  • 11. Data: 2009-09-01 21:52:29
    Temat: Re: Niedzielni kierowcy
    Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl>

    Użytkownik *Leszek Karlik* w wiadomości o kryptonimie
    "op.uzlixwavbkkx24@attitudeadjuste" napisał:

    > No, oceniam trolla. Entuzjazm niezły, forma też OK, ale mało
    > finezyjny. Kamon, "Widziałem dziś jednego głupiego motocyklistę więc
    > od dzisiaj będę wszystkich motocyklistów traktować po równi!"? To
    > dobry pomysł na flejma na jakimś forum na WWW, na usenecie siedzą
    > stare zgredy i trzeba więcej subtelności żeby dobrego flamewara
    > wywołać. Ewentualnie jakiś crosspost z pl.misc.samochody czy coś. :-)

    Crosspost to nie mój styl, a pisałem tu prawdę mówiąc w nadziei na spotkanie
    tego jegomościa. I trochę próbując utwierdzić się w przekonaniu, że to
    wyjątek.

    > Sam pomyśl jakie wrażenie wywołałoby napisanie na pl.misc.samochody
    > postu w stylu "Jechałem motocyklem i nagle z podporządkowanej
    > wyjechała Skoda z kapelusznikiem za kierownicą, ledwo udało mi się
    > zahamować, a facet na mnie natrąbił i pokazał mi faka przez okno. Od
    > dzisiaj będę
    > kopać karoserie i urywać lusterka żeby pokazać tym puszkarzom gdzie
    > ich miejsce!"?

    :) Ja nie chciałem nikogo kopać. Pisałem, że dość z ustępowaniem, do czego
    wcale zobligowany nie jestem.
    Myślę, że pisałem w emocjach. Tyle. Już opadły. A wszystkiego dopełnił
    niedawny artykuł na interii.
    A BTW: nie spotkałem się jeszcze z tym, żeby motocyklista podziękował. Nie
    to, żebym tego oczekiwał. Jednak jak się ma do czynienia wyłącznie z
    pretensjami to jakoś człowiekowi się zaczyna odechciewać. Na szczęście są
    grupy i można dojść dzięki nim do wniosku, że jednak wszystko OK.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 12. Data: 2009-09-01 21:53:11
    Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl>

    Użytkownik *Lukasz Baranski* w wiadomości o kryptonimie
    "a...@l...go
    oglegroups.com" napisał:

    > Ja również. Naprawdę doceniam, gdy ktoś mi zjeżdża. Bo nie musi a
    > jednak.

    No bo skoro wszyscy się zmieścimy, to w czym problem?
    http://bi.gazeta.pl/im/5/5614/z5614595N.jpg
    I nie tylko w korku.

    Dzięki za przywrócenie wiary ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 13. Data: 2009-09-01 21:53:35
    Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl>

    Użytkownik *greg* w wiadomości o kryptonimie "h7k0md$jc4$...@i...gazeta.pl"
    napisał:

    > No, taka jest niestety rzeczywistość. Nawet niekoniecznie niedzielni,
    > zwykli też.

    Jeśli motocykliści wezmą poprawkę na to, że kierowcy puszek patrzą się
    zwykle przed siebie zerkając w lusterka, a nie odwrotnie, to nie będzie
    problemu. Ile zajmuje ścigaczowi przyspieszenie 50 -> 100 km/h ze zmianą
    pasa? 1,5 sek.? 2 sek.? To mniej więcej tyle, ile upływa kierowcy od
    oderwania oczu od lusterka do spojrzenia w nie ponownie po wrzuceniu w
    międzyczasie kierunku i upewnieniu się że ktoś przed nim nie zaczął hamować.
    Czyli dla nas mało, dla was wiele. Ale Wy w lusterka aż tyle patrzeć nie
    musicie. Wam F16 nie wyleci z nienacka ;-)

    > Eee... nadmiernie emocjonalne wyciągasz wnioski. Nie motocykliści,
    > tylko ten jeden.

    Chyba racja. Powinno pójść na pręgierz i na tego Pana tylko.

    > Poza tym jak z daleka widać puszkę co okrakiem
    > jedzie to przecież nie wiadomo, czy to kierowca mnie widzi i miejsce
    > robi czy jakiś ciul przez dwie komórki naraz rozmawia i mu ręki do
    > kierowania brakuje...

    W sumie mogłem błysnąć prawym, że go widzę i żeby jechał. Ale ta gówniana
    elektronika błyska zawsze trzy razy, co mnie wq... No i na lewy można też
    było wjechać. Ale błysnąć mogłem. Byłoby jaśniej.

    > Lepiej zatrąbić niż zaliczyć krakse, nie?

    Jasne. Popieram. Sam czasem ostrzegawczo trąbnę. (I na pół sekundy, a nie
    jadę 300m na trąbce, a potem dojeżdżam w drzwi.)

    > Uwierz, na moto jest inna perspektywa. W puszce masz w dupie,
    > najwyżej ci ktoś przytrze boczek i se z jego oc drzwi wymienisz. Na
    > moto bardzo łatwo możesz z takiego powodu zostać trupem. To nie było
    > jego chamstwo, ani nadmierna agresja, po prostu chłop chce żyć.

    Tu się przestajemy zgadzać. Jeśli chłop chce żyć, niech da temu wyraz swoją
    jazdą. Jak jedzie jak wariat widać mu nie zależy.

    > Ja zawsze jak mi kierowca puszki ustąpi to staram się podziękować,
    > pomachać, pomigać. Przyjedź, spotkamy się na Puławskiej w korku i
    > zaraz ci dobry humor wróci.

    :) Byłby to pierwszy raz. Widać w Muenchen, gdzie zwyke jeżdżę, inne
    obyczaje.

    > Albo jeszcze lepiej: kup se motor, sam zobaczysz jak jest.

    Za stary jestem. I żonaty do tego. A jak jest wiem o tyle, ile jeździłem
    kiedyś ściskając zamiast kiery brzuch kumpla ;-)

    > Miłego dnia :-)

    Wzajemnie

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 14. Data: 2009-09-01 21:57:09
    Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl>

    Użytkownik *Wojciech G.* w wiadomości o kryptonimie
    "h7k40v$lpt$...@n...onet.pl" napisał:

    > Wiemy, że lubisz jak Ci motocyklista podziękuje łapką za zrobienie
    > miejsca, my też lubimy gdy to zrobisz.
    > Dawaj nam dalej okazje do takich zachowań.
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Człek na moto, co to przesadzić mu się też czasami zdarzy.

    Czuję się nawrócony ;-) Tak będę czynił.
    Dzięki wam za ciepłe słowo!

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 15. Data: 2009-09-01 21:59:06
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 01 Sep 2009 23:52:29 +0200, Madoniowie
    <m...@w...go2.pl> wrote:

    [...]
    > Crosspost to nie mój styl, a pisałem tu prawdę mówiąc w nadziei na
    > spotkanie tego jegomościa.

    Nieno, usenet to nisza niszy, już większe prawdopodobieństwo byłoby
    na jakimś forum. :-)

    > I trochę próbując utwierdzić się w przekonaniu, że to wyjątek.

    Raczej wyjątek, owszem. :-)

    [...]
    > A BTW: nie spotkałem się jeszcze z tym, żeby motocyklista podziękował.
    > Nie to, żebym tego oczekiwał.

    Ja jak mi ktoś ustąpi w korku to czasem machnę, ale jazda między
    samochodami to jednak wymaga koncentracji i trzymania obu łap na
    kierownicy,
    lewą półsprzęgło a prawą gaz. A mój motocykl nie ma awaryjnych. :-)

    Jakbym miał trzecią rękę machałbym więcej. :->

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 16. Data: 2009-09-01 22:00:34
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Leszek Karlik" napisał w wiadomości
    > On Tue, 01 Sep 2009 21:58:23 +0200, Madoniowie
    > <m...@w...go2.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > 4 na 10 punktów.

    A ja nie wiem czy za "atencję" dodać czy odjąć pół punkta.
    Bo jak oldskulowo - to dodać, a jak z angielskiego - odjąć.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 17. Data: 2009-09-01 22:36:27
    Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl>

    Użytkownik *Jasio* w wiadomości o kryptonimie "h7k5i5$g58$...@i...gazeta.pl"
    napisał:

    > A ja nie wiem czy za "atencję" dodać czy odjąć pół punkta.
    > Bo jak oldskulowo - to dodać, a jak z angielskiego - odjąć.

    Stanowczo, mówiąc z angielskiego, oldskulowo ;-)
    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 18. Data: 2009-09-01 22:46:24
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 01.09.2009 Leszek Karlik <l...@h...pl> napisał/a:

> [...]
    > kierownicy,
    > lewą półsprzęgło a prawą gaz. A mój motocykl nie ma awaryjnych. :-)

    To może spróbuj z samym gazem ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=0pxD1-lOAOk

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 19. Data: 2009-09-02 06:43:47
    Od: fv <f...@c...com>

    Madoniowie wrote:
    > Wstrzymałem się ze zmianą pasa jadąc chwilę
    > okrakiem.

    Skoro jeździsz Pan jak cieć, to nie dziw się, że trąbią.
    Uraził Pańską dumę, co? Pan taki dobry dla motocyklistów i taki uprzejmy a tu ktoś
    trąbi.

    W dupę se pan wsadź uprzejmość. Dla mnie to możesz Pan mi nawet drogę zajeżdżać,
    bylebyś Pan dawał
    jasne sygnały: "wpuszczę cię, bo cię widzę" albo "wypad z baru, moje miejsce". Nie
    oczekuję na
    drodze uprzejmości. To ja robię panu uprzejmość, że nie zajmuję miejsca w korku.
    Nie uprzejmości oczekują od siebie ludzie codziennie jeżdżący w miejskim syfie, tylko
    jasnych
    prostych sygnałów. Można albo nie można.

    Jak widzę kogoś jadącego okrakiem, to muszę albo zwolnić i poczekać aż zmieni pas (i
    tak robię
    najczęściej) albo obtrąbić na wszelki wypadek.

    Dobrze by było aby pan zrozumiał, że gdybyście obaj popełnili błąd - tzn. pan jednak
    by wjechał na
    pas a motocyklista by nie zwolnił, to pan by miał drzwi do pomalowania a on TRUMNĘ.
    Więc nie gniewaj
    się pan, ale uprzejmość w tych kategoriach się nie mieści.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 20. Data: 2009-09-02 07:00:34