  • Data: 2015-08-10 13:40:27
    Temat: Nie polecam - wycieraczki płaskie SCT Germany Aerotech
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Ledwo trochę ponad 3 miesiące temu założyłem wycieraczki marki "SCT
    Germany" typu "Wiper blade aerotech" 9440 i 9447. Miały okazję jechać
    może ze dwa większe opady a teraz wiadomo jaka pogoda jest. Za dużo
    kilometrów nie robię, ale będzie około 2 tysięcy, nie więcej.
    Wczoraj oderwała się ta środkowa gumka zbierająca i wycieraczka
    głaszcząc plastikiem po szybie z radością machała mi tym obdartym z obu
    stron kawałkiem.

    Dobrze że nie wyrzuciłem starych półtora rocznych Bosch Eco (zwykłe).

    Tak więc panowie - nieprawdą jest że nie widać różnicy. Jeszcze nigdy
    żadna wycieraczka nie zrobiła mi takiego numeru w tak krótkim czasie
    praktycznie nie używania - patrz jaka pogoda.

    Fotki jak ktoś chce to załączę.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez