  • Data: 2011-01-11 22:51:27
    Temat: Re: Nie smiec sie, calkiem serio, aparacik do tylko 200-300zł
    Od: "Kris" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Kucharski" <s...@B...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:igimc1$85a$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > [...]
    > [...]
    >
    > Mnie już nic nie jest w stanie zdziwić od kiedy zanabyłem drogą kupna 2
    > szt. korpusów PRAKTICA PLC2. Po 30 zł za jeden. Teraz mam zapas do
    > emerytury ;-)

    rozumiem że zakładasz że dożyjesz tak ?:)
    bo jak nie to na h.. ci to OFE jeszcze ;-P

    najlepsza metoda jest narobic se dlugow pozyc jak lord
    przepisac wsio na rodzine zone

    jak kopniesz w kalendarz to uprzedzic wszytskich ze nic nie masz
    i by zrzekli sie spadku po tobie:)
    co twoje to twoje, dlug do grobu