  • 21. Data: 2017-03-25 15:52:58
    Temat: Re: Nie mogę jeździć do PSZOKów...
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:58d66dbe$0$660$65785112@news.neostrada.pl...
    > Sam sobie pogratuluję, kompletna kieszeń na dysk, powstrzymałem się.
    > Na co to komu w dzisiejszych czasach ...

    Serwisantowi sprzętu chociażby, by nie rozkręcał połowy kompa, jeśli musi
    zbadać komponent...

    --
    Wyobraź pan sobie taką sytuację, pracujesz pan do 67 roku życia,
    co miesiąc wpłacasz 1000 złotych na ZUS, później dostajesz