  • 71. Data: 2020-04-19 20:03:16
    Temat: Re: Nie mogę uruchomić silnika
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-04-19 o 18:16 +0200, cef napisał:
    > Poprosiłem grzecznie, żeby to zrobili, bo mój prostownik sobie nie
    > radzi i do dziś akumulator działa - choć już będzie miał pewnie ze 4
    > lata i przy takiej eksploatacji nie wróżę, że da radę przyszłą zimę
    > przeskoczyć.

    No to faktycznie może chińczyk dodał jakieś wykrywanie do tego
    ustrojstwa... A czy sklep oddał na pewno ten sam akumulator? :)

    Mateusz

  • 72. Data: 2020-04-19 20:05:27
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 19.04.2020 o 18:27, Uncle Pete pisze:

    > Ale po co automatyczny prostownik wyposażać w zwykły transformator, byłaby raczej
    > przetwornica impulsowa. A wykorzystanie opornika dla obniżenia napięcia -
    > gratuluję pomysłu na ogrzewanie garażu ;)

    Głupiś. Sylabizujesz słowo po słowie, zdanie po zdaniu
    i nie potrafisz uchwycić sensu całości wypowiedzi.
    Poproś kogoś, by Ci wytłumaczył, co poeta miał na myśli
    w przytoczonym cytacie, albo najlepiej nie zawracaj mi
    dupy, bo szkoda mi dla głupków czasu.

  • 73. Data: 2020-04-19 20:09:48
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-04-19 o 17:28 +0200, Maniak napisał:

    > Podobno nie ma żadnych pokręteł, przełączników itp. "Pełny automat".

    Mój błąd - teraz dopiero się spostrzegłem, że instrukcja którą
    przeglądałem dotyczyła nieco innej serii (też Toya, ale w wersji
    "durnej"). 82576 widzę tutaj: https://yato.com/products/5/82576

    Na obudowie widnieje dumny napis "electronic", więc pewno steruje
    tym jakiś uC. Raczej nie ma szans by zgodził się ruszyć rozładowany
    akumulator.

    Mateusz

  • 74. Data: 2020-04-19 20:12:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Normalną rzeczą jest >rozładowanie się akumulatora w >samochodzie, który
    >jest nieużywany przez miesiąc

    Dobrze że aku w aucie mojej żony o tym nie wie.
    Po ad dwa miesiące swego czasu auto stało nieużywane i odpaliło od strzała.

  • 75. Data: 2020-04-19 21:29:13
    Od: cef <c...@i...pl>

    > No to faktycznie może chińczyk dodał jakieś wykrywanie do tego
    > ustrojstwa... A czy sklep oddał na pewno ten sam akumulator? :)

    Miał charakterystyczne wgniecenie na plastikowej obudowie,
    bo dorabiałem takie druciarskie mocowanie do niego.
    Chyba, że wymienili to co w środku a obudowę zostawili
    starą, bo uszkodzona :-)

  • 76. Data: 2020-04-19 21:35:19
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > Poproś kogoś, by Ci wytłumaczył, co poeta miał na myśli
    > w przytoczonym cytacie, albo najlepiej nie zawracaj mi

    Zenku, to ty?

  • 77. Data: 2020-04-19 21:53:49
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-04-17 o 15:50, collie pisze:

    > Pewnie, wszystko na pożyczkach, bo szkoda wydać
    > pięćdziesiąt złotych na automagiczny prostownik
    > z Lidla, czy innej Biedronki. Dziad zawsze będzie
    > dziadem, który miast od razy naładować akumulator
    > w opisanej sytuacji - albo kupić nowy - będzie
    > jęczał na forach, jak to drutem naprawić.

    50 złotych to niedużo, ale kolejny zbędny śmieć na planecie, to znacznie
    gorzej. Dziadostwem mentalnym jest rozwiązywanie każdego problemu metodą
    wzorowego konsumenta - na każdy problem jest jedna prosta odpowiedź - KUP!

  • 78. Data: 2020-04-20 00:34:58
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-04-19 o 20:12, Kris pisze:
    > Dobrze że aku w aucie mojej żony o tym nie wie.
    > Po ad dwa miesiące swego czasu auto stało nieużywane i odpaliło od strzała.

    Auto twojej żony nie wie, twój kocioł nie wie. Ty też nie wiesz i tylko
    dupę zawracasz.

  • 79. Data: 2020-04-20 09:49:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 kwietnia 2020 00:35:01 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Auto twojej żony nie wie, twój kocioł nie wie. Ty też nie wiesz i tylko
    > dupę zawracasz.

    Skąd w Tobie tyle agresji.

  • 80. Data: 2020-04-20 12:21:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >znacznie gorzej. Dziadostwem mentalnym jest rozwiązywanie każdego
    >problemu metodą wzorowego konsumenta - na każdy problem jest jedna

    No ale widzisz - jakby mial, to by naladowal.
    A tu pozyczyc trudno, odpalic na kable - tez moze trudno, bo ludzi na
    parkingu nie ma ... i kabli nie ma.
    Skonczy sie tak, ze kolega aku kupi, i to dopiero bedzie smiecenie.

    a taki prostownik moze 50 lat dzialac i paru sasiadom pomoc ...

    J.