  • 21. Data: 2009-07-18 12:38:53
    Temat: Re: Niechciana reklama - zaproszenia na prezentacje - co zrobić?
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > Gdzie tak jest? Do mnie z tego urzędu dzwonili ze dwa razy. Zawsze numer
    > się wyświetlił, zawsze pani się przedstawiła, zawsze była bardzo miła.

    Tak było w Bielsku-Białej. Konsultowałem się w sprawie kasy fiskalnej SHARP
    która była przeznaczona dla gastronomii a miała być zainstalowana u klienta
    w sklepie przemysłowym. W związku z tym zgodnie z ustawą trzeba było tylko
    uzyskać na to zgodę US. Ale w US nikt nie rozumiał o czym mówię - dopiero
    jak przytoczyłem punkt z Dz.U. to byli zdziwieni że taki przypadek ma
    znaczenie. Producent kasy w dokumentacji też wskazywał taką konieczność,
    więc przypadek nie był wydumany. Opinia US: nie trzeba nic robić. Ale nikt
    się nie chciał przedstawić by nie brać odpowiedzialności. Rok 2003.

    Pozdrrr...Reksio

  • 22. Data: 2009-07-18 16:29:39
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Reksio" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Z kolei w US to dzwoniący nawet nie chce się przedstawić, a gdy
    > dzwonię i pytam z kim mam przyjemność, to w jednym przypadku
    > usłyszałem: "ja się nie przedstawiam!" Identyfikacja też jest
    > zablokowana.

    No, to w momencie powiedzenia tej kwestii ja odkładam słuchawkę.

  • 23. Data: 2009-07-18 17:16:32
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Sempiterna" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Reksio" <m...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:h3s0ae$3l6$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >
    > No, to w momencie powiedzenia tej kwestii ja odkładam słuchawkę.

    Aj... sory, dopiero załapałem...
    :)

  • 24. Data: 2009-07-18 20:09:12
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Reksio napisała na pl.misc.telefonia:

    > Często z VOIPa też się nie dodzwoni.
    > Teraz ta funkcja przestaje mieć znaczenie, wręcz utrudnia korzystanie
    > z telefonu.

    W Freeconet można włączyć prezentację.

    Marcin Kocur

  • 25. Data: 2009-07-20 12:28:38
    Od: Konrad Bechler <u...@...sygnatury>

    Witam,

    > No oczywiście że tak. Ale nie to stanowi clou mojej wypowiedzi.
    > Nie uzyska połączenia i nie będzie wiedzieć dlaczego. To jest problem.

    Nie będzie wiedział dlaczego?
    "Połączenie nie może zostać zrealizowane. Abonent założył blokadę na
    połączenia, których numery nie są prezentowane." Wg mnie komunikat dość
    jasno mówi, dlaczego nie uzyska połączenia.

    --
    Konrad Bechler
    konrad (at) konsol (dot) eu

  • 26. Data: 2009-07-21 13:09:05
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > połączenia, których numery nie są prezentowane." Wg mnie komunikat dość
    > jasno mówi, dlaczego nie uzyska połączenia.

    Do tej pory slyszałem tylko: "Połączenie nie może zostać zrealizowane". Może
    należało trochę poczekać na ciąg dalszy? :-) Ale nie chcialo mi się, więc
    nie wiedziałem dlaczego. Niejednoznacznie :-)

    Pozdrrr.Reksio

  • 27. Data: 2009-07-26 10:39:08
    Od: "Imiennika" <i...@v...pl>

    > Mnie wciąż dziwi, że ta usługa realizowana jest przez operatorów w tak
    > baznadziejny sposób. Abonent z zastrzeżonym numerem powinien usłyszeć
    > w słuchawce zapowiedż w rodaju \"abonent, do którego dzwonisz, nie życzy
    > sobie rozmawiać z anonimami; jeśli chcesz, aby twój numer został przekazany
    > abonentowi, wciśnij 1; jeśli wciąż chcesz być anonimowy, odłóż słuchawkę;
    > jeśli chcesz usłyszeć co abonent ma do powiedzenia o takich jak ty, wciśnij
    > 2; for English press 3\".

    A ja odbieram, słucham co ten \"anonim\" ma do powiedzenia i mówię:
    \"Numer nie został zaprezentowany, rozmowa nie może być kontynuowana\" i ten ktoś
    myśli że to blokada.

  • 28. Data: 2009-07-26 12:01:49
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Imiennika napisała:

    > A ja odbieram, słucham co ten "anonim" ma do powiedzenia i mówię:
    > "Numer nie został zaprezentowany, rozmowa nie może być kontynuowana"
    > i ten ktoś myśli że to blokada.

    Trzeba mieć głos niejakiej Janiny Magnetofon. Ja takim nie dysponuję.
    Poza tym sens tej usługi jest taki, by NIE odbierać i NIE musieć
    prowadzć niechcianych rozmów.

    --
    Jarek

  • 29. Data: 2009-07-26 21:30:09
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnh6ohdf.a97.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Trzeba mieć głos niejakiej Janiny Magnetofon. Ja takim nie dysponuję.
    > Poza tym sens tej usługi jest taki, by NIE odbierać i NIE musieć
    > prowadzć niechcianych rozmów.

    Syntezator Expressivo, przygotować tekst, nagrać odpowiednio wcześnie,
    jego sztuczność dodatkowo uwiarygodni, że to "automat". Odtworzyć,
    rozłączyć się, temporyzacja zwali.
    Ostatnio, jak zwiększałem łącze do 30 Mbit (już działa, poprawki do
    linuxa szły 3.6 MBps), to wprost zastrzegłem na infolinii, przy
    weryfikacji numerów kontaktowych, że jak z czymkolwiek zadzwoni automat,
    to rozłączę się natychmiast. Czy usluchają... nie wiem... ich problem.

  • 30. Data: 2009-07-26 21:54:41
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Sempiterna napisała:

    > Syntezator Expressivo, przygotować tekst, nagrać odpowiednio wcześnie,
    > jego sztuczność dodatkowo uwiarygodni, że to "automat". Odtworzyć,
    > rozłączyć się, temporyzacja zwali.

    I nie zatrzymywać się w połowie^Wsiedmiu ósmych drogi, tylko zamiast
    "automatu" zrobić automat, który to odtworzy po odebraniu anonimowego
    wywołania.

> [...]
    > weryfikacji numerów kontaktowych, że jak z czymkolwiek zadzwoni automat,
    > to rozłączę się natychmiast. Czy usluchają... nie wiem... ich problem.

    Nie usłuchają, tego można być pewnym. Ale będą się upierać, że informacja
    zaostała przekazana, a w razie czego nawet pokażą w billingu jak to automat
    z automatem sobie pogadał.

    Jarek

    --
    Boom, boom, boom, boom, boom