  • 71. Data: 2009-09-03 14:13:09
    Temat: Re: Niedzielni kierowcy
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    ania pisze:

    > mow za siebie

    Aniu, Gwiazdo Wawelu, mowilem o motocyklistach.

    Czyzbys byla motocyklista, ze tak powiem... plciowo ?
    Czy tez moze merytorycznie ?

    KJ

  • 72. Data: 2009-09-03 16:10:52
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    KJ Siła Słów pisze:
    > Bo my to w ogole chujami jestesmy.

    Jesli "dobre rady zawsze w cenie" to tez cos dorzuce (az tak stary nie
    jestem ale..): http://pokazywarka.pl/porady/ ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 73. Data: 2009-09-03 18:28:16
    Od: "marvin" <m...@w...pl>

    Uzytkownik "Spider A.J." napisal...

    > "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> wrote
    > [...]

    > Troche histeryzujesz, co? Przy tej liczbie motocykli
    > na drogach obecnie zawsze trafi sie burak i cham.
    > To tak jak bys chcial rzucac kamieniami we wszystkie tramwaje
    > bo na dietla w starowislna skrecaja jak auta maja zielone.
    > Jesli to cos zmieni to ja Cie za tego bawłana przepraszam
    > w imieniu wszystkich i prosze bys nie zmienial swoich nawykow i
    > dalej ustepowal nam miejsca.
    > dziekuje

    Wow, coz za rzeczowy i kulturalny post. Szacun normalnie :) oby wiecej
    takich glosow.

    A tak ogolnie, to jak czasem bywam w kraku to zauwazylem ze tam jakos
    szczegolnie kierowcy puszek lubia sie scigac z motocyklami. I to zarowno na
    obwodnicy jak i w miescie. Ot, taka mala dygresja ;)

    Pozdrawiam
    marvin
    xj600s

  • 74. Data: 2009-09-04 13:58:19
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów"

    > Czyzbys byla motocyklista, ze tak powiem... plciowo ?
    > Czy tez moze merytorycznie ?

    to czemu nie "ci...mi"? jesli merytorycznie

    --
    ania

  • 75. Data: 2009-09-04 14:10:44
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    ania pisze:
    > Użytkownik "KJ Siła Słów"
    >
    > to czemu nie "ci...mi"? jesli merytorycznie

    bo

    Madoniowie pisze:
    > Ale skoro tak mi się *motocykliści* odpłacają za moją nieustanną dla nich atencję,
    to mam to gdzieś.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 76. Data: 2009-09-04 14:15:24
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    ania pisze:

    > to czemu nie "ci...mi"? jesli merytorycznie

    z tymi "ci..mi" to ni "ch..ja" nie rozumiem pytania.

    Ale moze AP wie, wg mnie on potrafi byc jednym i drugim zarowno plciowo
    jak i merytorycznie.

    Poza tym proponuje uznac ten watek za intelektualnie wyczerpany.

    KJ

  • 77. Data: 2009-09-04 14:15:59
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "gildor"

    > bo

    niestety w naszym jezyku jest tak, ze do tej grupy wpadaja obie plcie,
    wiec - mozna spokojnie napisac, ze sa ci...mi - no i? ale spoko ty nie
    jestes, przynajmniej na razie, chyba, ze duchowo tez sie liczy - to tez
    jestes (kategoriami kolegi kajota)

    --
    ania

  • 78. Data: 2009-09-04 14:28:44
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    ania pisze:
> [...]
    > wiec - mozna spokojnie napisac, ze sa ci...mi - no i? ale spoko ty nie
    > jestes, przynajmniej na razie, chyba, ze duchowo tez sie liczy - to tez

    a jestem mając PJ A czy motur? a jak mam motur, to czy jestem tylko
    jadąc czy już mając? bo nie wiem jakimi kategoriami mam się zająć.
    bo niestety w naszym jezyku jest tak. że motocyklista, to kierowca
    motocykla, a nie jego posiadacz. wiec niech bedzie i ci...mi

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo