  • 21. Data: 2009-09-02 07:16:35
    Temat: Re: Niedzielni kierowcy
    Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl>

    Użytkownik *fv* w wiadomości o kryptonimie "h7l49p$afp$...@i...gazeta.pl"
    napisał:

    [cut]

    Na szczęście, jak widzę, większość jest jednak normalna.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 22. Data: 2009-09-02 08:23:05
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

    > Dopiero gdy
    > otwarłem szybę

    lepiej by bylo OTWORZYLEM

    > Jeśli tak wyglądają Ci głosiciele teorii dobrych motocyklistów i złych
    > kierowców aut, to ja zmieniam zdanie i motocyklistów lubić przestaję.

    przez jeden incydent?

    >Koniec z moją daleko idącą uprzejmością i tolerancją dla was i ustępstwami z mojej
    > strony. Koniec ze zjeżdżaniem do prawego.

    a to juz ZAWISC

    pzdr

    Atlobek W-wa FAZER 600 '02
    www.bikepics.com/members/atlobek
    http://atlobek.grono.net

  • 23. Data: 2009-09-02 08:52:22
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Ditron" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > i niezle sobie radzi w korkach

    Nieźle? Średniowykształcona małpa poradziła by sobie w omijaniu samochodów.
    Jak dla mnie to obydwa Miśki mają pusto we łbie i wydaje im się chyba, że w
    samochodach nie ma kierowców ani pasażerów. Zapierdalanie z takę prędkością
    w korku takiej długości to zwykły idiotyzm. Byle baran zechce otworzyć
    drzwi, zajrzeć pod maskę bo mu się silnik zagotował, pasażer zechce
    wyprostować nogi, lub zwyczajnie otworzyć drzwi przed jadącym moturem -
    zdarza się to bardzo często z zawiści, zazdrości czy chuj wie czego - i
    wtedy dupa. Trzask łamanych gnatów i tyle z popisowej jazdy w korku.

    --
    Grzybol

  • 24. Data: 2009-09-02 10:14:50
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > NieĽle? ?redniowykształcona małpa poradziła by sobie w omijaniu
    > samochodów. Jak dla mnie to obydwa Mi?ki maj? pusto we łbie i wydaje im
    > się chyba, że w samochodach nie ma kierowców ani pasażerów. Zapierdalanie
    > z takę prędko?ci? w korku takiej długo?ci to zwykły idiotyzm. Byle baran
    > zechce otworzyć drzwi, zajrzeć pod maskę bo mu się silnik zagotował,
    > pasażer zechce wyprostować nogi, lub zwyczajnie otworzyć drzwi przed
    > jad?cym moturem - zdarza się to bardzo często z zawi?ci, zazdro?ci czy
    > chuj wie czego - i wtedy dupa. Trzask łamanych gnatów i tyle z popisowej

    Też tak odebrałem ten film. Uzyłbym innych słów, ale sens byłby podobny. ;)
    Zbyt duża różnica szybkości jest NIEBEZPIECZNA. Ja omijam stające pojazdy
    jadąc nie więcej niż 15 km/h.

    Tyle, że moje doświadczenie jako motocyklisty nie jest duże (jeden sezon).
    Za to mam 20 lat doświadczenia jako kierowca samochodu.

    MN

  • 25. Data: 2009-09-02 10:29:01
    Od: Ditron <d...@w...pl>

    On 2 Wrz, 10:52, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Zapierdalanie z takę prędkością
    > w korku takiej długości to zwykły idiotyzm.

    :) napisalem tylko ze niezle sobie radzi a nie ze madrze robi
    (pisalem o tym z przodu; ten z tylu jakos nie nadąża)

  • 26. Data: 2009-09-02 10:35:06
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Sep 2, 7:43 am, fv <f...@c...com> wrote:

> [...]
    trąbi.

    > W dupę se pan wsadź uprzejmość. Dla mnie to możesz Pan mi nawet drogę zajeżdżać,
    bylebyś Pan dawał
    > jasne sygnały: "wpuszczę cię, bo cię widzę" albo "wypad z baru, moje miejsce". Nie
    oczekuję na
    > drodze uprzejmości. To ja robię panu uprzejmość, że nie zajmuję miejsca w korku.
    > Nie uprzejmości oczekują od siebie ludzie codziennie jeżdżący w miejskim syfie,
    tylko jasnych
    > prostych sygnałów. Można albo nie można.

    LOL!
    Wiecej riderow pokroju fv na ulicy! Po co akcja "Zmiescimy sie razem".
    Do dupy z uprzejmoscia, od dzis wymagamy od kierowcow aut aby
    napierdalali bez litosci pod warunkiem prawidlowego poslugiwania sie
    migaczem, swiatlami i klaksonem!

    A po nas chocby potop!

    fv: idz zryj szczaw, bo do wspolistnienia na drodze sie nie nadajesz.

  • 27. Data: 2009-09-02 10:40:19
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Madoniowie pisze:
    > Użytkownik *fv* w wiadomości o kryptonimie
    > "h7l49p$afp$...@i...gazeta.pl" napisał:
    >
    > [cut]
    >
    > Na szczęście, jak widzę, większość jest jednak normalna.

    internet, co? :)

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 28. Data: 2009-09-02 10:46:38
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    fv pisze:
    > W dupę se pan wsadź uprzejmość.
    > Nie uprzejmości oczekują od siebie ludzie codziennie jeżdżący w miejskim syfie,
    tylko jasnych
    > prostych sygnałów.

    o matko, skąd Ty dojeżdżasz, co?

    > Dobrze by było aby pan zrozumiał, że gdybyście obaj popełnili błąd - tzn. pan
    jednak by wjechał na
    > pas a motocyklista by nie zwolnił,

    trochę popieprzyłeś się w argumentach. albo piszesz o przestrzeganiu
    przepisów (sygnały) i braku potrzeby uprzejmości, a tu wyżej, że puszka
    popełnia błąd jakdąc zgodnie z przepisami? to motocyklista złamał w tym
    wypadku przepisy i popełnił błąd, a puszkarz zrobił mu uprzejmość nie
    wjeżdżając na pas.
    idź pobiegać, bo pieprzysz jak potłuczony. aż mi się smutno zrobiło.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 29. Data: 2009-09-02 11:17:32
    Od: fv <f...@c...com>

    gildor wrote:

    > o matko, skąd Ty dojeżdżasz, co?

    Alejami, później Łopuszańska, Hynka i w lewo przy Galerii Mokotów.
    Niebieski gsx z czarnym kufrem, czarna kurtka i spodnie.

    A co, chcesz mi zajechać drogę może, żeby udowodnić jak zajebiście znasz przepisy?

> [...]
    > popełnia błąd jakdąc zgodnie z przepisami? to motocyklista złamał w tym
    > wypadku przepisy i popełnił błąd, a puszkarz zrobił mu uprzejmość nie

    Cytat z oryginału:
    "100m za mną pojawił się motocyklista zmieniający pas z lewego na środkowy w
    szaleńczym slalomie
    między samochodami. Wstrzymałem się ze zmianą pasa jadąc chwilę okrakiem. "

    Kierowca puszki powstrzymał się przed zmianą pasa, aby nie zajechać drogi komuś kto
    już był na tym
    pasie. Motocyklista złamał przepisy o ograniczeniu prędkości. Kierowca auta
    przytomnie się zachował
    i po prostu zjechał mu z drogi, co zrobił z uprzejmości.
    Został obtrąbiony i teraz kwęka. Przedstawiłem mu alternatywny punkt widzenia,
    wyjaśniający dlaczego
    ten ktoś trąbił.

    > idź pobiegać, bo pieprzysz jak potłuczony. aż mi się smutno zrobiło.

    Nie czytaj. Z tego co wiem, zdecydowana większość grupy ma mnie dawno w kill file.
    Ale nie próbuj mnie uciszać, bo ja przepisy znam a do własnego punktu widzenia mam
    prawo.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 30. Data: 2009-09-02 11:24:29
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    fv pisze:

    > Alejami, później Łopuszańska, Hynka i w lewo przy Galerii Mokotów.
    > Niebieski gsx z czarnym kufrem, czarna kurtka i spodnie.
    >
    > A co, chcesz mi zajechać drogę może, żeby udowodnić jak zajebiście znasz przepisy?

    unikać, bo Ty ich nie znasz.

> [...]
    szaleńczym slalomie
    > między samochodami. Wstrzymałem się ze zmianą pasa jadąc chwilę okrakiem. "

    100m i wstrzymałem się jest tu kluczowe.

> [...]
    przytomnie się zachował
    > i po prostu zjechał mu z drogi, co zrobił z uprzejmości.

    przykro mi, że nie rozumiesz. i trochę wstyd.

    > Został obtrąbiony i teraz kwęka. Przedstawiłem mu alternatywny punkt widzenia,
    wyjaśniający dlaczego
    > ten ktoś trąbił.

    nie, zbeształeś prawidłowo jadącego kierowce auta, tak samo jak ten
    debil na motongu. przyjmuję, że puszkarz pisał prawdę.

    > Nie czytaj. Z tego co wiem, zdecydowana większość grupy ma mnie dawno w kill file.

    ciekawe za co...

    > Ale nie próbuj mnie uciszać, bo ja przepisy znam a do własnego punktu widzenia mam
    prawo.

    ale nie do obrażania innych. a przepisy znasz słabo.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo