  • 41. Data: 2016-10-07 12:07:14
    Temat: Re: Niebieski ekran w samochodzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:9...@4...n
    et...
    Dnia Tue, 4 Oct 2016 13:44:54 +0200, J.F. napisał(a):

    >A ja się zdziwię, bo wywyalenie tego na wierzch to jak zaproszenie,
    >żeby
    >user, pardon, kierowca, podłączył się z klawiaturą i sam rozwiązał
    >problem.

    >Nie nie, takie rzeczy to samochody będą sobie po ichutku zrzucać do
    >loga,
    >żebyś musiał jechać do szkolonych małp z ASO :)

    A jak sie log przepelni ?

    A prawda - sprawdzic czy juz po gwarancji i wylaczyc silnik.
    A potem - migala panu lampka, nie przyjechal pan zaraz do serwisu, to
    teraz naprawa bedzie droga ...

    J.

  • 42. Data: 2016-10-07 12:39:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup

    > Drogi matołku - ekranowa konsola alfanumeryczna nie jest stosowana na
    > ekranowej desce rozdzielczej w samochodzie.

    pierwszy link z brzegu
    <http://jalopnik.com/car-dash-designers-are-finally-
    free-from-the-prison-of-1643907583>

    > Możesz spierdalać.

    powaliła mnie siła twoich argumentów

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 43. Data: 2016-10-07 13:08:56
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup

    >pierwszy link z brzegu
    ><http://jalopnik.com/car-dash-designers-are-finally
    -free-from-the-prison-of-1643907583>

    Ale zgadzasz się czy polemizujesz tym linkiem? I jeszcze jakbyś napisał z
    czym.

  • 44. Data: 2016-10-07 13:12:15
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    pl...

    W dniu 2016-10-07 o 10:53, Ghost pisze:

    >Ale wyświetlacz, o którym mowa będzie zwykłym ekranem w jakimś systemie
    >operacyjnym. W przypadku awarii komunikaty mogą pójść na jedyny dostępny
    >ekran.

    W jakim celu?

    >Ten ekran to nie zewnętrzne urządzenie w 100% sterowane oprogramowaniem
    >producenta samochodu, tylko ekran obsługiwany przez system operacyjny, na
    >którym oprogramowanie samochodu będzie coś prezentować.

    >http://www.spidersweb.pl/2016/08/najwiekszy-niebies
    ki-ekran-smierci.html

    >Oczywiście DA SIĘ zabezpieczyć przed takimi przypadkami jak z linka, ale
    >wymagałoby to mnóstwo roboty, na której nikomu oprócz ghosta nie zależy.

    A nie przyszło ci do głowy, że blue-screen nie rodzi się z powietrza tylko
    jego właśnie trzeba zaprogramować, czyli wykonać robotę żeby się pokazał?

  • 45. Data: 2016-10-07 13:13:53
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "SW3" napisał w wiadomości grup

    W dniu 06.10.2016 o 16:10 Maciek <n...@n...pl> pisze:

    >Ale chyba nie chodzi o celowe wyświetlanie tylko właśnie w wyniku błędu.

    Uhm, równie dobrze może sie wygenerować cały Hamlet w wyniku takiego błędu.

  • 46. Data: 2016-10-07 13:38:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    y-free-from-the-prison-of-1643907583>

    > Ale zgadzasz się czy polemizujesz tym linkiem? I jeszcze jakbyś napisał z
    > czym.

    sorry. nauka czytania w pierwszej klasie szkoły podstawowej.
    Zrozumienia musisz nauczyć się sam.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 47. Data: 2016-10-07 13:55:52
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-10-07 o 13:12, Ghost pisze:

    > W jakim celu?

    Tak zadziała system operacyjny - co było widać na zdjęciach z linka.

    i-ekran-smierci.html

    > A nie przyszło ci do głowy, że blue-screen nie rodzi się z powietrza
    > tylko jego właśnie trzeba zaprogramować, czyli wykonać robotę żeby się
    > pokazał?

    Ale BSOD jest już zaprogramowany w systemie operacyjnym.
    Chyba nie myślisz, że wszyscy producenci samochodów będą pisać własny
    system operacyjny, żeby wyświetlać zegary? To będzie tablecik
    współpracujący z komputerem pokładowym, ale który w całości będzie
    urządzeniem zewnętrznym dla komputera pokładowego. Taki "gruby
    wyświetlacz" (parafrazując "grubego klienta").

    Pozdrawiam

  • 48. Data: 2016-10-07 14:19:13
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    ly-free-from-the-prison-of-1643907583>

    >sorry

    przeprosiny przyjęte

  • 49. Data: 2016-10-07 14:23:16
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    https://pl.wikipedia.org/wiki/System_operacyjny

    >Ale BSOD jest już zaprogramowany w systemie operacyjnym.

    Ech, pokolenie fejsbóka

> [...]
    >współpracujący z komputerem pokładowym, ale który w całości będzie
    >urządzeniem zewnętrznym dla komputera pokładowego. Taki "gruby wyświetlacz"

    Ojapierdole, nie mam więcej pytań. Ta grupa jest pełna debili.

  • 50. Data: 2016-10-07 14:26:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    lly-free-from-the-prison-of-1643907583>

    > przeprosiny przyjęte

    buahaha. to jak tam? jesteś w stanie udowodnić, że "ekranowa konsola
    alfanumeryczna nie jest stosowana na ekranowej desce rozdzielczej w
    samochodzie" w żadnym egezmplarzu na świecie?
    czy znowu polecą bluzgi?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?