  • 1. Data: 2009-08-31 11:20:02
    Temat: Niektórzy sobie życzyli szeroką stałkę...
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    No to wam powiem że Samyang robi 14/2.8 :D

  • 2. Data: 2009-08-31 11:34:14
    Temat: Re: Niektórzy sobie życzyliszerokąstałkę...
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > No to wam powiem że Samyang robi 14/2.8 :D

    1. Mniam mniam
    2. czyżby drugie szkiełko miało spuścić baty eLi :)

    3. cena?

    Dzięki za njusa

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 3. Data: 2009-08-31 11:41:19
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Mon, 31 Aug 2009 13:20:02 +0200, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > No to wam powiem że Samyang robi 14/2.8 :D

    wolałabym 10 :)

    --
    www.warszawski.info

  • 4. Data: 2009-08-31 11:52:16
    Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru>

    Miękka klucha Mateusz Ludwin napisał tak:

    > No to wam powiem że Samyang robi 14/2.8 :D

    link?

    --
    W tablicę kluczyk raz i dwa
    I spalin kłąb i silnik gra...

  • 5. Data: 2009-08-31 11:59:05
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=111263

  • 6. Data: 2009-08-31 12:38:08
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    ...::QRT::... wrote:

    > wolałabym 10 :)

    Ale to będzie ful frejmowe szkło.

  • 7. Data: 2009-08-31 22:27:43
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mateusz Ludwin wrote:
    > No to wam powiem że Samyang robi 14/2.8 :D

    Fajowsko. Ostatnio całkiem nieźle się spisują.
    O ile tylko będzie pełnoklatkowa to biorę w ciemno :D
    Spodziewałem się że następnym ich krokiem będzie jakiś szeroki i jasny
    obiektyw, ale celowałem raczej w coś typu sigmy 30/1.4.

    Mogliby też przy swoich możliwościach zrobić coś z światłem f/1.2 i
    wycenić to na 2x tyle co zwykle. Zarobili by jeszcze więcej. :)

    d.