  • 11. Data: 2017-03-21 12:41:23
    Temat: Re: Nie mogę jeździć do PSZOKów...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty napisał:

    > Zerkam tylko, nie odważyłem się na grzebanie, bo pewnie bym coś
    > wygrzebał i już nie oddał. A klamoty są różniste. A to telewizor
    > tysiąc cali (pół kontenera zajmuje), wzmacniacz lampowy (ale zdemolowany),
    > radia samochodowe, komputery, sterowniki chyba od tokarek CNC czy czegoś
    > podobnego, czasem trafi się video czy inny kaseciak. A to tylko
    > jeden PSZOK :>

    Za sterownik do tokarki CNC wrzucant mógł nieźle beknąć. To jest tylko
    dla ludności, na odpady komunalne. Kapitalista czy inny przemysłowiec
    ma zbierać i utylizować osobno, za własne pieniądze.

    Jarek

    --
    W pojemniku na śmietniku
    Szperam nieraz całą noc

  • 12. Data: 2017-03-21 14:57:30
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 21 marca 2017 12:41:25 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
    > Za sterownik do tokarki CNC wrzucant mógł nieźle beknąć. To jest tylko
    > dla ludności, na odpady komunalne. Kapitalista czy inny przemysłowiec
    > ma zbierać i utylizować osobno, za własne pieniądze.

    Tam się chyba jakoś nie przejmują. Ostatnio w innym pojemniku
    (tak, też mnie tam nogi znoszą ;) odkryłem stertę kijów do golfa
    i toreb do wożenia tychże kijów, ilość przemysłowa, więc pewnie jakiś
    kapitalista ani chybi, w dodatku burżuj (kto to widział w golfa grać).

    L.

  • 13. Data: 2017-03-21 15:10:56
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

> [...]
    > i toreb do wożenia tychże kijów, ilość przemysłowa, więc pewnie jakiś
    > kapitalista ani chybi, w dodatku burżuj (kto to widział w golfa grać).

    No tak, zawsze się znajdzie jakiś palant.

    --
    Jarek

  • 14. Data: 2017-03-21 15:17:00
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    > dla ludności, na odpady komunalne. Kapitalista czy inny przemysłowiec
    > ma zbierać i utylizować osobno, za własne pieniądze.

    Nie wolno mi jako zwykłemu Kowalskiemu tokarki CNC posiadać i wywalić ją jako odpad
    "komunalny"??

  • 15. Data: 2017-03-21 15:24:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    Sokołowski napisał:

    >Nie wolno mi jako zwykłemu Kowalskiemu tokarki CNC posiadać

    Wolno, ale przeciez nie posiadasz (choc czasy takie, ze nie mozna byc
    pewnym)

    >i wywalić ją jako odpad "komunalny"??

    A wtedy to chyba wolno ...

    P.S.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Waste_Electrical_and_E
    lectronic_Equipment_Directive

    minimum 4kg na glowe rocznie trzeba odzyskac ... i tak sie
    zastanawiam, czy ostatnio tyle kupuje.
    Raczej nie, bo coraz lzejsza ta elektronika.

    Albo trzeba pralki postarzec, albo dopuscic sprzet "firmowy" ... ale
    przeciez niekoniecznie za darmo :-)

    J.

  • 16. Data: 2017-03-21 15:25:36
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Kris napisał:

    > Nie wolno mi jako zwykłemu Kowalskiemu tokarki CNC posiadać i wywalić
    > ją jako odpad "komunalny"??

    Ja tam nie wiem, najlepiej wysłać zapytanie do urzędu skarbowego.

    --
    Jarek

  • 17. Data: 2017-03-21 19:08:45
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 13 marca 2017 18:28:09 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Trza brać
    > I na Allegro jako "nietestowane";)

    czasy sa takie ze niedawno oddałem do elektrosmieci sprawny ploter A0, a na dokladke
    drugi taki sam na czesci.
    Abo stary model i nie dalo sie juz głowic kupić :/

    b.

  • 18. Data: 2017-03-22 11:38:46
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 21 marca 2017 19:08:46 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > czasy sa takie ze niedawno oddałem do elektrosmieci sprawny ploter A0, a na
    dokladke drugi taki sam na czesci.
    > Abo stary model i nie dalo sie juz głowic kupić :/

    Nie bylo sensu wystawic go na allegro/olx? Może ktos by se glowice jakos dosztukowal?

    Albo przynajmniej krokowce wymontować, drogie są :)

  • 19. Data: 2017-03-22 21:02:56
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 22 marca 2017 11:38:48 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:

    dokladke drugi taki sam na czesci.

    > Nie bylo sensu wystawic go na allegro/olx? Może ktos by se glowice jakos
    dosztukowal?

    ni ma ni ma glowic na pustyni :/ wiec są tylko w ofercie plotery bez glowic

    > Albo przynajmniej krokowce wymontować, drogie są :)

    takich przydasi to mialem 2 tony, następnych nie potrzebuje

    b.

  • 20. Data: 2017-03-25 14:16:47
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2017-03-13 18:54, Włodzimierz Wojtiuk wrote:

    > Ciap,
    > Ja mam skup złomu o 365m ...
    > Oj :-/

    Sam sobie pogratuluję, kompletna kieszeń na dysk, powstrzymałem się.
    Na co to komu w dzisiejszych czasach ...

    Włodek