  • 61. Data: 2014-01-21 20:19:13
    Temat: Re: Nexus 5 - masakra a nie smartfon
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 21 Jan 2014 18:42:16 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Twierdzisz, że zmarł w dniu premiery ajfona?

    Uzyles czasu terazniejszego.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 62. Data: 2014-01-21 21:11:27
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-01-21 16:20, Trybun pisze:

    > Dlatego bo odnoszę się tylko do pieszego twojego postu w tym wątku, a
    > nawet tytuł jest krytyczny dla sprzętu.

    Sprzęt to hardware + software. Jeśli szwankuje jedno ogniwo, to rzutuje
    na całość. Jako płyta główna telefon jest ok, ale nie jestem
    konstruktorem aby się tylko tym zachwycać.

    > Nie, nie miałem na myśli nic konkretnego. Chodzi o każdy program który
    > Ci niezbyt dobrze chodzi na Nexusie.

    Czyli prawie wszystko z tych oryginalnie zainstalowanych.

    > Całe szczęście w Sklepie Google
    > jest praktycznie dla każdego programu sporo zamienników.

    No więc właśnie nimi się supportuję. Jest coraz lepiej lecz Nexus wyjęty
    z pudełka i używany od razu to porażka w stosunku do każdego innego
    smartfona jaki mam/miałem (HTC Desire HD, Samsung Galaxy III, LG Swift
    G, a nawet jakiś wiekowy Sony Ericsson - ten z piórkiem, prototyp
    smarfonów). Prawie każda aplikacja jest z usterkami mniejszymi lub
    większymi, które ujawniają się natychmiast.

    > Nie mam nigdy nie używałem Outlooka w synchronizacji i w ogóle nie robię
    > w telefonach czy tablecie żadnych innych synchronizacji z jakimiś
    > serwisami, a kontakty także mi się dublują.

    To może masz problem zwany +48? Chodzi o to, że w jakiejś 4-tej wersji
    androida był feler polegający na dublowaniu kontaktów, które w
    telefonach nie miały kodu kraju.

    Marek

  • 63. Data: 2014-01-21 21:55:26
    Od: atm <...@v...pl>

    Za jakis czas bedziesz mial opcje:
    http://download.cyanogenmod.org/?device=hammerhead&t
    ype=

  • 64. Data: 2014-01-21 23:09:06
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-01-21 21:55, atm pisze:
    > Za jakis czas bedziesz mial opcje:
    > http://download.cyanogenmod.org/?device=hammerhead&t
    ype=

    A co to takiego? Widzę, że jakieś aktualizacje się szykują ale nic mi to
    szczerze nie mówi. Czy to oryginalny soft czy podrasowany system?

    Marek

  • 65. Data: 2014-01-21 23:16:24
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-01-21 23:09, Marek wrote:
    ype=

    > A co to takiego? Widzę, że jakieś aktualizacje się szykują ale nic mi to
    > szczerze nie mówi. Czy to oryginalny soft czy podrasowany system?

    Modowany Android, ogolnie bardzo fajna sprawa.
    Trzeba sie jednak liczyc z tym, ze mozna stracic gwarancje
    jesli telefon uszkodzi sie w taki sposob, iz nie bedzie mozna przywrocic
    pierwotnej wersji systemu.
    Dzieki instalacji CM sporo przypadliosci golego Androida zapewne
    zniknie. Inne elementy zas sie pojawia jak np zglasnianie dzwonka.

  • 66. Data: 2014-01-22 00:08:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 21 Jan 2014 20:19:13 +0100, Maciek napisał(a):

    > Uzyles czasu terazniejszego.

    "I to jest kolejny, kliniczny przykład ajfonizacji rynku. Kościół
    kupertyński wypuszcza jakieś gówno na rynek, więc cała konkurencja porzuca
    wszystko co ma, często ubijając bardzo rozsądne produkty, wypuszczając
    gówno do kwadratu. I później się w tej gównianości ścigają między sobą.

    Tymczasem Dżobs z Timkukiem raczej zmniejszają...."

    Wersja nie tylko dla orłów:
    "W tym czasie Dżobs, a po jego śmierci Timkuk...."

    Polska język trudna język

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 67. Data: 2014-01-22 00:31:15
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Waldek Godel napisał:

> [...]
    >
    > Tymczasem Dżobs z Timkukiem raczej zmniejszają...."
    >
    > Wersja nie tylko dla orłów:
    > "W tym czasie Dżobs, a po jego śmierci Timkuk...."

    jobs moze dzialac zza grobu, jest taka opcja ;D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 68. Data: 2014-01-22 07:18:41
    Od: K <...@...c>

    W dniu 20-01-2014 17:02, Marek pisze:
    > Witam,
    >

    > Czy jeszcze coś możecie dorzucić do tej listy?

    czy ostatecznie da sie wylaczyc hangsout (czy jak to sie tam wabi)?
    czy jest gdzies opis rootowania?

    pytam, bo sie przymierzam do kupna z tych samych powodow co ty :)

  • 69. Data: 2014-01-22 17:05:02
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-01-21 23:16, atm pisze:
    > Dzieki instalacji CM sporo przypadliosci golego Androida zapewne
    > zniknie. Inne elementy zas sie pojawia jak np zglasnianie dzwonka.

    Ja tego nie kumam. Android powstał jako alternatywa do istniejących
    kiedyś systemów jako ich ulepszenie jakościowe. A teraz robi się
    ulepszacze do Androida... :-D

    Marek

  • 70. Data: 2014-01-22 17:10:03
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-01-22 07:18, K pisze:

    > czy ostatecznie da sie wylaczyc hangsout (czy jak to sie tam wabi)?

    Da się po zainstalowaniu czegoś innego. W opcjach wybierasz domyślnego
    klienta SMS.

    Co do hangsout'u - nie jest zły ale wizytówek nim nie wyślesz. Nie
    dodaje się do menu kontekstowego przy kontaktach. Możesz je współdzielić
    na pierdylion sposobów - łącznie z jakimiś patologicznymi typu WiFi. Ale
    nie ma podstawowego przesyłania jako SMS.

    > czy jest gdzies opis rootowania?

    Nie interesowałem się tym i raczej nie będę tego czynił z uwagi na
    gwarancję.

    Marek