  • 51. Data: 2016-10-07 14:38:05
    Temat: Re: Niebieski ekran w samochodzie
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    dyskusyjnych:nt849t$id$...@d...me...

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    ally-free-from-the-prison-of-1643907583>

    >alfanumeryczna

    głupiutki misiu :-)

  • 52. Data: 2016-10-07 14:56:19
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 07.10.2016 o 13:12 Ghost <n...@d...pl> pisze:

    > W jakim celu?

    A w jakim celu się odkręcają śrubki, przepalają żarówki, psują dyski i
    zdarzają wszelkie inne awarie?

    --
    SW3
    ----

  • 53. Data: 2016-10-07 15:08:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > głupiutki misiu :-)

    no dawaj ten dowód manipualnciku cytatami

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 54. Data: 2016-10-07 16:22:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jedyny potrzebny kierowcy komunikat to na ile wystarczy paliwa. Przy okazji moze byc
    predkosc.

  • 55. Data: 2016-10-07 16:26:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Jedyny potrzebny kierowcy komunikat to na ile wystarczy paliwa. Przy
    >okazji moze byc predkosc.

    W Polsce, bo w Szwajcarii to predkosc, a paliwo w drugiej kolejnosci
    :-)

    Przy czym ... jak mialem LPG, to jezdzilem na licznik kilometrow.
    Paliwomierza nie bylo, a rezerwa szybko przestala dzialac.

    No, ale pawde mowiac, to rezerwy mialem wtedy z 500 km ...

    J.

  • 56. Data: 2016-10-07 18:20:41
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Ghost"

    https://pl.wikipedia.org/wiki/System_operacyjny

    >Ale BSOD jest już zaprogramowany w systemie operacyjnym.

    Ech, pokolenie fejsbóka

    >Chyba nie myślisz, że wszyscy producenci samochodów będą pisać własny
    >system operacyjny, żeby wyświetlać zegary? To będzie tablecik
    >współpracujący z komputerem pokładowym, ale który w całości będzie
    >urządzeniem zewnętrznym dla komputera pokładowego. Taki "gruby wyświetlacz"
    >(parafrazując "grubego klienta").

    Ojapierdole, nie mam więcej pytań. Ta grupa jest pełna debili.
    ---
    Ale uspokój się. To, że ktoś nie ma racji nie oznacza, że powinieneś mu
    ubliżać.

  • 57. Data: 2016-10-07 18:25:40
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Miroo"

    > W jakim celu?

    Tak zadziała system operacyjny - co było widać na zdjęciach z linka.

    i-ekran-smierci.html

> [...]

    urządzeniem zewnętrznym dla komputera pokładowego. Taki "gruby
    wyświetlacz" (parafrazując "grubego klienta").
    Ale w systemach pokładowych nie stosuje się komputerów z typowym systemem
    operacyjnym tylko rozwiązań embedded, które same nie wyświetlają na ekranie
    komunikatów o błędach. Wyświetlacze podłączane w takich systemach z reguły
    wyświetlają tylko to, co programista zakodował, czyli jak jest to wskazówka
    prędkościomierza to bez dodatkowego kodu nic innego się tam nie pojawi.
    Oczywiście jest cała masa rozwiązań bazujących jednak na typowym systemie
    operacyjnym, ale raczej nie w motoryzacji.

  • 58. Data: 2016-10-07 22:16:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-10-07 o 00:27, Ghost pisze:

    > I takie się pojawiają, konsola linuksowa nigdy nie pojawi się na
    > licznikach deski rozdzielczej, bo? Bo nihuja nie ma powodu by się
    > pojawiała głąbie tępy.

    Jak rozumiem z tego samego powodu niebieskie ekrany wywalonego windowsa
    nigdy nie pojawią się na ekranie bankomatu czy monitora z reklamą
    czegoś tam. Ale się pojawiają co oznacza że sam jesteś "głąb tępy".

    Pozdrawiam

  • 59. Data: 2016-10-08 09:16:49
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Ghost wrote:

    >no dawaj ten dowód manipualnciku cytatami

    Widzę, że dalej uważasz, że jako liczniki jest stosowana konsola
    alfanumeryczna? Buhahahahahhahahah

  • 60. Data: 2016-10-08 09:20:13
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "SW3" napisał w wiadomości grup

    >A w jakim celu się odkręcają śrubki, przepalają żarówki, psują dyski i
    >zdarzają wszelkie inne awarie?

    I mówisz, ze analogiczna sama forma "entropii" powoduje, ze na dowolnym LCD
    pojawiają się komunikaty konsoli linuksa?