na sprawę, najdalej to
    > chyba miałem tak ze około 700 w jedną a po sprawie 700 w drugą, do tego
    > dojazdy do prawnika (nie tylko na sprawy tam jeździłem) etc. W sumie 4k
    > na paliwo. Spisywałem ilość km i spalanie z komputera, aby potem po
    > wygraniu dochodzić zwrotu. On jednak wie lepiej, komin widzi i krąży i
    > myśli, że każdy tak wokół komina kołka Trzepie.

    Poprzednio mowiles cos o 300 tys km.
    Teraz juz tylko o 4 tys zl.

    Ale zwrot nalezy ci sie IMO po stawce ministerialnej - 0.83 zl/km ...

    > Hitem u mnie była wyjazdówka w Grudnia 2012:
    > Włocławek ->
    > Grodzisk Mazowiecki ->
    > Kraków ->
    > Wrocław ->
    > Poznań ->
    > Kalisz ->
    > Włocławek.

    Tak 300kkm nie nabijesz :-)

    > W sumie, chyba by trzeba usiąść przed kamerą i opowiedzieć o przewałkach
    > z radarami w naszym kraju, bo nie ma świętych, wszyscy nieźle kombinują
    > (Żurad najbardziej). Kwestię biegłego sądowego tym razem przemilczę. Nie
    > ma w tym kraju miernika radarowego dopuszczonego do użytku, bez żadnej
    > przewałki. Mam wiedze, dokumenty, nagrania, zdjęcia. To taka moja
    > polisa, jak coś mi się stanie to media następnego dnia dostaną wszystko,
    > a ja właściwie mógłbym kompletnie przestać przejmować się ograniczeniami
    > prędkości, bo jestem w stanie przed sądem uwalić każdy (powtórzę KAŻDY)
> [...]

    zostan ... bieglym sadowym :-)
    Klientow ci na pewno nie zabraknie, a z rzetelna opinia bieglego sad
    dyskutowal nie bedzie, choc moze olac.

    J.

  • 63. Data: 2014-01-30 10:17:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > Ha, ha, ha - to nie jest czepianie się słówek, tylko weryfikacja
    > bajek, które opowiada od dawna, a historia tego długa jest.

    Byc moze - az tak dokładnie nie sledze waszej historii weryfikacji.
    Ale mimo to tak jak podejrzewałem - te 4000 dotyczyły dojazdów ogolnie, jak
    wyjasnił anacron.
    I tak jak mi sie wydawało, czytałem o tym wczesniej ze liczył to razem.
    Wiec jak widac *tym razem* miałes racje odczytujac literalnie co napisał,
    ale jednak okazało sie to być czepianiem się słówek do czego czywiście
    przyczynek dał anacron niedokładnie się wyrazając.

  • 65. Data: 2014-01-30 10:17:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > Była to odpowiedź na moje stwierdzenie, że normalny człowiek
    > będzie mógł wyjaśnić błąd (systemu) bez problemu.

    Ale pytałem, w jaki sposób mozna wyjaśnić ten bład?
    Mozesz podpowiedziec?

  • 64. Data: 2014-01-30 10:17:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Franc w...@w...pl ...

    > Dobre pytanie.
    > Myślę, że bym nie przyjął, ale pewności na 100% nie mam.

    No to cie podziwiam.
    Bo nie przyjmiesz i co dalej?
    Poszedłbys do sądu, powiedział, ze tyle nie jechałes, policjanci ze tyle
    jechałes i co? :)

    > Dużą rolę odgrywa świadomość i tutaj należą się wielka brawa dla anacrona
    > i jemu podobnych dzięki którym świadomość rośnie.

    Ano, wykonał kawał swietnej roboty.
    A pomimo tego nadal nikt z GUM nie wyleciał z roboty, nikt nie stanął przed
    sądem za oszustwo, nikt z policji nie wyleciał za uzywanie niezgodne z
    instrukcją, generalnie nikt nic nie wie... Głowa w piasek i moze ucichnie.

  • 66. Data: 2014-01-30 10:50:17
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-30 10:17, Budzik pisze:
    > Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > Byc moze - az tak dokładnie nie sledze waszej historii weryfikacji.

    Ba, nawet Berlina sięga :)

> [...]
    > ale jednak okazało sie to być czepianiem się słówek do czego czywiście
    > przyczynek dał anacron niedokładnie się wyrazając.

    LOL - widzę, ze jesteś pod wpływem jego opowieści z mchu i paproci.
    Wcześniej mówił o 300000 (tak, 300 tysięcy kilometrów) w sprawie,
    teraz napisał o 4kPLN na dojazdy sprawę. Te 4kPN daje 14,5kkm
    (moje wyliczenie, 11kkm - wg Ciebie).

    Bajki o czepianiu się to możesz koniowi, tfu, komendantowi zameldować.

  • 67. Data: 2014-01-30 10:50:22
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Thu, 30 Jan 2014 09:17:31 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > No to cie podziwiam.
    > Bo nie przyjmiesz i co dalej?
    > Poszedłbys do sądu, powiedział, ze tyle nie jechałes, policjanci ze tyle
    > jechałes i co? :)
    Trudno gdybać, co by się zrobiło gdyby było inaczej. :-)

> [...]
    > sądem za oszustwo, nikt z policji nie wyleciał za uzywanie niezgodne z
    > instrukcją, generalnie nikt nic nie wie... Głowa w piasek i moze ucichnie.
    Nie będę generalizować, bo nie wiem jak jest w innych krajach. Myślę, że to
    taka polska specjalność - niestety. Nikt nie ponosi odpowiedzialności za
    nic, tylko jak zwykły obywatel jest na celowniku - to jest cały aparat
    czekający żeby żuczka przemielić przez swoje tryby.

    --
    Franc

  • 68. Data: 2014-01-30 10:54:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-30, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:

    > Bajki o czepianiu się to możesz koniowi, [...]
    Te, kawalina w to nie mieszaj... dobrze?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 69. Data: 2014-01-30 11:04:00
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-30 09:05, J.F. pisze:
    > Dnia Wed, 29 Jan 2014 22:56:59 +0100, anacron napisał(a):
    (...)
    > Poprzednio mowiles cos o 300 tys km.
    > Teraz juz tylko o 4 tys zl.

    Przy wyliczeniu Budzika (a co, niech ma) to zrobił 11kkm za te 4kPLN.
    Daje to 27 krotną różnicę miedzy (jak twierdzi Budzik czy RadoslawF)
    opowieściami podobno o tym samym :)
    Czas który upłynął między tymi wypowiedziami to 2 miesiące?
    Alternatywna wersja rzeczywistości? Teoria światów równoległych?

    ;)

    > zostan ... bieglym sadowym :-)

    Jest jakaś opcja ;)

  • 70. Data: 2014-01-30 11:06:46
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-30 10:54, AZ pisze:

    > Te, kawalina w to nie mieszaj... dobrze?

    "
    Szybkościomierz samochodu Cavallino pokazywał 120 km/h. Obok szedł T.M,
    udając, że nigdzie się nie śpieszy."

    Już jest zamieszany :)