  • 111. Data: 2010-03-29 13:47:17
    Temat: Re: [ort] Re: Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    news:hoo6ou$k1$1@news.onet.pl...

    > Do domu. Nie mam komputera "do domu". Mam komputery firmowe i dlatego nie
    > mogę kupić za 300zł. Z resztą, mam kupować tylko po to żebyś Ty się do
    > mnie nie przyp..ł ? Wisi mi to.

    Kupowanie, instalowanie czegoś pod naciskiem to byłby absurd. Sugerowanie,
    że to tylko 300zł nie będę nazywał czym jest.

    > Ja nie mam problemu. To Ty go masz czepiając się mnie, a skoro to Ty masz
    > i nie podoba Ci się to co ja piszę to użyj KF-a bez dodatkowych wydatków i
    > inwestycji.

    Jestem podobnego zdania. Są tacy którzy lubią notoryczne plonki. :-)
    neelix

  • 112. Data: 2010-03-29 13:54:03
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <f...@p...com> napisał w
    wiadomości news:hopigr$9uj$1@inews.gazeta.pl...

    > Ano.

    > Oczywiście.

    > Nieprawda.

    Chłopie, zamiast lansować tutaj nieprawdziwe informacje zadzwoń na infolinię
    Microsoftu 0801308801 lub 225941999 i dowiedz się czym się różni licencja MS
    Office dla użytkownika domowego od wersji komercyjnej i przestań lansować
    nieprawdziwe informacje.
    Jeszcze raz Ci powtarzam, że posiadam komputery zakupine na firmę i aby móc
    legalnie użytkować oprogramowanie MS Office muszę zakupić to oprogramowanie
    z licencją komercyjną, która dla wersji OEM czyli możliwej do zainstalowania
    na nowozakupionym komputerze kosztuje ok. 1000zł (i tu warunkiem jest zakup
    komputera wraz z oprogramowaniem), albo zakup wersji pełnej czyli BOX w
    cenie 2300zł, którą mogę zainstalować na dowolnym, wcześniej użytkowanym
    komputerze.
    Zakup i zainstalowanie w pełni legalnie wersji domowej jest możliwe tylko i
    wyłącznie dla komputera zakupionego na prywatną osobę, która będzie
    użytkowała tę kopię tylko i wyłącznie do prywatnych celów, czyli celów
    niekomercyjnych (nie zawodowych). Użytkowanie oprogramowania na komputerze
    zakupionym na firmę wymaga w tym przypadku licencji komercyjnej i
    użytkowanie na takim komputerze zakupionej uczciwie wersji do celów domowych
    jest nielegalne.

    Jeżeli nie jesteś w stanie tego zrozumieć to naprawdę szkoda mojego czasu i
    dalsza nasza dyskusja jest bezsensowna.

    > Na MS Office, którego nie masz?

    Nie. Na Open Office, którego mam i używam legalnie, choć za darmo.

    > Możesz je zapisywać w PDF za darmo.

    I to właśnie robię przy użyciu Open Office. Czy naprawdę masz tak duże
    problemy ze rozumowaniem czytanego tekstu ?

    > Tylko mogę powtórzyć, że to byłoby z zyskiem dla Ciebie. Mało tego, nikt
    > nie wymagał od Ciebie jakichkolwiek inwestycji finansowych. Teraz
    > próbujesz odwrócić kota ogonem, że ktoś żąda od Ciebie inwestycji
    > 1500PLN, byś mógł go zadowolić. Krótko - brniesz...

    Przecież to Ty mnie namawiałeś do zakupu MS Office za 100zł lub 250zł na 3
    stanowiska, zarzucając mi jeszcze w bezczelny i chamski sposób użytkowanie
    pirackich kopii. Oto fragment Twojej wypowiedzi:
    "Wiesz, jak ktoś korzysta z piratów, to nie ma o tym pojęcia. KIS na 3
    stanowiska też można kupić za niecałe 100 PLN. Pewnie się dowiemy, że z
    żadnego AV nie korzysta, ponieważ 250PLN to za drogo i mu się nie podoba ;)"

    Tak więc kolego przestań z siebie robić durnia i zanim cokolwiek napiszesz
    zweryfikuj przekazywane Ci informacje i nie wmawiaj komuś, że Ty wiesz
    lepiej co kto ma w domu i na czym pracuje. Powtarzam jeszcze raz. Ty jako
    uczeń gimnazjum masz prawo użytkować MS Office w wersji uczniowskiej lub
    wersji dla użytkownika domowego w cenie 250zł. Niestety ja nie posiadam
    komputera domowego. Wszystkie moje komputery były zakupione z fakturą na
    firmę, a nie na osobę prywatną, dlatego nie mogę użytkować MS Office w
    takich wersjach.

  • 113. Data: 2010-03-29 13:54:24
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Plumpi pisze:
    > (...)
    > Spytaj Neelixa.

    My przecież nie mamy problemów. Ja nie mam.

    > Nie? Ty jak najbardziej.

    On sam wie lepiej.

    > Wiem, już to napisaliście.

    Czas więc na wnioski i decyzje.

    > Wiesz, wcale się nie dziwię, że poległeś w dyskusjach z niejakim Adamem
    > Płaszczycą. Coś tam opowiadałeś o kulturze, chamstwie itd.
    > Wnioski pozostawię Tobie - póki co...

    Przytaczanie pewnych osobników i potyczek z nimi jako argument w dyskusji
    jest ciosem poniżej pasa. Jeśli była tam wypowiedź o kulturze i chamstwie to
    ja wiem kto wykazywał brak czegoś i nadmiar.
    neelix

  • 114. Data: 2010-03-29 13:55:30
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    neelix pisze:
    (...)
    > Na wiarę to trzeba było brać obietnice o 20% spadku ilości zabitych po
    > wprowadzeniu nakazu świecenia w dzień i to, że świecenie nic nie kosztuje.

    No widzisz - jedno zdanie i dwie nieścisłości, nazywane kłamstwem.
    Raz, że nikt nie twierdził o 20% spadku zabitych (chyba, że dalej
    masz zamiar się opierać na jakichś bliżej niesprecyzowanych
    doniesieniach medialnych), oraz nikt nie twierdził, że to nic nie kosztuje.

    > Zawsze jest brak 100% dowodów zwłaszcza dla przeczących wszystkiemu co
    > nie pasuje do ich teorii.

    Oczywiście - jesteś tego doskonałym przykładem.

    > Za światła i inne poglądy? Nie mam wątpliwości, że są ludzie nieuznający
    > sprzeciwu i nieprzebierający w środkach odwetowych. :-)

    Eeee - nie bardzo rozumiem, ale już się do tego przyzwyczaiłem.

    > Niczego nie muszę udowadniać. Nie mam zamiaru kopać się z jakimś koniem.

    No widzisz - jak napisałem, że Twoje rewelacje trzeba brać na wiarę, to
    zaprzeczasz.

    > Prosty przykład
    > odwrotnego oznakowania postoju taxi poparty przez foto miałem udowadniać
    > potwierdzeniem od Prezydenta? Są granice paranoi. Nie zamierzam temu
    > ulegać.

    A czego to miał być przykład?

    > Mogę najwyżej wysłać na drzewo na prostowanie bananów.

    A tak, typowe :)

    > Miałeś pretensje do świata

    Ja? Skąd ten wniosek?

    > i dostosowałeś się do niego?

    Cóż, człowiek zasadniczo żyje w społeczeństwie i w pewien sposób musi
    przestrzegać wspólnych zasad.

    > Powiedz to tym z pretensjami. Niech dostosują się do reszty.

    No właśnie staram się. Masz pretensje do wszystkich dookoła, ale
    przestrzegać pewnych zasad nie chcesz.

    > Ja durnych pretensji typu
    > "ortografia" nie mam. Brak świadomości? Być może. Nic mnie nie obchodzi
    > współpraca OE z innym badziewiem. Jeśli ktoś wie/widzi u siebie co jest
    > pieprzone to niech od razu pisze tak pod kątem OE by pieprzone nie było.
    > Ja nie wiem i nie chcę wiedzieć co u kogo jak wygląda.

    No widzisz. Typowa postawa 'wisi mi to' - niech inni zrobią to za mnie,
    ja nic nie muszę.

    A później narzekasz...

  • 115. Data: 2010-03-29 14:47:55
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <f...@p...com> napisał w
    wiadomości news:hoq4fl$gk5$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > masz zamiar się opierać na jakichś bliżej niesprecyzowanych
    > doniesieniach medialnych), oraz nikt nie twierdził, że to nic nie

    Widocznie nie wiesz co podawały różne źródła.

    > Oczywiście - jesteś tego doskonałym przykładem.

    Przykład chybiony.

    > Eeee - nie bardzo rozumiem, ale już się do tego przyzwyczaiłem.

    Najlepiej powiedzieć, ze to nieprawda lub że się nie zrozumiało.

    > No widzisz - jak napisałem, że Twoje rewelacje trzeba brać na wiarę, to
    > zaprzeczasz.

    A dlaczego na wiarę? Bo tak pokazuje obserwacja. Bo u nas nie ma badań, a
    jak coś jest to mocno naciągane. Tak jak ze złapanymi piajnymi kierowcami
    gdzie być moze połowa to rowerzyści często prowadzacy rower obok siebie.

    > A czego to miał być przykład?

    Przecież napisałem, a wnioski "czego?" sam sobie dopisz.

    > A tak, typowe :)

    I jedyne sensowne rozwiązanie.

    > Ja? Skąd ten wniosek?
    > Cóż, człowiek zasadniczo żyje w społeczeństwie i w pewien sposób musi
    > przestrzegać wspólnych zasad.

    A mniejszość dostosowuje się do większości a nie na odwrót.

    > No właśnie staram się. Masz pretensje do wszystkich dookoła, ale
    > przestrzegać pewnych zasad nie chcesz.

    Żadnych pretensji w tym rozumieniu.

    > No widzisz. Typowa postawa 'wisi mi to' - niech inni zrobią to za mnie,
    > ja nic nie muszę.
    > A później narzekasz...

    Tego akurat nie muszę. Kto powiedział "nic"?
    neelix

  • 116. Data: 2010-03-29 14:52:56
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Plumpi pisze:
    (...)
> [...]
    > Jeszcze raz Ci powtarzam, że posiadam komputery zakupine na firmę i aby
    > móc legalnie użytkować oprogramowanie MS Office muszę zakupić to

    Wiem co mówi Microsoft, wiem jak brzmi licencja.
    <cite>
    a. Licencjonowane urządzenie. Mogą Państwo zainstalować jedną kopię
    oprogramowania na trzech licencjonowanych urządzeniach domowych do użytku
    osób mieszkających w domu. Oprogramowanie nie jest licencjonowane do
    użytku związanego z prowadzeniem działalności komercyjnej, nienastawionej
    na zyski lub przynoszącej zyski.
    </cite>

    Nie ma tam słowa o tym, że nie można tego eksploatować na komputerze
    zakupionym na firmę.

    > Jeżeli nie jesteś w stanie tego zrozumieć to naprawdę szkoda mojego
    > czasu i dalsza nasza dyskusja jest bezsensowna.

    Z tą bezsensownością to od dawna prawda. Czas mógłbyś tez pewnie
    poświęcić na coś bardziej konstruktywnego.

    > Nie. Na Open Office, którego mam i używam legalnie, choć za darmo.

    No właśnie - Thunderbird też. I żaden Ms Office nie jest potrzebny.

    > I to właśnie robię przy użyciu Open Office. Czy naprawdę masz tak duże
    > problemy ze rozumowaniem czytanego tekstu ?

    LOL - a wiesz, że do zapisu w PDF nie jest potrzebny Open Office?

    > Przecież to Ty mnie namawiałeś do zakupu MS Office za 100zł lub 250zł na
    > 3 stanowiska,

    Ja? Podałem Ci tylko jako alternatywę. Dodatkowo pewnych rzeczy nie
    doczytałeś, ale to tez mnie nie dziwi :)

    > zarzucając mi jeszcze w bezczelny i chamski sposób
    > użytkowanie pirackich kopii.

    Doprawdy? A kto tak podkreślał piractwo?

> [...]
    > stanowiska też można kupić za niecałe 100 PLN. Pewnie się dowiemy, że z
    > żadnego AV nie korzysta, ponieważ 250PLN to za drogo i mu się nie podoba

    Tak, to moja wypowiedź. Ten fragment miałem między innymi na myśli
    pisząc, że nie doczytałeś pewnych rzeczy.

    > Tak więc kolego przestań z siebie robić durnia i zanim cokolwiek
    > napiszesz zweryfikuj przekazywane Ci informacje i nie wmawiaj komuś, że
    > Ty wiesz lepiej co kto ma w domu i na czym pracuje.

    LOL - póki co, to sam z siebie robisz, a ja ani przez chwilę nie
    wmawiałem Tobie, co masz w domu i na czym pracujesz. Wyobraźnię
    masz sporą, szkoda tylko, że te przekazy wiele wspólnego z
    rzeczywistością nie mają.

    > Powtarzam jeszcze raz. Ty jako uczeń gimnazjum masz prawo użytkować
    > MS Office w wersji uczniowskiej lub wersji dla użytkownika domowego
    > w cenie 250zł.

    No cóż, widzę że Twoja wyobraźnia podąża dość dziwaczną drogą, ale to
    nie nowość :)

    > Niestety
    > ja nie posiadam komputera domowego. Wszystkie moje komputery były
    > zakupione z fakturą na firmę, a nie na osobę prywatną, dlatego nie mogę
    > użytkować MS Office w takich wersjach.

    Kiepska argumentacja, szczególnie że już Ci napisałem wcześniej.
    <cite>

  • 117. Data: 2010-03-29 14:55:18
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    neelix pisze:

    > Widocznie nie wiesz co podawały różne źródła.
    (...)

    Tak właśnie wyglądają Twoje argumenty...

  • 118. Data: 2010-03-29 15:07:21
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    neelix pisze:
    (...)
    > My przecież nie mamy problemów. Ja nie mam.

    Owszem, masz. Pierwszy z brzegu - do dziś nie potrafisz znaleźć
    wiarygodnego źródła o tym spadku zabitych o 20% dzięki jeździe
    24h na światłach.

    > Przytaczanie pewnych osobników i potyczek z nimi jako argument w
    > dyskusji jest ciosem poniżej pasa.

    Daruj, ale było to odniesienie do pewnych zachowań. Doprecyzowałem
    o co chodziło, ponieważ wtedy zwracałem uwagę na pewną gamę zachowań.
    Jak nie wiesz o co chodzi, to może zapytaj?

    > Jeśli była tam wypowiedź o kulturze i
    > chamstwie to ja wiem kto wykazywał brak czegoś i nadmiar.

    Tobie też wyobraźnia płata figle i mimo braku znajomości faktów
    już wiesz jak było?

  • 119. Data: 2010-03-29 15:10:08
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Ale oczywiście kilku pseudomądrych musiało się znaleźć, którzy zaraz
    > zaczęli mi wymyślać o braku wykształcenia czy braku higieny, a nawet
    > piractwo.

    Często padają prymitywne oceny i próby dowartościowywania się ze strony
    prymitywnych osobników i ignorantów w postaci wypowiedzi typu "najpierw zrób
    PJ". I można takich nie kierować do piaskownicy, albo na drzewo?
    neelix

  • 120. Data: 2010-03-29 15:11:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 Mar 2010 15:07:21 +0200, Artur 'futrzak' Maśląg wrote:
> [...]
    >
    >Owszem, masz. Pierwszy z brzegu - do dziś nie potrafisz znaleźć
    >wiarygodnego źródła o tym spadku zabitych o 20% dzięki jeździe

    Zaraz - ze taki niby nastapil w/g neelixa, czy ze taki niektorzy
    politycy obiecywali ?

    J.