  • 31. Data: 2009-09-02 11:25:01
    Temat: Re: Niedzielni kierowcy
    Od: Arni <a...@N...spam>

    fv pisze:

    > Cytat z oryginału:
    > "100m za mną pojawił się motocyklista zmieniający pas z lewego na środkowy w
    szaleńczym slalomie
    > między samochodami. Wstrzymałem się ze zmianą pasa jadąc chwilę okrakiem. "
    >
    > Kierowca puszki powstrzymał się przed zmianą pasa, aby nie zajechać drogi komuś kto
    już był na tym
    > pasie.

    nie zrozumiałes jak widac: motocyklista był na obu pasach.
    Kierowca wyłuskał obiekt za nim zachowujący sie niestandtardowo i
    wstrzymał sie z manewrami. I o to masz pretensje.
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 32. Data: 2009-09-02 11:33:49
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    Ja omijam stające pojazdy
    > jadąc nie więcej niż 15 km/h.
    >
    > Tyle, że moje doświadczenie jako motocyklisty nie jest duże (jeden sezon).

    Ja mam 30 lat na motocyklu i też jadę w korkach bardzo powoli. Nie raz
    zdarzało mi się, że baran wysiadał, lub otwierał mi drzwi specjalnie. Zawsze
    zdążyłem wyhamować. I obym zdążał w przyszłości:-)

    --
    Grzybol

  • 33. Data: 2009-09-02 11:38:32
    Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl>

    Użytkownik *Atlobek* w wiadomości o kryptonimie
    "2...@e...goo
    glegroups.com" napisał:

    > lepiej by bylo OTWORZYLEM

    Się czepiasz. A czemu lepiej? Mi się bardziej podoba otwarłem ;-)
    http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=171

    > przez jeden incydent?

    Przez emocje. Już mi przeszło ;-)

    > a to juz ZAWISC

    A tam. Zobacz, co pisałem później. Teraz wiem, że jeśli już postępowanie
    zmienię, to jeszcze bardziej na korzyść śmigaczy. Sami mnie do tego tu
    przekonali. A zawistny nigdy nie byłem, bo i o co? Że mogą szybciej? Ja mogę
    za to w 5 osób komfortowo i z dużym bagażem. Dla kogoś, kto robi 60tkm
    rocznie to ważniejsze.
    Pzdr!

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 34. Data: 2009-09-02 11:58:16
    Od: fv <f...@c...com>

    gildor wrote:
    > unikać, bo Ty ich nie znasz.

    Dalsza merytoryczna dyskusja w tej sprawie nie ma sensu. Patrz ostatnie zdanie posta.

    > 100m i wstrzymałem się jest tu kluczowe.

    No zaciekawiłeś mnie. Rozszerzysz?

    > przykro mi, że nie rozumiesz. i trochę wstyd.

    Nie rozumiem czego? Jak ty interpretujesz tą sytuację?

    > nie, zbeształeś prawidłowo jadącego kierowce auta, tak samo jak ten
    > debil na motongu. przyjmuję, że puszkarz pisał prawdę.

    A co ma prawidłowa jazda do tej sytuacji? Obaj ewidentnie jechali nieprawidłowo.
    Motocyklista za
    szybko a samochodziarz dwoma pasami jednocześnie.

    > ciekawe za co...

    Za pieprzenie jak potłuczony, tak mawiają.

    > ale nie do obrażania innych.

    Poczułeś się obrażony? Czym? Zawsze mnie to zastanawia... Proszę odpowiedz, zanim
    trafię do KF.

    Nie zmieniam adresu w nagłówkach, zawsze jest f...@c...com i z tego co wiem, jestem
    jedyny który
    używa takiego adresu (fałszywego oczywiście).

    W thunderbirdzie po kliknięci na adres posta jest taka opcja: Create filter from
    Message. Kilka
    sekund zajmuje utworzenie filtra, który skasuje moje wiadomości z twojego dysku.

    > a przepisy znasz słabo.

    A mnie się zdaje, że po prostu inaczej sobie wyobrażamy tą sytuację. Jestem pewien,
    że znasz
    przepisy na tyle aby sytuacja tak jak ja ją widzę, była oczywista.

    Pomijam już ten subtelny fakt, że przepisy nie mają tu żadnego znaczenia i nikt nie
    zgłaszał
    pretensji o ich nieprzestrzeganie.

    Więc może zanim zaczniesz się na mnie bardziej wkurzać, napisz jak wyobrażasz sobie
    tą sytuację.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 35. Data: 2009-09-02 11:59:39
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

> [...]
    > za to w 5 osób komfortowo i z dużym bagażem. Dla kogoś, kto robi 60tkm

    Alleluja i hosanna na wysokosci. Wlasnie o to chodzi! Nie ma lepszych
    i gorszych, sa rozne cele i rozne sposoby transportu.

    Ktos napisal, ze samochod ulatwia zycie a motocykl to luksus. Ale wg
    mnie obydwa pojazdy ulatwiaja zycie - w roznych sytuacjach.

    Amen.

  • 36. Data: 2009-09-02 12:01:49
    Od: fv <f...@c...com>

    Arni wrote:
    > Kierowca wyłuskał obiekt za nim zachowujący sie niestandtardowo i
    > wstrzymał sie z manewrami. I o to masz pretensje.

    Mam pretensje, że kierowca puszki łaskawie oferuje mi ustępowanie miejsca. To taka
    sama droga moja
    jak i jego. Jeśli ma to robić ze względu na uczucia, to wolałbym żeby tego nie robił.
    Ktoś kto
    kierując pojazdem kieruje się uczuciami może być niebezpieczny.

    Wyjaśniłem też, dlaczego motocyklista trąbił i że nie robił tego ze złośliwości którą
    zakłada
    kierowca puszki, tylko dla własnego bezpieczeństwa.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 37. Data: 2009-09-02 12:15:00
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    fv pisze:

    > Dalsza merytoryczna dyskusja w tej sprawie nie ma sensu. Patrz ostatnie zdanie
    posta.

    ok, poprawiam się. znasz, słabo.

    > No zaciekawiłeś mnie. Rozszerzysz?

    ale co? jeden zmieniał pas i drugi w tym samym czasie ale 100m od siebie.
    wstrzymać - zaprzestać _kontynuowania_ manewru.
    czego nie rozumiesz jeszcze? że pierwszeństwo ma ten na prawym? przeciez
    to elementarne podstawy naszego PoRD, który, jak twierdzisz, znasz.

    i tak przy okazji, daje 90% pewności, ze motocykl nie miał kierunku
    właczonego. ale to już domysły z własnych doświadczeń.

    > Nie rozumiem czego? Jak ty interpretujesz tą sytuację?

    tak, jak została opisana i tak jak wszyscy tutaj ją zrozumieli, oprócz
    Ciebie.

    > A co ma prawidłowa jazda do tej sytuacji?

    ROTFL. to o czym my piszmy?

    > Obaj ewidentnie jechali nieprawidłowo.

    o, a rozwiniesz?

    > Motocyklista za szybko a samochodziarz dwoma pasami jednocześnie.

    hehe. no no. bo jakby jechał zgodnie z przepisami i kontynuował swój
    prawidłowy manewr, to mielibyśmy do obgadania śmierć. ergo, wstrzymując
    _kontynuację_ parwidłowego manewru ocalił jedno istnienie.

    > Za pieprzenie jak potłuczony, tak mawiają.

    a, no to nic się nie zmieniłeś :)

    > Poczułeś się obrażony?

    mnie nie obraziłeś tylko Madoniowie

    > Czym? Zawsze mnie to zastanawia... Proszę odpowiedz, zanim trafię do KF.

    nie posiadam osobistego KF. lubie też słuchać jak się kłócą na CB.
    mnie niczym.

    > Nie zmieniam adresu w nagłówkach, zawsze jest f...@c...com i z tego co wiem,
    jestem jedyny który
    > używa takiego adresu (fałszywego oczywiście).

    oczywiście. mój jest prawdziwy. z wstawką.

    > W thunderbirdzie po kliknięci na adres posta jest taka opcja: Create filter from
    Message. Kilka
    > sekund zajmuje utworzenie filtra, który skasuje moje wiadomości z twojego dysku.

    chcesz mnie uczyć obsługi mojego czytnika? ale po co?

    > A mnie się zdaje, że po prostu inaczej sobie wyobrażamy tą sytuację. Jestem pewien,
    że znasz
    > przepisy na tyle aby sytuacja tak jak ja ją widzę, była oczywista.

    no to informuję Cię, że sytuacja wygląda tak, że razem w tym samym
    czasie, ale w odległości ok 100m, zmieniali pas na środkowy.
    motocyklista z lewego a puszkarz z prawego. kto ma pierwszeństwo?

    > Pomijam już ten subtelny fakt, że przepisy nie mają tu żadnego znaczenia i nikt nie
    zgłaszał
    > pretensji o ich nieprzestrzeganie.

    jak to nie? motocyklista trabil i sugerowal niebezpieczna jazde
    puszkarzowi. ba, jazdę nieprzepisową.

    > Więc może zanim zaczniesz się na mnie bardziej wkurzać, napisz jak wyobrażasz sobie
    tą sytuację.

    napisałem co jest napisane. nic sobie nie musze wyobrażać.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 38. Data: 2009-09-02 12:18:20
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    f...@g...com pisze:
    > Ktos napisal, ze samochod ulatwia zycie a motocykl to luksus.

    o, ja. ale w innym kontekście ;)

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 39. Data: 2009-09-02 12:59:06
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Użytkownik "Madoniowie" napisał w wiadomości
> [...]
    > przekonali. A zawistny nigdy nie byłem, bo i o co? Że mogą szybciej? Ja
    > mogę za to w 5 osób komfortowo i z dużym bagażem. Dla kogoś, kto robi

    Dziwny jakiś jesteś. Przekonać się dajesz. Rację przyznajesz.
    Za grzechy przepraszasz. Nie bluzgasz. Matkoświeta, doktora Ci trzeba!
    Chlopie, to tu w Polsce wszyscy walczą o życie każdego dnia, wojna, krew,
    zamieszanie, gdzie noga, gdzie noga. A Ty tu prawem przyznane manewry
    wstrzymujesz, żeby dać jakiemuś robakowi na dwóch kólkach szanse na
    powrót do domu. Dziwne...;-)
    ...ale uprzejmie dziekuję w imieniu i nie pozbywaj się tej umiejętności
    brońboże

    --
    Irek i ktm-y

  • 40. Data: 2009-09-02 13:22:13